Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:50 schreef Specularium het volgende:
Dit moeten wij niet willen met zijn allen.
Zelfs die vond ik nu zeer matigquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:52 schreef Evertjan het volgende:
programma is nog alleen leuk door de oplees grapjes van Harm
Zijn wetenschappers die voorspellen dat we ouderdom nog wel een stuk extremer zullen kunnen gaan remmen.quote:
Niet het terugkijken waard dus? Ik heb zo'n hekel aan die Kranenburg en die Brutus dat ik me waarschijnlijk alleen maar ga ergeren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zelfs die vond ik nu zeer matig
Bedankt!quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)837f024afddb386e.mp4
Je zit dus in de reclamebreak nu?quote:Op zondag 16 september 2012 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben op 21 minuten en ik vind er nog geen kut aan
Zijn de opnames vandaag of waren die gisteren al?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef Jivis het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reacties van de heren over Haren.
Dat en de lange rijen voor dat telefoontje. Die zullen vanavond wel met de grond gelijk gemaakt worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef Jivis het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reacties van de heren over Haren.
Oh, die waren gisteren waarschijnlijk. Dan zal Haren wel geen onderwerp zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zijn de opnames vandaag of waren die gisteren al?
Stond Harm niet in die rij? Da's toch ook zo'n apple-fanboy?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat en de lange rijen voor dat telefoontje. Die zullen vanavond wel met de grond gelijk gemaakt worden.
Hebben ze nog verschillende versies voor Haren opgenomen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:23 schreef THeeF het volgende:
Was gisteren bij de opnames, en Roel van Duijn van zeer komisch! Althans zijn actie's en de opmerkingen op hem!
klinkt niet slecht... het kan overigens sowieso niet slechter dan de vorige keer worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:23 schreef THeeF het volgende:
Was gisteren bij de opnames, en Roel van Duijn van zeer komisch! Althans zijn actie's en de opmerkingen op hem!
vast wel een paar grapjes, de opnames beginnen om 8 uur en toen werd het er ook net een beetje onrustigquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, die waren gisteren waarschijnlijk. Dan zal Haren wel geen onderwerp zijn.
ja nouquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
Fijn die shit die altijd uitloopt.
Was ook een stukje bij koefnoen over bramquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat stukje van raoul over bram moszkovitz
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
krijg de tyfus met je kinderpostzegels
zal wel terecht zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef MilaNL het volgende:
Ze hebben Sywert er volledig uitgeknipt?
Of ze hebben het drie keer opgenomen voor verschillende situaties.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Huuuuuuuuh wanneer zijn die opnames? Ze wisten al van dat het uit de hand ging lopen in Haren?
tjaa, we vervelen ons nou eenmaal de teringquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Huuuuuuuuh wanneer zijn die opnames? Ze wisten al van dat het uit de hand ging lopen in Haren?
zal wel opdracht gekregen hebben gewoon te zitten en mooi wezen ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |