abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117130613
_O-
pi_117130630
raoul slaapt weer bij mij op de bank vanavond _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117130640
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat stukje van raoul over bram moszkovitz _O-
Was ook een stukje bij koefnoen over bram _O_
Robein doet de was bij Eva _O-
pi_117130722
thomas en z'n klungelige trio's _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117130869
Leuk begin!
pi_117130913
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef andre347 het volgende:
Leuk begin!
Idd, hopelijk blijft het na de reclame zo.
sig verwijderd door FA
pi_117130941
ben wel benieuwd wat ze over project x te zeggen hebben, want dat was al wel aardig druk tijdens de opnames
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117130957
Thomas _O-
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:24:01 #161
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117131106
VerbeeT
pi_117131117
Wie zei iets?
pi_117131133
Whahaha, Raoul die denkt dat Pino er niet bij hoort. _O-
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_117131209
je wordt gefilmd zelfs _O-
freestyle harm :D _O_
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117131217
Ben je weleens ontvoerd of geexecuteerd? _O-.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 september 2012 @ 22:30:09 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117131308
Brinkman :D
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_117131345
2 obers _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117131355
Twee obers naar een persconferentie :')
pi_117131395
Hey wat een mooie bromfiets, zal ik er overheen pissen?
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:34:08 #170
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117131436
Die grappen van Harm _O-
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:34:13 #171
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_117131438
De grappen van Harm deze week _O_
pi_117131454
hee groningen in beeld :D
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117131498
dat mannetje :D
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117131565
'Echt?' _O- _O- _O-
pi_117131579
Raoul is aardig in vrom ^O^
pi_117131593
M'n bier _O-
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_117131657
hoe stoned is die van duin _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117131856
De tyfus met je kinderpostzegels _O-
pi_117131857
krijg de tyfus met je kinderpostzegels _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 september 2012 @ 22:44:25 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117131862
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hoe stoned is die van duin _O-
Tja PPR he :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_117131863
Ze hebben Sywert er volledig uitgeknipt?
pi_117131870
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
krijg de tyfus met je kinderpostzegels _O-
pi_117131888
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef MilaNL het volgende:
Ze hebben Sywert er volledig uitgeknipt?
zal wel terecht zijn :Y
pi_117131912
ze zijn goed op de hoogte :D
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117131931
Dus het is vanmiddag opgenomen.
pi_117131934
raoul _O_
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:46:33 #187
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117131942
Van Duin _O_
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 september 2012 @ 22:46:54 #188
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117131958
Huuuuuuuuh wanneer zijn die opnames? Ze wisten al van dat het uit de hand ging lopen in Haren? :o
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_117131973
Iedereen vindt Keet leuker dan Bram.
pi_117131981
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Huuuuuuuuh wanneer zijn die opnames? Ze wisten al van dat het uit de hand ging lopen in Haren? :o
Of ze hebben het drie keer opgenomen voor verschillende situaties.
pi_117131985
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Huuuuuuuuh wanneer zijn die opnames? Ze wisten al van dat het uit de hand ging lopen in Haren? :o
tjaa, we vervelen ons nou eenmaal de tering :P
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117132039
privéfeestje was het zeker niet nee :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117132079
Top aflevering :D
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 september 2012 @ 22:51:53 #194
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117132175
Seabert zegt wel weinig
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_117132221
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef Paul het volgende:
Seabert zegt wel weinig
zal wel opdracht gekregen hebben gewoon te zitten en mooi wezen ofzo
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117132234
houten penis voor de verliezers _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 september 2012 @ 22:54:19 #197
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117132273
HAHAHA HET WAS ECHT LAGGE
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:54:28 #198
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_117132279
geen foto's?
pi_117132285
Geen fotoronde?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:54:33 #200
202546 Baszh
The Dude abides
pi_117132286
Topshow *O*
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_117132304
Wie zit er nu steeds te lachen als een ziek paard? Thomas zeker?
pi_117132308
Topshow alleen vind ik dat ze meer konden doen met Project X Haren
graag op anoniem
pi_117132325
Is keurig gister tussen 20-22u opgenomen. Sywert heeft best veel gezegd, het was eerder Roel die er bij gehaald moest worden...
Bij twijfel: gebruik beton.
pi_117132334
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef KingRoland het volgende:
Topshow alleen vind ik dat ze meer konden doen met Project X Haren
Was het te vroeg voor, maar blijkbaar vlogen de brandbommen al wel.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:55:49 #205
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_117132340
pi_117132413
Waar zijn de foto's tegenwoordig? Vorige week ook al niet.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:58:41 #207
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117132454
quote:
pi_117132613
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:57 schreef PicoMMP het volgende:
Waar zijn de foto's tegenwoordig? Vorige week ook al niet.
Niet leuk genoeg blijkbaar.
pi_117133039
Hebben we al een linkje? :o
pi_117134626
Amen.
pi_117134674
thanks!
  zondag 23 september 2012 @ 00:01:41 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_117135120
Echt niks veranderd sinds Provo, Kabouterpatij, Groenen, PPR etc.. onze Roel:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_117135264
Overduidelijk dat Harm vandaag nog opnames heeft gehad om de incidenten in Haren toch te benoemen... In welke foto hoort er niet bij werd er totaal niet over gesproken :D
pi_117135350
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hebben ze nog verschillende versies voor Haren opgenomen?
Tijdens de uitzending hadden ze het al over brandbommen etc, terwijl ik om 20:00 uur naar binnen ging, en er toen naar mijn weten nog niks aan de hand was. De autocue word volgens mij live nog aangepast met nieuwe informatie om het actueel te houden. Toen ik om 22:00 er uit kwam was het eerste wat ik ook las de info over die brandbommen/vuurwerk. Er is maar 1 versie opgenomen, en 1 extra shot maar wat ging over een goed antwoord en had niks met Haren te maken. Ik heb de uitgezonde versie nog niet gezien, maar verwacht idd veel Roel.
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_117136693
Was weinig over Haren, misschien volgende week. Maar dan is het alweer wat weggezakt natuurlijk.

Weinig fotograpjes dit keer ;(.
Amen.
pi_117141793
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef _JdM_ het volgende:
Is keurig gister tussen 20-22u opgenomen. Sywert heeft best veel gezegd, het was eerder Roel die er bij gehaald moest worden...
Dan is ie er dus echt uitgeknipt _O-
pi_117142103
Wat had die Roel gerookt trouwens?
Amen.
pi_117142590
Leuke aflevering. :D
pi_117142608
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 11:03 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Dan is ie er dus echt uitgeknipt _O-
Gelukkig wel, vervelend kutventje.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 september 2012 @ 11:44:40 #220
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117142663
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 11:42 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Gelukkig wel, vervelend kutventje.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_117147841
quote:
thanks. Vandaag of morgen even terugkijken.
pi_117148932
Ik vond het een toffe aflevering! :)
pi_117162135
quote:
2s.gif Op zondag 23 september 2012 11:18 schreef Jivis het volgende:
Wat had die Roel gerookt trouwens?
Opzich een prima gast, maar hij vond de grappen van Harm niet erg leuk volgens mij :').
  Moderator zondag 23 september 2012 @ 19:11:50 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_117162428
Ik vond Roel wel lekker droog, met zijn verhaaltje over hoe hem 10 euro afhandig was gemaakt bijvoorbeeld :D

Leuke aflevering ^O^

Seabert zei niet zo heel veel, maar hij viel me verder best mee eigenlijk :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 september 2012 @ 19:12:44 #226
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117162470
quote:
99s.gif Op zondag 23 september 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
Ik vond Roel wel lekker droog, met zijn verhaaltje over hoe hem 10 euro afhandig was gemaakt bijvoorbeeld :D

Leuke aflevering ^O^

Seabert zei niet zo heel veel, maar hij viel me verder best mee eigenlijk :@
Dit.
Vanochtend teruggekeken, toch wel de meeste keren gelachen ^O^
pi_117166632
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 11:42 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Gelukkig wel, vervelend kutventje.
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
pi_117169649
quote:
99s.gif Op zondag 23 september 2012 19:11 schreef Karina het volgende:

Seabert zei niet zo heel veel, maar hij viel me verder best mee eigenlijk :@
Seabert was geen sfeerverpester, dat scheelt al een hoop in Dit was het nieuws.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')