Vorige keren was ik het daarmee eens, deze keer niet echt. Vond niet dat hij het beter deed als een Pechtold of Rutte.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij P&W melden ze dat Samsom volgens RTL-kijkers het debat heeft gewonnen.
Dat is de vierde op rij.
Voor de duidelijkheid: ze zeggen dat RTL dat meldt, vandaar dat ik even topic-hop.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Te veel programma's die elkaar overlappen
ALS het waar is:quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij P&W melden ze dat Samsom volgens RTL-kijkers het debat heeft gewonnen.
Dat is de vierde op rij.
Je zei ook 8 jaar en daarna was het in ieder geval was het peanuts op de 70 jaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat klopt sowieso niet, dat weet ik zeker
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef MrBaas het volgende:
Roemer zegt: "De SP gaat nooit rechts beleid uitvoeren, nu niet, nooit niet.
Nooit niet is toch min plus min is plus? De SP gaat rechts beleid uitvoeren???
samson heeft gewonnen....quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef duranduran het volgende:
hoelaat is het programen afgelopen ik wil weten of roemer heeft gewonnen
Doet hij niet, deed hij het te slecht voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef duranduran het volgende:
hoelaat is het programen afgelopen ik wil weten of roemer heeft gewonnen
Slechter ook niet. En m.i. was hij iig nog steeds het meest premierwaardigquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Belabor het volgende:
[..]
Vorige keren was ik het daarmee eens, deze keer niet echt. Vond niet dat hij het beter deed als een Pechtold of Rutte.
Ik heb het ooit uitgezocht, zie het topic in mijn sigquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je zei ook 8 jaar en daarna was het in ieder geval was het peanuts op de 70 jaar.
Zoals ik al zei als ik snel tel, check het anders zelf:
http://nl.wikipedia.org/w(...)reldoorlog#Overzicht
Nog niet in hun eigen programma of op het tweede scherm, vandaar mijn twijfelquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ze zeggen dat RTL dat meldt, vandaar dat ik even topic-hop.
Zie:quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, waarom zouden ze bij P&W leugens verkondigen?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog niet in hun eigen programma of op het tweede scherm, vandaar mijn twijfel
Samsom of Buma denk ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef duranduran het volgende:
[..]
ik geloof het niet roemer heeft gewonnen denk ik
Volgens iemand op Twitter heeft Samsom met 32 procent van de stemmen gewonnen. Dat is dus best weer ruim in een landschap van 8 kandidaten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Waarom word die uitslag hier niet vermeld dan
twitter:pierrecarriere twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:13:34Samsom winnaar debat? Dan hebben de laptopvrijwilligers en de clickfarm van de PvdA hun werk wederom goed gedaan. #watkiestnl reageer retweet
Het kan zijn dat ze nog niet klaar zijn met tellen en alleen de stem van Petra hebben gemeld?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog niet in hun eigen programma of op het tweede scherm, vandaar mijn twijfel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |