Zou je niet zeggen als je hun reclames hoortquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef iwantpie het volgende:
Nederlands Debat Instituut, superslimme naam voor een commercieel bedrijf natuurlijk. Werken een paar man in een mooi pand in Hilversum
Hij is net als zijn voorganger Wouter Bos: Hij draait en is niet eerlijk!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef RemcoW23 het volgende:
En laatst vond Samsom het wel belangrijk om premier te worden, anders zat ie liever in de oppositie....
Plasterkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef Confetti het volgende:
Ronald Plasterk @RPlasterk
Groot Europees nieuws. Rutte in oppositie tegen kabinet. RT Dutch MP rejects more financial aid for Greece. #grexit @zerohedge #watkiestnl
DE BEURZEN GAAN CRASHEN. REN NAAR DE BANK
Bron?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef RemcoW23 het volgende:
En laatst vond Samsom het wel belangrijk om premier te worden, anders zat ie liever in de oppositie....
Verkeerde partij, Da's Ruttequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is net als zijn voorganger Wouter Bos: Hij draait en is niet eerlijk!
quote:
Niet waar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef RemcoW23 het volgende:
En in de peilingen merk je er niks van. Hoe blind kan men zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rutte heeft deze campagne meermalen aantoonbaar gelogen. Samsom niet.
Heb ik gemistquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef RvLaak het volgende:
Wilders het slechtste, volgens live.rtl.nl. Met 25%
Buma wordt gewaardeerd als "verrassend goed" ook met 25%
Ziekenhuizen in Brabant o.a. wel minder groot dan Rutte maar ook hij pakt zijn leugentjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Samsom heeft ook incorrecte informatie verstrekt. Maar je hebt twee soorten leugens: bewust iets anders voorstellen / de zaak verdraaien of je ergens in vergissen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Begrijpend lezen...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/polit(...).lynkx#axzz25XK8YSk6
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is net als zijn voorganger Wouter Bos: Hij draait en is niet eerlijk!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet waar.
Samsom (als persoon) blijft in de TK als de PvdA geen premier mag leveren, maar de PvdA gaat dan (mits aan hun voorwaarden etc) gewoon meeregeren. Alleen wordt Samsom dan geen minister of staatssecretaris, maar blijft hij fractievoorzitter
Wilders = cabaretquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij is dit de dag geweest dat niemand Wilders meer serieus neemt![]()
Die reacties uit de zaal ook op hem
Satanskinderen zijn dan ook niet goed te fotograferen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
er zijn geen leuke foto';s te vinden van petra grijzen
Kan het me niet voorstellen. Samsom wil misschien zelf niet in een kabinet, PvdA wel (denk / verwacht ik).quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Je kunt dus idd NIET begrijpend lezenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
PvdA is en blijft een regentenpartij. Die willen altijd regerenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef iFok. het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Samsom wil misschien zelf niet in een kabinet, PvdA wel (denk / verwacht ik).
Ik keek net op Google en dat is die wijf van WNLquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
er zijn geen leuke foto';s te vinden van petra grijzen
Cabaret is populair bij de gemiddelde Nederlander. Zou dat de reden kunnen zijn van zijn succes?quote:
Bij dat verhaal over de ziekenhuizen in Eindhoven, had ik niet de indruk dat Samsom daar bewust over loog. Hij had zich kennelijk niet voldoend geïnformeerd en dacht dat de samenwerking al rond was. Er zijn echter alleen nog maar plannen daarvoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziekenhuizen in Brabant o.a. wel minder groot dan Rutte maar ook hij pakt zijn leugentjes.
Net als de mensen die die kleine leugentjes niet zien, zullen er ook mensen zijn die denken dat dat beter is omdat het ons zoveel geld kost (ja, ik ken ze...)quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Fok-it het volgende:
Denk zeker niet dat Griekenland de EU uitstapt. denk dat Rutte zetels gaat verliezen met die uitspraak.
Hij kan altijd zeggen dat hij in een vol Carre heeft gestaanquote:
Jeetje kun jij OOK al niet begrijpend lezen??quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef iFok. het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Samsom wil misschien zelf niet in een kabinet, PvdA wel (denk / verwacht ik).
Ideale in slaap val radioquote:
Nee, populisme is populair.. altijd al geweest.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:56 schreef Belabor het volgende:
[..]
Cabaret is populair bij de gemiddelde Nederlander. Zou dat de reden kunnen zijn van zijn succes?
Of hij hier zetels door verliest, vraag ik me af. Denk eerder dat hij er in de kamer en in Europa problemen mee krijgtquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Fok-it het volgende:
Denk zeker niet dat Griekenland de EU uitstapt. denk dat Rutte zetels gaat verliezen met die uitspraak.
Ben jij Petra? Mijn God wat kakel je 100x hetzelfdequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jeetje kun jij OOK al niet begrijpend lezen??
Als die uitspraak onder de aandacht gebracht wordt van de juiste mensen (Merkel bijv.), heeft Rutte idd een probleem en Nederland in het verlengde ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:57 schreef the_ring het volgende:
Rutte op glad ijs met zijn uitspraak over de Grieken. Samsom benadrukte dat terecht!
Ik kan zeggen dat ik in een volle Arena heb gestaan..quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij kan altijd zeggen dat hij in een vol Carre heeft gestaan
Bullshit. Het is bizar om partijen dicht bij het politieke midden zomaar "regentenpartij" te noemen. De kans dat middenpartijen regeren, is simpelweg groter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PvdA is en blijft een regentenpartij. Die willen altijd regeren
Nee hoor, ik vind jou gewoon DOMquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ben jij Petra? Mijn God wat kakel je 100x hetzelfde. Zoek je bevestiging?
Voor kennisgeving aangenomenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind jou gewoon DOM
Hopelijk gebeurt dat ook. En dat zal ook wel, landelijke teevee enzo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als die uitspraak onder de aandacht gebracht wordt van de juiste mensen (Merkel bijv.), heeft Rutte idd een probleem en Nederland in het verlengde ook.
Ja precies, daarover verbaasde ik mij ook al tijdens het debat, en hij herhaalde het ook nog tot 2 keer toe.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:57 schreef the_ring het volgende:
Rutte op glad ijs met zijn uitspraak over de Grieken. Samsom benadrukte dat terecht!
Ligt aan de programma's. Paul van Liempt doet het écht goed op BNR met zijn programma tussen 10 en 12 en Tan doet het ook niet onaardig. Niels Heithuis was helemaal een koning, jammer dat hij weg is.quote:
Fijn.. Maar niet begrijpend kunnen lezen en dan de verkeerde conclusies trekken is ook gewoon domquote:
PvdA heeft sinds '45 slechts een paar jaar niet geregeerd. Hetzelfde geldt voor het CDA (8 jaar) en de VVD (volgens mij ook 8 jaar).quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bullshit. Het is bizar om partijen dicht bij het politieke midden zomaar "regentenpartij" te noemen. De kans dat middenpartijen regeren, is simpelweg groter.
De PvdA zat in 2006 echt niet te wachten op een regering met het CDA, maar het land moest uiteindelijk wel geregeerd worden. Bovendien krijgen partijen een mandaat. De PvdA is de enige politieke partij die bij de afgelopen drie TK-verkiezingen minstens 30 zetels haalde.
Lijkt erop dat hij massaal genegeerd wordt door zijn tegenstanders om zo zijn spreektijd te beperken. Die link tussen de zorgkosten en Griekenland kun je makkelijk weerleggen, alleen niemand die erop inging.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij is dit de dag geweest dat niemand Wilders meer serieus neemt![]()
Die reacties uit de zaal ook op hem
Prem was geweldigquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ligt aan de programma's. Paul van Liempt doet het écht goed op BNR met zijn programma tussen 10 en 12 en Tan doet het ook niet onaardig. Niels Heithuis was helemaal een koning, jammer dat hij weg is.
VVD wel wat meer dan 8 jaar hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PvdA heeft sinds '45 slechts een paar jaar niet geregeerd. Hetzelfde geldt voor het CDA (8 jaar) en de VVD (volgens mij ook 8 jaar).
Daar zijn ze wel mee bezig idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef Syntix het volgende:
Nou met zijn allen Rutte keihard aanvallen op zijn domme uitspraken over Europa/Grieken dan kan de vvdweer wat krimpen.
Hij zal het wel weer weglachen, of wegliegenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef the_ring het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurt dat ook. En dat zal ook wel, landelijke teevee enzo.
Kan me niet voorstellen dat je zo'n persoon als MP zou willen, zelfs al ben je rechts.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij zal het wel weer weglachen, of wegliegen
Ik heb de jaren zo niet meer in mijn hoofd, maar het was (op de periode van 70 jaar) peanuts.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
VVD wel wat meer dan 8 jaar hoor
Waarvoor dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef iFok. het volgende:
Snel, laat horen wie heeft gewonnen. Dan kunnen we naar NL1.
Waarom hopelijk? wat heeft Nederland er voor baat bij dat de sterke euro-landen vraagtekens hebben over onze politiek?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef the_ring het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurt dat ook. En dat zal ook wel, landelijke teevee enzo.
Nope, dat geldt slechts voor (voorlopers van) CDA en VVDquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PvdA heeft sinds '45 slechts een paar jaar niet geregeerd. Hetzelfde geldt voor het CDA (8 jaar) en de VVD (volgens mij ook 8 jaar).
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je zo'n persoon als MP zou willen, zelfs al ben je rechts.
PvdA heeft idd meer jaren niet geregeerd, maar alsnog een behoorlijk aantal decennia welquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, dat geldt slechts voor (voorlopers van) CDA en VVD
Tsja, andere partijen bestaan wat korter ook he??quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PvdA heeft idd meer jaren niet geregeerd, maar alsnog een behoorlijk aantal decennia wel
Nope, ze doen het vooralsnog om de dagquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Oidipous het volgende:
Nieuws: Pauw en Witteman zijn terug. Dag Knevel & van den Brink.
Helaas wisselen zij de komende weken af. De ene dag K&B en de andere dag P&W.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Oidipous het volgende:
Voorlopers tel ik ook meequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, andere partijen bestaan wat korter ook he??
Als ik het goed heb onthouden, zeiden ze gisteren dat ze het om en om gaan doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Oidipous het volgende:
Jammer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, ze doen het vooralsnog om de dag
Ik kom op 27 en het cda zat er pas vanaf 77 bij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb de jaren zo niet meer in mijn hoofd, maar het was (op de periode van 70 jaar) peanuts.
Wat is de voorloper van D'66, SP en PVV bijvoorbeeld??quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voorlopers tel ik ook mee
[..]
Als ik het goed heb onthouden, zeiden ze gisteren dat ze het om en om gaan doen
Voorlopers waren er welquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik kom op 27 en het cda zat er pas vanaf 77 bij.
Ik las het blijkbaar verkeerd. Dacht dat je de voorlopers van het CDA en VVD bedoelde.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is de voorloper van D'66, SP en PVV bijvoorbeeld??
Beidequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik las het blijkbaar verkeerd. Dacht dat je de voorlopers van het CDA en VVD bedoelde.
CDA wel inderdaad, maar de VVD was erin 48 al bij. Snel geteld staat de teller voor PVDA op 28 jaar niet in de regering vanaf 45.quote:
En de rest?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef Tweek het volgende:
[..]
CDA wel inderdaad, maar de VVD was erin 48 al bij. Snel geteld staat de teller voor PVDA op 28 jaar niet in de regering vanaf 45.
Komen we alleen wel 2 miljoen mensen te kort ondertussenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef baaart het volgende:
Kunnen ze niet gewoon allemaal dit liedje van te voren luisteren?
Zou 't wel lekker eensgezind zijn ..
VVD had ik 27 jaar. CDA weet ik niet precies welke partijen er eerst waren, maar gok dat zij vrijwel onafgebroken er hebben gezetten. D66 mocht 5 keer meedoen overigens.quote:
Blijft RTL, rechtse omroep. Maar hij komt er wel redelijk goed uit zo imoquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef RemcoW23 het volgende:
... Waarom zenden ze dit uit? Pak een ander stuk uit het interview ofzo
Wordt pas aan het einde van de uitzending bekend gemaakt om de kijkers niet te verliezenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef MrBaas het volgende:
Wie heeft nou het debat gewonnen...................??????
Degene die het beste was.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef MrBaas het volgende:
Dat wordt vlak voor de aftiteling pas gemeld natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef MrBaas het volgende:
samsonquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef MrBaas het volgende:
Dat doen ze allemaal tot op zekere hoogtequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef budha het volgende:
Toch leuk om te horen dat Wilders zijn grappen instudeerd
bij nos1 zeggen ze de winnaar al hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wordt vlak voor de aftiteling pas gemeld natuurlijk
Die hond weer?quote:
VVD minder dan de PvdA? Serieus?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
VVD had ik 27 jaar. CDA weet ik niet precies welke partijen er eerst waren, maar gok dat zij vrijwel onafgebroken er hebben gezetten. D66 mocht 5 keer meedoen overigens.
VARAquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef Oidipous het volgende:
Bij P&W hebben ze het in ieder geval over Samson als winnaar...
Dat klopt sowieso niet, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
VVD minder dan de PvdA? Serieus?
Net of we dat nog niet wisten: "herhaling, herhaling, herhaling"quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef budha het volgende:
Toch leuk om te horen dat Wilders zijn grappen instudeerd
Bij P&W melden ze dat Samsom volgens RTL-kijkers het debat heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef Oidipous het volgende:
SamsoM hoop ik dan tochquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef Oidipous het volgende:
Samsom dus?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bij nos1 zeggen ze de winnaar al hoor
Vorige keren was ik het daarmee eens, deze keer niet echt. Vond niet dat hij het beter deed als een Pechtold of Rutte.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij P&W melden ze dat Samsom volgens RTL-kijkers het debat heeft gewonnen.
Dat is de vierde op rij.
Voor de duidelijkheid: ze zeggen dat RTL dat meldt, vandaar dat ik even topic-hop.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Te veel programma's die elkaar overlappen
ALS het waar is:quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij P&W melden ze dat Samsom volgens RTL-kijkers het debat heeft gewonnen.
Dat is de vierde op rij.
Je zei ook 8 jaar en daarna was het in ieder geval was het peanuts op de 70 jaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat klopt sowieso niet, dat weet ik zeker
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef MrBaas het volgende:
Roemer zegt: "De SP gaat nooit rechts beleid uitvoeren, nu niet, nooit niet.
Nooit niet is toch min plus min is plus? De SP gaat rechts beleid uitvoeren???
samson heeft gewonnen....quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef duranduran het volgende:
hoelaat is het programen afgelopen ik wil weten of roemer heeft gewonnen
Doet hij niet, deed hij het te slecht voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef duranduran het volgende:
hoelaat is het programen afgelopen ik wil weten of roemer heeft gewonnen
Slechter ook niet. En m.i. was hij iig nog steeds het meest premierwaardigquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Belabor het volgende:
[..]
Vorige keren was ik het daarmee eens, deze keer niet echt. Vond niet dat hij het beter deed als een Pechtold of Rutte.
Ik heb het ooit uitgezocht, zie het topic in mijn sigquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je zei ook 8 jaar en daarna was het in ieder geval was het peanuts op de 70 jaar.
Zoals ik al zei als ik snel tel, check het anders zelf:
http://nl.wikipedia.org/w(...)reldoorlog#Overzicht
Nog niet in hun eigen programma of op het tweede scherm, vandaar mijn twijfelquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ze zeggen dat RTL dat meldt, vandaar dat ik even topic-hop.
Zie:quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, waarom zouden ze bij P&W leugens verkondigen?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog niet in hun eigen programma of op het tweede scherm, vandaar mijn twijfel
Samsom of Buma denk ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef duranduran het volgende:
[..]
ik geloof het niet roemer heeft gewonnen denk ik
Volgens iemand op Twitter heeft Samsom met 32 procent van de stemmen gewonnen. Dat is dus best weer ruim in een landschap van 8 kandidaten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Waarom word die uitslag hier niet vermeld dan
twitter:pierrecarriere twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:13:34Samsom winnaar debat? Dan hebben de laptopvrijwilligers en de clickfarm van de PvdA hun werk wederom goed gedaan. #watkiestnl reageer retweet
Het kan zijn dat ze nog niet klaar zijn met tellen en alleen de stem van Petra hebben gemeld?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog niet in hun eigen programma of op het tweede scherm, vandaar mijn twijfel
ONmogelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef duranduran het volgende:
[..]
ik geloof het niet roemer heeft gewonnen denk ik
Anonieme bronnen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef iBenny het volgende:
Paul & Witteman die de uitslag van een concurrerende zender eerder weet te vertellen dan de zender zelf
Ach, elke vraag die geen herhaling is van de vorige is al een verbetering tov Petraquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Jammer dat ze m niet pakt op zijn Griekenland-verhaal.
Een kluif ja. en een spuitjequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef super_tekkel het volgende:
volgens rutte heb ik gewonnen!!!!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef super_tekkel het volgende:
Ik niet blijkbaar, ik heb geluisterdquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef super_tekkel het volgende:
Volgens mij zat Rutte dan rond de 26% en Roemer 13%.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens iemand op Twitter heeft Samsom met 32 procent van de stemmen gewonnen. Dat is dus best weer ruim in een landschap van 8 kandidaten.
De eerste rancuneuze reactie is ook al binnen:twitter:pierrecarriere twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:13:34Samsom winnaar debat? Dan hebben de laptopvrijwilligers en de clickfarm van de PvdA hun werk wederom goed gedaan. #watkiestnl reageer retweet
En dat baseer je op WAT?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Volgens mij zat Rutte dan rond de 26% en Roemer 13%.
De peiling van het tweede scherm had die percentages ja. Wilders op 9%, Slob 2% en volgens mij Samsom 32%.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Volgens mij zat Rutte dan rond de 26% en Roemer 13%.
Tuurlijk joh... VVD'ers hebben geen geld voor een internetaansluiting. En iedereen in Nederland werkt tegenwoordig 's avonds.twitter:aanpakkuh twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:18:53logisch dat Samsom volgens internetters heeft gewonnen want PvdA is goed georganiseerde partij van mensen die leven van belastinggeld #1vdv reageer retweet
Was een peiling voor stemmenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat RvLaak zegt, tweedescherm uitslag.
En jou opmerking dan? Serieus ga je alle negatieve tweets hier quoten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Rancuneuze reactie #2:Tuurlijk joh... VVD'ers hebben geen geld voor een internetaansluiting. En iedereen in Nederland werkt tegenwoordig 's avonds.twitter:aanpakkuh twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:18:53logisch dat Samsom volgens internetters heeft gewonnen want PvdA is goed georganiseerde partij van mensen die leven van belastinggeld #1vdv reageer retweet
Niets zo zuur als een rechtschmensch die niet kan winnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Rancuneuze reactie #2:Tuurlijk joh... VVD'ers hebben geen geld voor een internetaansluiting. En iedereen in Nederland werkt tegenwoordig 's avonds.twitter:aanpakkuh twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:18:53logisch dat Samsom volgens internetters heeft gewonnen want PvdA is goed georganiseerde partij van mensen die leven van belastinggeld #1vdv reageer retweet
Die zit bij Pauw en Witteman.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb die nog steeds niet in beeldquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat RvLaak zegt, tweedescherm uitslag.
Dwaas is hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef MrBaas het volgende:
Die Buma denkt echt dat hij grappig is
Kijk ik morgen wel terugquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Tweek het volgende:
Wiegel is ook nog trending, nieuwsuur maar eens checken later.
Dit soort droeftoeters verdient gewoon (negatieve) aandacht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
En jou opmerking dan? Serieus ga je alle negatieve tweets hier quoten?
quote:Als je nu moet stemmen, wie dan? Samsom 32%, Rutte 26, Roemer 13, Pechtold 10, Wilders, 9, Buma 5, Sap 3, Slob 2
Stond er eerder nadat ik ergens op gestemd had, zal wel niet de uitslag zijn geweest, oh wacht dat was inderdaad waar zou je nu op stemmen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb die nog steeds niet in beeld
Ik moet EN Nieuwsuur EN P&W nog zien straksquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Tweek het volgende:
Wiegel is ook nog trending, nieuwsuur maar eens checken later.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Inderdaad. Van 5 naar 6 zetels.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Fok-it het volgende:
Arie Slob heeft de weg omhoog ingezet.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moet EN Nieuwsuur EN P&W nog zien straks
Ik lijk Petra wel, maar nogmaals dan... RTL is een rechtse omroepquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Lol @ die analisten bij RTL, Rutte zonder kleerscheuren door het debat gekomen.
Verschil is helaas klein ...quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Samsom 30% Winnaar![]()
![]()
![]()
Rutte 28%
Rest gemist zo snel
Die peilingen zijn zowieso pauper , alsof alle stemmers daaraan mee doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:27 schreef duranduran het volgende:
Roemer slechts 10%? Dit kan niet, er is geknoeid met de uitslagen.
Boeiend.. Samsom wint WEERquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:27 schreef MrBadGuy het volgende:
Samsom en Rutte vrijwel gelijk. 30% tegen 28%.
Nee, Samsom heeft gewonnen. Zoals de VVD de verkiezingen in 2010 met één zetel verschil won.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:27 schreef MrBadGuy het volgende:
Compleet andere doelgroep natuurlijk, maar je kan er wel van uit gaan dat de SP weer wat zetels aan de PVDA verliest.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeiend.. Samsom wint WEER![]()
Nog geen debat verloren
Idioot inderdaadquote:
Bij 'Eenvandaag'.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:27 schreef iBenny het volgende:
Waar wordt het debat van donderdag uitgezonden?
Samsom gewonnen van Rutte.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:27 schreef MrBadGuy het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:28 schreef budha het volgende:
Wilders scoort wel, maar uitsluitend in eigen doel.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Samsom heeft gewonnen. Zoals de VVD de verkiezingen in 2010 met één zetel verschil won.
Waarom kun je niet over je lippen krijgen dat Samsom heeft gewonnen? Erken dat gewoon.
Nee, die mensen die op de SP stemmen, dat communisme is zo lekkerquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Idioot inderdaadallemaal van die klapjosti`s die klakkeloos op Wilders drukken.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Samsom heeft gewonnen. Zoals de VVD de verkiezingen in 2010 met één zetel verschil won.
Waarom kun je niet over je lippen krijgen dat Samsom heeft gewonnen? Erken dat gewoon.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:29 schreef RvLaak het volgende:
Jezus... Zelfs op RTL hebben ze het over PvdA klik vee... Zuur hoor
Je vond Petra Grijzen zo leuk?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef Greenpeas het volgende:
Ik ga vanaf morgen maar overschakelen op BNR in de auto
Roemer betrekt in ieder geval niet in al zijn partijpunten Griekenland of de Islamquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die mensen die op de SP stemmen, dat communisme is zo lekker.
Ja, sneu.. Samsom heeft ELK debat gewonnen tot nu toequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Daar komen de rechtsen met de complottheorieën
Toch leuk dat er nog altijd mensen zijn die hun totale gebrek aan kennis zo schaamteloos laten zienquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die mensen die op de SP stemmen, dat communisme is zo lekker.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, sneu.. Samsom heeft ELK debat gewonnen tot nu toe
Zegt de PvdA-oogkleppen-verkoper trots.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch leuk dat er nog altijd mensen zijn die hun totale gebrek aan kennis zo schaamteloos laten zienRespect daarvoor
Heatwave is Ajacied niet op lettenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch leuk dat er nog altijd mensen zijn die hun totale gebrek aan kennis zo schaamteloos laten zienRespect daarvoor
Ja, leuk, maar nog erger zijn mensen die door "wij geven een paar tientjes aan wat armen"geloven dat ze hun afkomst verloochenen, hoe gevoelig voor propaganda ben je dan....quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt de PvdA-oogkleppen-verkoper trots.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:
Met Samsom gaan we vooruit ipv van achteruit zoals onder Rutte en Balkenende
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:
Begrijpend lezenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Ook totaal niet op mijn posts gelet, of ze niet gelezen/begrepen
Absoluutquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:
??? Die zin snap ik nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar nog erger zijn mensen die door "wij geven een paar tientjes aan wat armen"geloven dat ze hun afkomst verloochenen, hoe gevoelig voor propaganda ben je dan....
Ja, Slobquote:
Welke afkomst?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar nog erger zijn mensen die door "wij geven een paar tientjes aan wat armen"geloven dat ze hun afkomst verloochenen, hoe gevoelig voor propaganda ben je dan....
Geeft niet, ik als iemand met een opleiding en een baan stem VVD, hierom dusquote:
Vergeet Kok niet! En Cohen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:
Nee, ik ben overgeschakeld naar Nederland 1quote:
Met die baan heb je het zeker niet nodig om fatsoenlijk lopende zinnen te formuleren?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, ik als iemand met een opleiding en een baan stem VVD, hierom dus.
Ik als iemand met een opleiding en een baan stem PvdA. Wat wil je met je statement suggereren?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hadden de uitslag eerderquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ik ben overgeschakeld naar Nederland 1
Momenteel doe ik een hbo opleiding, maar volgens mij kan jij nog een cursusje Nederlands gebruiken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft de PvdA alleen maar laten zien dat ze zogenaamd andere keuzes maken, maar feitelijk durven zij ook niet echt de problemen aan te pakken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:
Maar die bleek niet helemaal te kloppen. Al noemden ze wel de correcte winnaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hadden de uitslag eerder![]()
![]()
Weer een die niet begrijpend kan luisteren/lezenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Scorpie het volgende:
Anyway, Samsom had een sterk optreden. Je merkt wel dat hij flink is gedrilled ten opzichte van een paar maanden geleden. Wat mij betreft dan ook jammer dat hij de VVD al uitsluit als mogelijke coalitiepartner en dat hij zich liet verleiden door Roemers wanhoopdaad.
Dat de PVDA goed is voor de uitkeringstrekkers hier in het land. Totaal geen motivatie voor uitkeringtrekkers om weer aan de slag te gaan, omdat alles toch betaald zal worden als het aan de PVDA ligt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik als iemand met een opleiding en een baan stem PvdA. Wat wil je met je statement suggereren?
Niet officieelquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hadden de uitslag eerder![]()
![]()
Dat je waarschijnlijk onder modaal verdient.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik als iemand met een opleiding en een baan stem PvdA. Wat wil je met je statement suggereren?
Dat doen ze allemaal hoor.. Kan ook moeilijk andersquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef budha het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft de PvdA alleen maar laten zien dat ze zogenaamd andere keuzes maken, maar feitelijk durven zij ook niet echt de problemen aan te pakken.
De PvdA blijft dus ook gewoon de schuld vooruitschuiven, maar laat alleen iemand anders de lopende rekening betalen.
Er is werkelijk niets mis aan die zin, maar zal wel te ingewikkeld taalgebruik zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Momenteel doe ik een hbo opleiding, maar volgens mij kan jij nog een cursusje Nederlands gebruiken.
Maar doe eens lief, leg je zin eens uit.
Wow... Zijn er nog daadwerkelijk mensen die die leugen geloven??? De rechtse propaganda is weer ouderwets goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Dat de PVDA goed is voor de uitkeringstrekkers hier in het land. Totaal geen motivatie voor uitkeringtrekkers om weer aan de slag te gaan, omdat alles toch betaald zal worden als het aan de PVDA ligt.
Toen Samsom die trollface opzette, hij bedoelde het onder meer naar incapabele loeders zoals jijquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Dat de PVDA goed is voor de uitkeringstrekkers hier in het land. Totaal geen motivatie voor uitkeringtrekkers om weer aan de slag te gaan, omdat alles toch betaald zal worden als het aan de PVDA ligt.
Whiskers, je bent een aardige meid, maar met mijn oren is niks mis, dus ga in je hoekje staan en ga je diep schamen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weer een die niet begrijpend kan luisteren/lezen
Dus ik was niet voor niks sceptischquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar die bleek niet helemaal te kloppen. Al noemden ze wel de correcte winnaar
Zelfs al zou ik 2 keer modaal verdienen, dan kon ik nog steeds beter PvdA stemmen. Maar dat beseffen de meeste mensen die 1,5 tot 2 keer modaal verdienen helaas niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je waarschijnlijk onder modaal verdient.
Sorry, die was te makkelijk.
Absoluut. Als je een paar maanden geleden afzet tegen nu komt hij er een stuk beter uit. Bij zijn optredens bij Pauw en Witteman kreeg ik het schaamrood op mijn kaken, nu zie ik iemand met veel zelfvertrouwen een overtuigend verhaal brengen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Scorpie het volgende:
Anyway, Samsom had een sterk optreden. Je merkt wel dat hij flink is gedrilled ten opzichte van een paar maanden geleden.
Blablabla standaard inhoudsloos rechts geblaatquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Wat zeg je RvLaak? Het is zo moeilijk je te verstaan als je zo diep in de reet van Samsom zit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow... Zijn er nog daadwerkelijk mensen die die leugen geloven??? De rechtse propaganda is weer ouderwets goed
Hij heeft daar geen directe uitspraken over gedaan hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Scorpie het volgende:
Anyway, Samsom had een sterk optreden. Je merkt wel dat hij flink is gedrilled ten opzichte van een paar maanden geleden. Wat mij betreft dan ook jammer dat hij de VVD al uitsluit als mogelijke coalitiepartner en dat hij zich liet verleiden door Roemers wanhoopdaad.
Ik zie ook partijen die met een ander verhaal komen. Maar ja, dat ligt electoraal niet zo lekker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal hoor.. Kan ook moeilijk anders
Dit zijn geen verkiezingen en het is niet representatief. Rutte en Samsom vrijwel gelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is toch zo? Ga eens zelf na hoeveel je kan binnenharken met een uitkering en alle toeslagen. Het is te belachelijk voor woorden, dat als je jezelf inzet om hoger op te komen ( en daarmee beloond wordt ) , het weer mag aftikken aan Dhr. Samson die zo nodig medelij heeft met de zielige mensen die tot 13:00 uur uitslapen elke dagquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow... Zijn er nog daadwerkelijk mensen die die leugen geloven??? De rechtse propaganda is weer ouderwets goed
Ik denk dat je wat te veel in stereotypen geloofdquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je waarschijnlijk onder modaal verdient.
Sorry, die was te makkelijk.
Sorry, ik val boven die categorie dus voel me niet echt aangesproken. Daarnaast is dat nogal raar, aangezien de PvdA wel degelijk de inkomens vanaf 1.5x modaal wil laten opdraaien. Dat je dat nogal verpakt terug ziet in het verkiezingsprogram is waar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik 2 keer modaal verdienen, dan kon ik nog steeds beter PvdA stemmen. Maar dat beseffen de meeste mensen die 1,5 tot 2 keer modaal verdienen helaas niet.
Mensen als jij die alleen stemmen op wat hen persoonlijk goed uit lijkt te komen, die zijn pas fout. Ik ga er ook wat op achteruit met de VVD, maar het hele land niet...quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik 2 keer modaal verdienen, dan kon ik nog steeds beter PvdA stemmen. Maar dat beseffen de meeste mensen die 1,5 tot 2 keer modaal verdienen helaas niet.
RTL Nieuws zegt nu hetzelfde; een duidelijke winnaar was er niet, Rutte en Samsom vrijwel gelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dit zijn geen verkiezingen en het is niet representatief. Rutte en Samsom vrijwel gelijk
Gokje, je hebt een technische opleiding gedaan? Lijkt me iig niet dat je een opleiding hebt gedaan waar fatsoenlijke zinsbouw een eis was voor een diploma.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is werkelijk niets mis aan die zin, maar zal wel te ingewikkeld taalgebruik zijn.
Voor dat je dat soort uitspraken doet, is het handig om iets te weten over het stemgedrag van degene aan wie de uitspraak gericht is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat zeg je RvLaak? Het is zo moeilijk je te verstaan als je zo diep in de reet van Samsom zit.
Dit dus, en verder is er nog meer dan alleen uit direct - egoistisch - eigen belang stemmen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon even http://www.denhaagtekijk.(...)uro%20overhouden.htm doorlezen, dan ben je weer up to date.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:38 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Het is toch zo? Ga eens zelf na hoeveel je kan binnenharken met een uitkering en alle toeslagen. Het is te belachelijk voor woorden, dat als je jezelf inzet om hoger op te komen ( en daarmee beloond wordt ) , het weer mag aftikken aan Dhr. Samson die zo nodig medelij heeft met de zielige mensen die tot 13:00 uur uitslapen elke dag![]()
Nope.. Ga je maar eens beetje inlezenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Whiskers, je bent een aardige meid, maar met mijn oren is niks mis, dus ga in je hoekje staan en ga je diep schamen.
Laat de complotters er maar in komen, RvLaak bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
RTL Nieuws zegt nu hetzelfde; een duidelijke winnaar was er niet, Rutte en Samsom vrijwel gelijk
Er valt niks in te lezen, aangezien alles op TV werd verteld. Wie heeft er nu niet op zitten letten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope.. Ga je maar eens beetje inlezen
He, he, eindelijk een medestander en iemand zie wél begrijpend kan lezen én luisterenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heeft daar geen directe uitspraken over gedaan hoor.
Ach kom op, ik kan echt niet begrijpen dat mensen Rutte nog als winnaar kunnen aanwijzen na dit debat vanavond, hij kwam niet eens in de buurt. Dat Griekenland standpunt van hem - als minister-president - degradeert hem direct, en dan heb ik het nog niet eens gehad over zijn leugens (opnieuw!) en een paar populistische uitspraken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dit zijn geen verkiezingen en het is niet representatief. Rutte en Samsom vrijwel gelijk
Als je dit artikel bekijkt, ze verdiend meer dan mijn vriendin die daar 40 uur per week voor moet ploeteren. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon even http://www.denhaagtekijk.(...)uro%20overhouden.htm doorlezen, dan ben je weer up to date.
Boeiend, Samsom heeft vooralsnog ELK debat gewonnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk beter af zijn met de VVD, maar ik denk dat de samenleving als geheel er meer op vooruit gaat met het beleid van de PvdA, dus dat ga ik stemmen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen als jij die alleen stemmen op wat hen persoonlijk goed uit lijkt te komen, die zijn pas fout. Ik ga er ook wat op achteruit met de VVD, maar het hele land niet...
kortzichtig denken.... dat is pas het probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |