Blijft RTL, rechtse omroep. Maar hij komt er wel redelijk goed uit zo imoquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef RemcoW23 het volgende:
... Waarom zenden ze dit uit? Pak een ander stuk uit het interview ofzo
Wordt pas aan het einde van de uitzending bekend gemaakt om de kijkers niet te verliezenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef MrBaas het volgende:
Wie heeft nou het debat gewonnen...................??????
Degene die het beste was.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef MrBaas het volgende:
Dat wordt vlak voor de aftiteling pas gemeld natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef MrBaas het volgende:
samsonquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef MrBaas het volgende:
Dat doen ze allemaal tot op zekere hoogtequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef budha het volgende:
Toch leuk om te horen dat Wilders zijn grappen instudeerd
bij nos1 zeggen ze de winnaar al hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wordt vlak voor de aftiteling pas gemeld natuurlijk
Die hond weer?quote:
VVD minder dan de PvdA? Serieus?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
VVD had ik 27 jaar. CDA weet ik niet precies welke partijen er eerst waren, maar gok dat zij vrijwel onafgebroken er hebben gezetten. D66 mocht 5 keer meedoen overigens.
VARAquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef Oidipous het volgende:
Bij P&W hebben ze het in ieder geval over Samson als winnaar...
Dat klopt sowieso niet, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
VVD minder dan de PvdA? Serieus?
Net of we dat nog niet wisten: "herhaling, herhaling, herhaling"quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef budha het volgende:
Toch leuk om te horen dat Wilders zijn grappen instudeerd
Bij P&W melden ze dat Samsom volgens RTL-kijkers het debat heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef Oidipous het volgende:
SamsoM hoop ik dan tochquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef Oidipous het volgende:
Samsom dus?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bij nos1 zeggen ze de winnaar al hoor
Vorige keren was ik het daarmee eens, deze keer niet echt. Vond niet dat hij het beter deed als een Pechtold of Rutte.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij P&W melden ze dat Samsom volgens RTL-kijkers het debat heeft gewonnen.
Dat is de vierde op rij.
Voor de duidelijkheid: ze zeggen dat RTL dat meldt, vandaar dat ik even topic-hop.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Te veel programma's die elkaar overlappen
ALS het waar is:quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij P&W melden ze dat Samsom volgens RTL-kijkers het debat heeft gewonnen.
Dat is de vierde op rij.
Je zei ook 8 jaar en daarna was het in ieder geval was het peanuts op de 70 jaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat klopt sowieso niet, dat weet ik zeker
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef MrBaas het volgende:
Roemer zegt: "De SP gaat nooit rechts beleid uitvoeren, nu niet, nooit niet.
Nooit niet is toch min plus min is plus? De SP gaat rechts beleid uitvoeren???
samson heeft gewonnen....quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef duranduran het volgende:
hoelaat is het programen afgelopen ik wil weten of roemer heeft gewonnen
Doet hij niet, deed hij het te slecht voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef duranduran het volgende:
hoelaat is het programen afgelopen ik wil weten of roemer heeft gewonnen
Slechter ook niet. En m.i. was hij iig nog steeds het meest premierwaardigquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Belabor het volgende:
[..]
Vorige keren was ik het daarmee eens, deze keer niet echt. Vond niet dat hij het beter deed als een Pechtold of Rutte.
Ik heb het ooit uitgezocht, zie het topic in mijn sigquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je zei ook 8 jaar en daarna was het in ieder geval was het peanuts op de 70 jaar.
Zoals ik al zei als ik snel tel, check het anders zelf:
http://nl.wikipedia.org/w(...)reldoorlog#Overzicht
Nog niet in hun eigen programma of op het tweede scherm, vandaar mijn twijfelquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ze zeggen dat RTL dat meldt, vandaar dat ik even topic-hop.
Zie:quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, waarom zouden ze bij P&W leugens verkondigen?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog niet in hun eigen programma of op het tweede scherm, vandaar mijn twijfel
Samsom of Buma denk ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef duranduran het volgende:
[..]
ik geloof het niet roemer heeft gewonnen denk ik
Volgens iemand op Twitter heeft Samsom met 32 procent van de stemmen gewonnen. Dat is dus best weer ruim in een landschap van 8 kandidaten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Waarom word die uitslag hier niet vermeld dan
twitter:pierrecarriere twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:13:34Samsom winnaar debat? Dan hebben de laptopvrijwilligers en de clickfarm van de PvdA hun werk wederom goed gedaan. #watkiestnl reageer retweet
Het kan zijn dat ze nog niet klaar zijn met tellen en alleen de stem van Petra hebben gemeld?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog niet in hun eigen programma of op het tweede scherm, vandaar mijn twijfel
ONmogelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef duranduran het volgende:
[..]
ik geloof het niet roemer heeft gewonnen denk ik
Anonieme bronnen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef iBenny het volgende:
Paul & Witteman die de uitslag van een concurrerende zender eerder weet te vertellen dan de zender zelf
Ach, elke vraag die geen herhaling is van de vorige is al een verbetering tov Petraquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Jammer dat ze m niet pakt op zijn Griekenland-verhaal.
Een kluif ja. en een spuitjequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef super_tekkel het volgende:
volgens rutte heb ik gewonnen!!!!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef super_tekkel het volgende:
Ik niet blijkbaar, ik heb geluisterdquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef super_tekkel het volgende:
Volgens mij zat Rutte dan rond de 26% en Roemer 13%.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens iemand op Twitter heeft Samsom met 32 procent van de stemmen gewonnen. Dat is dus best weer ruim in een landschap van 8 kandidaten.
De eerste rancuneuze reactie is ook al binnen:twitter:pierrecarriere twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:13:34Samsom winnaar debat? Dan hebben de laptopvrijwilligers en de clickfarm van de PvdA hun werk wederom goed gedaan. #watkiestnl reageer retweet
En dat baseer je op WAT?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Volgens mij zat Rutte dan rond de 26% en Roemer 13%.
De peiling van het tweede scherm had die percentages ja. Wilders op 9%, Slob 2% en volgens mij Samsom 32%.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Volgens mij zat Rutte dan rond de 26% en Roemer 13%.
Tuurlijk joh... VVD'ers hebben geen geld voor een internetaansluiting. En iedereen in Nederland werkt tegenwoordig 's avonds.twitter:aanpakkuh twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:18:53logisch dat Samsom volgens internetters heeft gewonnen want PvdA is goed georganiseerde partij van mensen die leven van belastinggeld #1vdv reageer retweet
Was een peiling voor stemmenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat RvLaak zegt, tweedescherm uitslag.
En jou opmerking dan? Serieus ga je alle negatieve tweets hier quoten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Rancuneuze reactie #2:Tuurlijk joh... VVD'ers hebben geen geld voor een internetaansluiting. En iedereen in Nederland werkt tegenwoordig 's avonds.twitter:aanpakkuh twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:18:53logisch dat Samsom volgens internetters heeft gewonnen want PvdA is goed georganiseerde partij van mensen die leven van belastinggeld #1vdv reageer retweet
Niets zo zuur als een rechtschmensch die niet kan winnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Rancuneuze reactie #2:Tuurlijk joh... VVD'ers hebben geen geld voor een internetaansluiting. En iedereen in Nederland werkt tegenwoordig 's avonds.twitter:aanpakkuh twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 23:18:53logisch dat Samsom volgens internetters heeft gewonnen want PvdA is goed georganiseerde partij van mensen die leven van belastinggeld #1vdv reageer retweet
Die zit bij Pauw en Witteman.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb die nog steeds niet in beeldquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat RvLaak zegt, tweedescherm uitslag.
Dwaas is hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef MrBaas het volgende:
Die Buma denkt echt dat hij grappig is
Kijk ik morgen wel terugquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Tweek het volgende:
Wiegel is ook nog trending, nieuwsuur maar eens checken later.
Dit soort droeftoeters verdient gewoon (negatieve) aandacht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
En jou opmerking dan? Serieus ga je alle negatieve tweets hier quoten?
quote:Als je nu moet stemmen, wie dan? Samsom 32%, Rutte 26, Roemer 13, Pechtold 10, Wilders, 9, Buma 5, Sap 3, Slob 2
Stond er eerder nadat ik ergens op gestemd had, zal wel niet de uitslag zijn geweest, oh wacht dat was inderdaad waar zou je nu op stemmen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb die nog steeds niet in beeld
Ik moet EN Nieuwsuur EN P&W nog zien straksquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Tweek het volgende:
Wiegel is ook nog trending, nieuwsuur maar eens checken later.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Inderdaad. Van 5 naar 6 zetels.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Fok-it het volgende:
Arie Slob heeft de weg omhoog ingezet.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moet EN Nieuwsuur EN P&W nog zien straks
Ik lijk Petra wel, maar nogmaals dan... RTL is een rechtse omroepquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Lol @ die analisten bij RTL, Rutte zonder kleerscheuren door het debat gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |