Was ook een stukje bij koefnoen over bramquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat stukje van raoul over bram moszkovitz
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
krijg de tyfus met je kinderpostzegels
zal wel terecht zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef MilaNL het volgende:
Ze hebben Sywert er volledig uitgeknipt?
Of ze hebben het drie keer opgenomen voor verschillende situaties.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Huuuuuuuuh wanneer zijn die opnames? Ze wisten al van dat het uit de hand ging lopen in Haren?
tjaa, we vervelen ons nou eenmaal de teringquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Huuuuuuuuh wanneer zijn die opnames? Ze wisten al van dat het uit de hand ging lopen in Haren?
zal wel opdracht gekregen hebben gewoon te zitten en mooi wezen ofzoquote:
Was het te vroeg voor, maar blijkbaar vlogen de brandbommen al wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef KingRoland het volgende:
Topshow alleen vind ik dat ze meer konden doen met Project X Haren
Niet leuk genoeg blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:57 schreef PicoMMP het volgende:
Waar zijn de foto's tegenwoordig? Vorige week ook al niet.
Tijdens de uitzending hadden ze het al over brandbommen etc, terwijl ik om 20:00 uur naar binnen ging, en er toen naar mijn weten nog niks aan de hand was. De autocue word volgens mij live nog aangepast met nieuwe informatie om het actueel te houden. Toen ik om 22:00 er uit kwam was het eerste wat ik ook las de info over die brandbommen/vuurwerk. Er is maar 1 versie opgenomen, en 1 extra shot maar wat ging over een goed antwoord en had niks met Haren te maken. Ik heb de uitgezonde versie nog niet gezien, maar verwacht idd veel Roel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hebben ze nog verschillende versies voor Haren opgenomen?
Dan is ie er dus echt uitgekniptquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef _JdM_ het volgende:
Is keurig gister tussen 20-22u opgenomen. Sywert heeft best veel gezegd, het was eerder Roel die er bij gehaald moest worden...
quote:Op zondag 23 september 2012 11:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Gelukkig wel, vervelend kutventje.
thanks. Vandaag of morgen even terugkijken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)9a665ff837d874ae.mp4
Opzich een prima gast, maar hij vond de grappen van Harm niet erg leuk volgens mijquote:
Dit.quote:Op zondag 23 september 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
Ik vond Roel wel lekker droog, met zijn verhaaltje over hoe hem 10 euro afhandig was gemaakt bijvoorbeeld![]()
Leuke aflevering![]()
Seabert zei niet zo heel veel, maar hij viel me verder best mee eigenlijk
quote:Op zondag 23 september 2012 11:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Gelukkig wel, vervelend kutventje.
Seabert was geen sfeerverpester, dat scheelt al een hoop in Dit was het nieuws.quote:Op zondag 23 september 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
Seabert zei niet zo heel veel, maar hij viel me verder best mee eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |