Ik heb die nog steeds niet in beeldquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat RvLaak zegt, tweedescherm uitslag.
Dwaas is hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef MrBaas het volgende:
Die Buma denkt echt dat hij grappig is
Kijk ik morgen wel terugquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Tweek het volgende:
Wiegel is ook nog trending, nieuwsuur maar eens checken later.
Dit soort droeftoeters verdient gewoon (negatieve) aandacht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
En jou opmerking dan? Serieus ga je alle negatieve tweets hier quoten?
quote:Als je nu moet stemmen, wie dan? Samsom 32%, Rutte 26, Roemer 13, Pechtold 10, Wilders, 9, Buma 5, Sap 3, Slob 2
Stond er eerder nadat ik ergens op gestemd had, zal wel niet de uitslag zijn geweest, oh wacht dat was inderdaad waar zou je nu op stemmen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb die nog steeds niet in beeld
Ik moet EN Nieuwsuur EN P&W nog zien straksquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Tweek het volgende:
Wiegel is ook nog trending, nieuwsuur maar eens checken later.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Rancuneuze reactie #2:Tuurlijk joh... VVD'ers hebben geen geld voor een internetaansluiting. En iedereen in Nederland werkt tegenwoordig 's avonds.twitter:aanpakkuh twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:18:53logisch dat Samsom volgens internetters heeft gewonnen want PvdA is goed georganiseerde partij van mensen die leven van belastinggeld #1vdv reageer retweet
Inderdaad. Van 5 naar 6 zetels.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Fok-it het volgende:
Arie Slob heeft de weg omhoog ingezet.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moet EN Nieuwsuur EN P&W nog zien straks
Ik lijk Petra wel, maar nogmaals dan... RTL is een rechtse omroepquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Lol @ die analisten bij RTL, Rutte zonder kleerscheuren door het debat gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |