Ja, Slobquote:
Welke afkomst?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar nog erger zijn mensen die door "wij geven een paar tientjes aan wat armen"geloven dat ze hun afkomst verloochenen, hoe gevoelig voor propaganda ben je dan....
Geeft niet, ik als iemand met een opleiding en een baan stem VVD, hierom dusquote:
Vergeet Kok niet! En Cohen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:
Met Samsom gaan we vooruit ipv van achteruit zoals onder Rutte en Balkenende
Nee, ik ben overgeschakeld naar Nederland 1quote:
Met die baan heb je het zeker niet nodig om fatsoenlijk lopende zinnen te formuleren?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, ik als iemand met een opleiding en een baan stem VVD, hierom dus.
Ik als iemand met een opleiding en een baan stem PvdA. Wat wil je met je statement suggereren?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hadden de uitslag eerderquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ik ben overgeschakeld naar Nederland 1
Momenteel doe ik een hbo opleiding, maar volgens mij kan jij nog een cursusje Nederlands gebruiken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft de PvdA alleen maar laten zien dat ze zogenaamd andere keuzes maken, maar feitelijk durven zij ook niet echt de problemen aan te pakken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:
Met Samsom gaan we vooruit ipv van achteruit zoals onder Rutte en Balkenende
Maar die bleek niet helemaal te kloppen. Al noemden ze wel de correcte winnaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hadden de uitslag eerder![]()
![]()
Weer een die niet begrijpend kan luisteren/lezenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Scorpie het volgende:
Anyway, Samsom had een sterk optreden. Je merkt wel dat hij flink is gedrilled ten opzichte van een paar maanden geleden. Wat mij betreft dan ook jammer dat hij de VVD al uitsluit als mogelijke coalitiepartner en dat hij zich liet verleiden door Roemers wanhoopdaad.
Dat de PVDA goed is voor de uitkeringstrekkers hier in het land. Totaal geen motivatie voor uitkeringtrekkers om weer aan de slag te gaan, omdat alles toch betaald zal worden als het aan de PVDA ligt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik als iemand met een opleiding en een baan stem PvdA. Wat wil je met je statement suggereren?
Niet officieelquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hadden de uitslag eerder![]()
![]()
Dat je waarschijnlijk onder modaal verdient.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik als iemand met een opleiding en een baan stem PvdA. Wat wil je met je statement suggereren?
Dat doen ze allemaal hoor.. Kan ook moeilijk andersquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef budha het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft de PvdA alleen maar laten zien dat ze zogenaamd andere keuzes maken, maar feitelijk durven zij ook niet echt de problemen aan te pakken.
De PvdA blijft dus ook gewoon de schuld vooruitschuiven, maar laat alleen iemand anders de lopende rekening betalen.
Er is werkelijk niets mis aan die zin, maar zal wel te ingewikkeld taalgebruik zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Momenteel doe ik een hbo opleiding, maar volgens mij kan jij nog een cursusje Nederlands gebruiken.
Maar doe eens lief, leg je zin eens uit.
Wow... Zijn er nog daadwerkelijk mensen die die leugen geloven??? De rechtse propaganda is weer ouderwets goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Dat de PVDA goed is voor de uitkeringstrekkers hier in het land. Totaal geen motivatie voor uitkeringtrekkers om weer aan de slag te gaan, omdat alles toch betaald zal worden als het aan de PVDA ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |