ONmogelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef duranduran het volgende:
[..]
ik geloof het niet roemer heeft gewonnen denk ik
Anonieme bronnen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef iBenny het volgende:
Paul & Witteman die de uitslag van een concurrerende zender eerder weet te vertellen dan de zender zelf
Ach, elke vraag die geen herhaling is van de vorige is al een verbetering tov Petraquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Jammer dat ze m niet pakt op zijn Griekenland-verhaal.
Een kluif ja. en een spuitjequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef super_tekkel het volgende:
volgens rutte heb ik gewonnen!!!!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef super_tekkel het volgende:
Ik niet blijkbaar, ik heb geluisterdquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef super_tekkel het volgende:
Volgens mij zat Rutte dan rond de 26% en Roemer 13%.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens iemand op Twitter heeft Samsom met 32 procent van de stemmen gewonnen. Dat is dus best weer ruim in een landschap van 8 kandidaten.
De eerste rancuneuze reactie is ook al binnen:twitter:pierrecarriere twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:13:34Samsom winnaar debat? Dan hebben de laptopvrijwilligers en de clickfarm van de PvdA hun werk wederom goed gedaan. #watkiestnl reageer retweet
En dat baseer je op WAT?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Volgens mij zat Rutte dan rond de 26% en Roemer 13%.
De peiling van het tweede scherm had die percentages ja. Wilders op 9%, Slob 2% en volgens mij Samsom 32%.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Volgens mij zat Rutte dan rond de 26% en Roemer 13%.
Tuurlijk joh... VVD'ers hebben geen geld voor een internetaansluiting. En iedereen in Nederland werkt tegenwoordig 's avonds.twitter:aanpakkuh twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:18:53logisch dat Samsom volgens internetters heeft gewonnen want PvdA is goed georganiseerde partij van mensen die leven van belastinggeld #1vdv reageer retweet
Was een peiling voor stemmenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat RvLaak zegt, tweedescherm uitslag.
En jou opmerking dan? Serieus ga je alle negatieve tweets hier quoten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Rancuneuze reactie #2:Tuurlijk joh... VVD'ers hebben geen geld voor een internetaansluiting. En iedereen in Nederland werkt tegenwoordig 's avonds.twitter:aanpakkuh twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:18:53logisch dat Samsom volgens internetters heeft gewonnen want PvdA is goed georganiseerde partij van mensen die leven van belastinggeld #1vdv reageer retweet
Niets zo zuur als een rechtschmensch die niet kan winnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Rancuneuze reactie #2:Tuurlijk joh... VVD'ers hebben geen geld voor een internetaansluiting. En iedereen in Nederland werkt tegenwoordig 's avonds.twitter:aanpakkuh twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:18:53logisch dat Samsom volgens internetters heeft gewonnen want PvdA is goed georganiseerde partij van mensen die leven van belastinggeld #1vdv reageer retweet
Die zit bij Pauw en Witteman.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb die nog steeds niet in beeldquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat RvLaak zegt, tweedescherm uitslag.
Dwaas is hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef MrBaas het volgende:
Die Buma denkt echt dat hij grappig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |