Bullshit. Het is bizar om partijen dicht bij het politieke midden zomaar "regentenpartij" te noemen. De kans dat middenpartijen regeren, is simpelweg groter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PvdA is en blijft een regentenpartij. Die willen altijd regeren
Nee hoor, ik vind jou gewoon DOMquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ben jij Petra? Mijn God wat kakel je 100x hetzelfde. Zoek je bevestiging?
Voor kennisgeving aangenomenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind jou gewoon DOM
Hopelijk gebeurt dat ook. En dat zal ook wel, landelijke teevee enzo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als die uitspraak onder de aandacht gebracht wordt van de juiste mensen (Merkel bijv.), heeft Rutte idd een probleem en Nederland in het verlengde ook.
Ja precies, daarover verbaasde ik mij ook al tijdens het debat, en hij herhaalde het ook nog tot 2 keer toe.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:57 schreef the_ring het volgende:
Rutte op glad ijs met zijn uitspraak over de Grieken. Samsom benadrukte dat terecht!
Ligt aan de programma's. Paul van Liempt doet het écht goed op BNR met zijn programma tussen 10 en 12 en Tan doet het ook niet onaardig. Niels Heithuis was helemaal een koning, jammer dat hij weg is.quote:
Fijn.. Maar niet begrijpend kunnen lezen en dan de verkeerde conclusies trekken is ook gewoon domquote:
PvdA heeft sinds '45 slechts een paar jaar niet geregeerd. Hetzelfde geldt voor het CDA (8 jaar) en de VVD (volgens mij ook 8 jaar).quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bullshit. Het is bizar om partijen dicht bij het politieke midden zomaar "regentenpartij" te noemen. De kans dat middenpartijen regeren, is simpelweg groter.
De PvdA zat in 2006 echt niet te wachten op een regering met het CDA, maar het land moest uiteindelijk wel geregeerd worden. Bovendien krijgen partijen een mandaat. De PvdA is de enige politieke partij die bij de afgelopen drie TK-verkiezingen minstens 30 zetels haalde.
Lijkt erop dat hij massaal genegeerd wordt door zijn tegenstanders om zo zijn spreektijd te beperken. Die link tussen de zorgkosten en Griekenland kun je makkelijk weerleggen, alleen niemand die erop inging.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij is dit de dag geweest dat niemand Wilders meer serieus neemt![]()
Die reacties uit de zaal ook op hem
Prem was geweldigquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ligt aan de programma's. Paul van Liempt doet het écht goed op BNR met zijn programma tussen 10 en 12 en Tan doet het ook niet onaardig. Niels Heithuis was helemaal een koning, jammer dat hij weg is.
VVD wel wat meer dan 8 jaar hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PvdA heeft sinds '45 slechts een paar jaar niet geregeerd. Hetzelfde geldt voor het CDA (8 jaar) en de VVD (volgens mij ook 8 jaar).
Daar zijn ze wel mee bezig idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef Syntix het volgende:
Nou met zijn allen Rutte keihard aanvallen op zijn domme uitspraken over Europa/Grieken dan kan de vvdweer wat krimpen.
Hij zal het wel weer weglachen, of wegliegenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef the_ring het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurt dat ook. En dat zal ook wel, landelijke teevee enzo.
Kan me niet voorstellen dat je zo'n persoon als MP zou willen, zelfs al ben je rechts.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij zal het wel weer weglachen, of wegliegen
Ik heb de jaren zo niet meer in mijn hoofd, maar het was (op de periode van 70 jaar) peanuts.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
VVD wel wat meer dan 8 jaar hoor
Waarvoor dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef iFok. het volgende:
Snel, laat horen wie heeft gewonnen. Dan kunnen we naar NL1.
Waarom hopelijk? wat heeft Nederland er voor baat bij dat de sterke euro-landen vraagtekens hebben over onze politiek?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef the_ring het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurt dat ook. En dat zal ook wel, landelijke teevee enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |