Echt rennen vliegen etc.. Broodsmeren deed mijn moeder en eten deed ik nooit.quote:Op maandag 3 september 2012 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan je dan ooit wassen, tanden poetsen, aankleden eten, brood smeren of deed je dat allemaal echt rennend? dan slaap ik liever 10 minuten korter, dan hoef ik tenminste niet te haasten.
Mwa, dat varieert. Soms zo gaar als een klamme bunzing, maar dan toch vrolijk en soms niet.quote:Op maandag 3 september 2012 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent ook zo gezellig in de ochtend?
nee, jij bent lekkerderquote:
Ja, dat geloof ik wel..positivoquote:
Ik ben gewoon wat stiller dan normaalquote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, dat varieert. Soms zo gaar als een klamme bunzing, maar dan toch vrolijk en soms niet.
Ik ben daar echt te traag voor. Zelfs als het gewoon op normaal tempo moet kunnen, ik kan mijn schoenen niet vinden, want ik kijk er 10x overheen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt rennen vliegen etc.. Broodsmeren deed mijn moeder en eten deed ik nooit.
Bleef over tandenpoetsen, wassen en aankleden.
Haha, ik legde mijn kleding en schooltas gewoon altijd de avond van te voren klaar en had gewoon zo'n GAS EROP-instelling..quote:Op maandag 3 september 2012 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben daar echt te traag voor. Zelfs als het gewoon op normaal tempo moet kunnen, ik kan mijn schoenen niet vinden, want ik kijk er 10x overheen.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel..positivo
Oh ja, stil ben ik zeker. Soms ook dat ik dan op FOK! zit en er gewoon niks uitkomt.quote:Op maandag 3 september 2012 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat stiller dan normaal![]()
Wordt gelijk uitgelegd als zijnde chagrijnig
Gij ochtendmensquote:
Ik ook.quote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, ik legde mijn kleding en schooltas gewoon altijd de avond van te voren klaar en had gewoon zo'n GAS EROP-instelling..
indd. Lekker je ding doen als heel de wereld nog slaaptquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gij ochtendmens
Mja, ik begin de ochtend wel meer te waarderen
'Nog' kan ook 'al' zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Lekker je ding doen als heel de wereld al slaapt
Lurkerquote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, stil ben ik zeker. Soms ook dat ik dan op FOK! zit en er gewoon niks uitkomt. L:')
Ja inderdaad.In de zon kijken, ogen bijna helemaal dichtknijpen. "Ben je boos?!
" Fuck off.
Ja shit.quote:Op maandag 3 september 2012 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lurker
Ik HAAT dat..."Ben je chagrijnig?"
En dat dan om kwart voor 7 in de bus.
Nee ik ben bijzonder vrolijk, nou goed.?!
MI compleet met pionnen en balen stroquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook.Zo'n parcours met alles wat ik nodig had zodat het in een paar minuten allemaal klaar was.
Voor als ik uit de bocht vloog.quote:Op maandag 3 september 2012 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MI compleet met pionnen en balen stro
Kon ik wel waarderen toen mijn wekker nog op 6.40 stondquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Lekker je ding doen als heel de wereld nog slaapt
quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Chai het volgende:
Lol mensen denken helemaal nooit dat ik chagrijnig ben, ik zie er gewoon dromerig uit dan 's ochtends, wat ik dan ook ben.
Daar heb ik hier in de regio sowieso nooit last van. Één keer in een jaar of drie denk ik.quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon ik wel waarderen toen mijn wekker nog op 6.40 stond![]()
Gewoon geen file
quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor als ik uit de bocht vloog.
Ik ben wel een keer van de trap gelazerd toen, maar gewoon meteen doorlopen en alles.quote:
Daar heb ik een hekel aan, daarom heb ik ook zo'n hekel aan kijkfile's..quote:Op maandag 3 september 2012 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja shit.Als je verdrietig bent of zo dan hoor je ze niet, sensatiezoekers.
Mja.. ik had vanochtend een klein beetje file, dus ik gelijk in de stress schieten of ik nog op tijd zou komen. 20minuten te vroegquote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik hier in de regio sowieso nooit last van. Één keer in een jaar of drie denk ik.
Dat doet zeerquote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer van de trap gelazerd toen, maar gewoon meteen doorlopen en alles.![]()
Ja inderdaad, dan heb je meteen twee files.quote:Op maandag 3 september 2012 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik een hekel aan, daarom heb ik ook zo'n hekel aan kijkfile's.._!
Sowieso opgehouden worden als je ergens op tijd moet zijn. Klotezooi is dat.quote:[..]
Mja.. ik had vanochtend een klein beetje file, dus ik gelijk in de stress schieten of ik nog op tijd zou komen. 20minuten te vroeg_!
Ook een keer slaapwandelend. Arm uit de kom.quote:Op maandag 3 september 2012 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doet zeer![]()
Ik hoop trouwens nooit in de spits van de trap op Utrecht CS te vallen
Dat zou echt beschamend zijn
Zo zinloos en stiekem vind ik dat wel een beetje wat voor sbs6 publiekquote:Op maandag 3 september 2012 17:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan heb je meteen twee files.
[..]
Sowieso opgehouden worden als je ergens op tijd moet zijn. Klotezooi is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je haast hebt, staan alle verkeerslichten op rood
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo zinloos en stiekem vind ik dat wel een beetje wat voor sbs6 publiekDat is ook zo ja. Dat is te zien aan programma's als 'Bonje met de Buren' en dat soort ongein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je haast hebt, staan alle verkeerslichten op roodWith my pack on my back, down the road I will stray.
Hoe krijg je serieus je arm uit de kom?quote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook een keer slaapwandelend. Arm uit de kom.Ik heb het wel een keer meegemaakt dat een vrouw echt vol op haar gezicht ging toen ze op hakken naar de bus ging rennen.
En een aanrijding met een jongen die zo gaar als wat oversteekt, ineens BAM!! Hij werd gelanceerd en valt weer op het asfalt. Staat op zijn gemak op, kijkt rond; "...Sodeju.."
Ik heb me kapot gelachen.![]()
Was dat niet rtl4?quote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Dat is te zien aan programma's als 'Bonje met de Buren' en dat soort ongein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gewoon met zoveel kracht tegen de deur geklapt, en toen was hij eruit.quote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe krijg je serieus je arm uit de kom?![]()
Blijven haken aan iets ofzo?
En voor dat soort dingen ben ik echt bang..
Dat ik echt vol op mn gezicht ga ofzo..
Nou ja, ik ben zelf wel eens onderuit gegaan met de fiets in een tramspoor bij het Spui..
Dat was niet zo heel tof, wel lieve mensen die vroegen of het gingEn dat in 070
quote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat niet rtl4?Ja, maar zij hebben ook zo'n ramptoeristprogramma. Wel meerdere ook. Net zoals Red mijn Vakantie en Wegmisbruikers, waar de presentatoren superheldje mogen spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Auwwwquote:Op maandag 3 september 2012 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon met zoveel kracht tegen de deur geklapt, en toen was hij eruit.Ik werd pas onderaan wakker.
![]()
Als je er bang voor bent gebeurt het eerder. Apart ja, meestal grijpt men meteen naar de telefoon om het op te nemen.
Dat red mijn vakantie is soms ook wel te goor voor woordenquote:Op maandag 3 september 2012 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar zij hebben ook zo'n ramptoeristprogramma. Wel meerdere ook. Net zoals Red mijn Vakantie en Wegmisbruikers, waar de presentatoren superheldje mogen spelen.
Ja, dat deed even zeer.quote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auwww![]()
Ja, gelukkig is het nog nooit gebeurd, maar die tramsporen zijn wel nasty..
Ik denk dat ze het niet deden, omdat ik heel even bleef liggen en de tram er al aan kwam.
Die zat me nog net niet weg te duwen
In het ziekenhuis terug moeten zetten btw?quote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat deed even zeer.
Verraderlijk zijn die ja. Hier hebben ze die niet, dus geen last van.
Oh, dat is wel lijp evengoed.
Ook dat jargon 'hardwerkende Nederlanders!' en zo, ze zeggen echt precies wat de kijkers willen horen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat red mijn vakantie is soms ook wel te goor voor woorden!
Ja.quote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het ziekenhuis terug moeten zetten btw?
Oeh, dat gaat nog leuk worden.quote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef Chai het volgende:
De opgegroeid-in-Nederland-maar-buitenlander-zijn-logica
Krul vs. ziba.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Zodra ik de deur uit ga blijf ik gewoon staan of zitten.
"We- ver- dien- de vakantie."quote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook dat jargon 'hardwerkende Nederlanders!' en zo, ze zeggen echt precies wat de kijkers willen horen.En ja, soms is het ook vrij extreem.
"Het hele jaar hard gewerkt miep miep miep, wij verdienen dit en kunnen maar één jaar! Boehoe!"quote:Op maandag 3 september 2012 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"We- ver- dien- de vakantie."
Meh, peultjes vind ik maar een beetje matig.quote:Op maandag 3 september 2012 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er ontplofte zojuist een peultje in de pan
Die hoort ook bij de Red mijn Vakantie superfriends ja. Met zijn legendarische Engels.quote:Op maandag 3 september 2012 18:03 schreef Fascination het volgende:
Is dat niet met die walgelijke pisvent Rob Geus?
quote:Op maandag 3 september 2012 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er ontplofte zojuist een peultje in de pan
Echt he, standaardquote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Het hele jaar hard gewerkt miep miep miep, wij verdienen dit en kunnen maar één jaar! Boehoe!"
Permanent: "" tijdens dat programma.
[..]
Meh, peultjes vind ik maar een beetje matig.
Hehe, echt een talenwonder, ja.quote:Op maandag 3 september 2012 18:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die hoort ook bij de Red mijn Vakantie superfriends ja. Met zijn legendarische Engels.
quote:
Oh dat is best lekker. Maar ik was voor andere groenten gegaan.quote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he, standaard![]()
Ja, ik ook... maar ik eet teriyaki en ik moet aan mijn groenten komen
"Hey hello?! Why is this machine out?! Why is it out mister?!"quote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, echt een talenwonder, ja.![]()
Bleek ook al tijdens de smaakpolitie.
Zoals ?quote:Op maandag 3 september 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh dat is best lekker. Maar ik was voor andere groenten gegaan.
Hahahahaha.quote:Op maandag 3 september 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Hey hello?! Why is this machine out?! Why is it out mister?!"
Die vent kijkt hem ook aan van wtf lul je toch man?
Die bedoel ik ja.quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohhh ik had bosuitjes kunnen doen
quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohhh ik had bosuitjes kunnen doen
Ja dat dusquote:
Noedelsoepquote:
Ik zal jou eens kopen. :$quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/video/6195/hands-on-sony-84-inch-4k-tv.html
kopen gvd
Compensatiedrang.quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/video/6195/hands-on-sony-84-inch-4k-tv.html
kopen gvd
Lekker.quote:
wait watquote:
eeehquote:
Garpje. Mij lijkt het persoonlijk niet echt wat.quote:
quote:
dat zijn mij grapjes, 4ebe.quote:
Ja weet ik.. ik deed een poging om je te evenaren, maar dat lukte dus nietquote:
Haha, wat zou je willen eten?quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef Fascination het volgende:
Ik zou wel zo'n klein 4EBE'tje in huis willen hebben voor het koken.
ja, maar dies dan wel vet.quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
Net zoals die aso TV in de Media Markt van ¤ 99.999,-.
quote:Op maandag 3 september 2012 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet ik.. ik deed een poging om je te evenaren, maar dat lukte dus niet
[..]
Haha, wat zou je willen eten?
inbefore;quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef Fascination het volgende:
Ik zou wel zo'n klein 4EBE'tje in huis willen hebben voor het koken.
Maakt me niets uit, zolang ik maar niet hoef te koken.quote:Op maandag 3 september 2012 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet ik.. ik deed een poging om je te evenaren, maar dat lukte dus niet
[..]
Kun je die interraciale seks wel handelen?quote:Op maandag 3 september 2012 18:11 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar dies dan wel vet.
vraag me af hoe "my daughter is fucking blackzilla" daar op uit ziet.
Boterham met pindakaasquote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maakt me niets uit, zolang ik maar niet hoef te koken.
Jij staat op het menu, keukenprinses.quote:Op maandag 3 september 2012 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
touche, niet aan gedachtquote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kun je die interraciale seks wel handelen?
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij staat op het menu, keukenprinses.
quote:
Oh voorruit, drie gangen dinerquote:
cup o soep tomaatquote:Op maandag 3 september 2012 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh voorruit, drie gangen diner
quote:Op maandag 3 september 2012 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, jammer.
Wat een lief naamtopic
quote:
ze krijgen die gypsy jurk niet in de auto XDquote:Op maandag 3 september 2012 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, word opgehaald voor een bruiloft, maar ze zijn te laat![]()
Ik wil niet te laat in de kerk zijn [ afbeelding ]
?quote:Op maandag 3 september 2012 18:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ze krijgen die gypsy jurk niet in de auto XD
boohhhhhhhquote:Op maandag 3 september 2012 18:15 schreef wise het volgende:
[..]
cup o soep tomaat
boterham met pindakaas
perenijsje
zker
quote:Op maandag 3 september 2012 18:15 schreef wise het volgende:
[..]
cup o soep tomaat
boterham met pindakaas
perenijsje
zker
Ik denk dit menu eerder te zien bij salatrel dan bij wise.quote:Op maandag 3 september 2012 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Als ze bij jou gaat eten, ja
quote:Op maandag 3 september 2012 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dit menu eerder te zien bij salatrel dan bij wise.
quote:
Kan jij koken dan?quote:
Water?quote:
Goed koken is anders, maar pasta koken of iets dergelijks kan iedereen wel lijkt mequote:Op maandag 3 september 2012 19:04 schreef Fascination het volgende:
Zo moeilijk is koken toch ook niet.
Jammer dat die dingen zo zeldzaam zijn. Echt goed zoeken voor je een toko vindt die het verkoopt.quote:
? is dit een stom grapje of bedoel jij andere kruidnoten?quote:Op maandag 3 september 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jammer dat die dingen zo zeldzaam zijn. Echt goed zoeken voor je een toko vindt die het verkoopt.
teveel tekst om uit te leggenquote:Op maandag 3 september 2012 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
? is dit een stom grapje of bedoel jij andere kruidnoten?
"als ze bij jou gaat eten, ja"quote:Op maandag 3 september 2012 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Als ze bij jou gaat eten, ja
Nee dit is fokquote:Op maandag 3 september 2012 19:47 schreef wise het volgende:
[..]
"als ze bij jou gaat eten, ja"
we zitten niet op de basisschool
Ga je nu alweer weg?quote:
Oh welkomquote:
Jumpooowquote:
Onbekend bellen.quote:Op maandag 3 september 2012 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ik vergeet steeds dat mensen niet opnemen als ik onbekend bel
Ja, maar ik heb een geheim nummerquote:
Ja.quote:
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een geheim nummer
Bovendien ben jij ouder dan ik, dus misschien was jij allang van de basisschool af, toen ik er net op kwam.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zeg toch godverdomme nee kutwijf.
Wat zeg jij nou?quote:
Nog ouder?quote:Op maandag 3 september 2012 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bovendien ben jij ouder dan ik, dus misschien was jij allang van de basisschool af, toen ik er net op kwam.
quote:
Ben jij in de gizmo -modus ofzo ?quote:
moet ik je weer komen redden|?quote:Op maandag 3 september 2012 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij in de gizmo -modus ofzo ?
Twee haters kan ik niet aan hoor
dat wat sarcasme, schatquote:
Ow, ik zit op mijn verkeerde account, sorry.quote:Op maandag 3 september 2012 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij in de gizmo -modus ofzo ?
Twee haters kan ik niet aan hoor
Hou je slisnichtsmoel focking pisnichthoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je slisnichtsmoel focking pisnichthoerWat is dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
quote:
Ja, dat dacht ik ook toen ik die ene post van jou lasquote:
Akwaaaardd...quote:Op maandag 3 september 2012 19:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ow, ik zit op mijn verkeerde account, sorry.
Slecht.quote:Op maandag 3 september 2012 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook toen ik die ene post van jou las
Een liedje.. 0.38
Gewoon volume tien uit de spiekursquote:
Best wel.. voor jou ook niet een beetje dan? :$quote:
Wat.quote:Op maandag 3 september 2012 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon volume tien uit de spiekurs
Ik heb twee persoonlijkheden.quote:Op maandag 3 september 2012 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best wel.. voor jou ook niet een beetje dan? :$
" Ooit een postbode horen rappen? "quote:
Wil ik dat?quote:Op maandag 3 september 2012 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
" Ooit een postbode horen rappen? "
Je uiterlijk ook zeker?quote:
Neequote:
quote:
Ja, weet ik niet..quote:
Geen idee, ik ga het niet aanklikken hoor.quote:
Bijna al mijn collega's zijn 50 + en Haags...quote:
Gezellig.quote:Op maandag 3 september 2012 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna al mijn collega's zijn 50 + en Haags...
Doe ik nooit als er iemand een youtubelinkje postquote:Op maandag 3 september 2012 20:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga het niet aanklikken hoor.
Jij ook stage nu?quote:
Ik ook zelden.quote:Op maandag 3 september 2012 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe ik nooit als er iemand een youtubelinkje post![]()
Daarom post ik alles vol hier.
Ik vind van welquote:
Waarom?quote:
Klinkt als een foute reclamesloganquote:
heb al opquote:
ja, maar het valt op zich nog mee. ik mag wel aangeven wanneer ik wel of niet kan en daar doen ze gelukkig nie moeilijk over. jij dan?quote:
Ik vond het best toepasselijk.quote:Op maandag 3 september 2012 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een foute reclameslogan
Kutreden, next.quote:
Oh das wel relaxedquote:Op maandag 3 september 2012 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
ja, maar het valt op zich nog mee. ik mag wel aangeven wanneer ik wel of niet kan en daar doen ze gelukkig nie moeilijk over. jij dan?
ja man, kan niet normaal slapen erdoor, ademen lukt niet heel goed en ben al zo zwak met ademenquote:
Was het maar.. dan was het nog wat.quote:
Ahhhwww Ik heb nu gewoon medelijden met jequote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja man, kan niet normaal slapen erdoor, ademen lukt niet heel goed en ben al zo zwak met ademenen heb zo'n loopneus, komt gewoon water uit bekant
en ik praat monotoon. nies en hoest de hele dag. en heb soepogen.
Waarom niet helemaal?quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het maar.. dan was het nog wat.
De eerste keer dat ik die zin hoorde, viel ik zowat omver.
Zwaartekracht was kapotquote:
Ik herken mijzelf hier volledig in, en dat gewoon bijna het hele jaar hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja man, kan niet normaal slapen erdoor, ademen lukt niet heel goed en ben al zo zwak met ademenen heb zo'n loopneus, komt gewoon water uit bekant
en ik praat monotoon. nies en hoest de hele dag. en heb soepogen.
Oh superchill wel dat. Ik begin sowieso standaard om 10 uur, dus het is 's morgens wel uit te houden.quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh das wel relaxed
Ik mag zelf kiezen wanneer ik kom.. tussen 8 en 10
Dat hadden ze niet verteld..![]()
En ik heb een halve dag eraf kunnen snoepen, dus ik ben tevreden wel.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja man, kan niet normaal slapen erdoor, ademen lukt niet heel goed en ben al zo zwak met ademen![]()
Not sure if sarcastic or seriousquote:Op maandag 3 september 2012 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhhwww Ik heb nu gewoon medelijden met je
ja hallowww is leluk hoor. iedereen lachte me uit op school als ik ging praten.quote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik herken mijzelf hier volledig in, en dat gewoon bijna het hele jaar hebben.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja hallowww is leluk hoor. iedereen lachte me uit op school als ik ging praten.
Gewoon onderhandelenquote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh superchill wel dat. Ik begin sowieso standaard om 10 uur, dus het is 's morgens wel uit te houden.Alleen als er niks te doen is gaat het heel langzaam.
Hehehehe, die halve dag heb ik er ook afgesnoept, op de zondagDus heb maar een halve zondag.
Nee echtquote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Not sure if sarcastic or serious
... next.quote:
Zo ik ga me maar eens naar buiten begevenquote:Join me again next week on this episode of "Let's make no fucking sense" when I will be waxing an owl.
Ja zo ging het bij mij ongeveer ook.quote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon onderhandelen![]()
Ging ook gewoon supermakkelijk trouwens_
"Mag ik een halve dag vrij?"
- Ja is goed hoor
Oh oke hihihihihihihiquote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee echt
Verkeerde emoticon
Vandaag, blijkbaar.quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Wanneer is bij jullie de school eigenlijk weer begonnen?
quote:
Geen PM/DM/email/ping/whatsapp/postduif/rooksignaal mijn kant opsturen om dit van tevoren aan te kondigenquote:
Gaat de komende tijd nog vaak zat gebeurenquote:Op maandag 3 september 2012 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen PM/DM/email/ping/whatsapp/postduif/rooksignaal mijn kant opsturen om dit van tevoren aan te kondigen.
Vandaag.quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Wanneer is bij jullie de school eigenlijk weer begonnen?
Gelieve wel tijdig, zodat ik m'n tepels alvast kan warmwrijven.quote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gaat de komende tijd nog vaak zat gebeurenDe volgende keer meld ik het.
Ik heb nog wel even stiekem om me heen gekeken of ik je spotte, maar tevergeefs.
wd is verkoudenquote:
Ik zal extra serum in m'n haar doenquote:Op maandag 3 september 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelieve wel tijdig, zodat ik m'n tepels alvast kan warmwrijven.
Komt mooi uit, komende twee weken ben ik vrij.quote:
Wat dan? 19 graden en regen toch?quote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Juminelle het volgende:
Het weer van de komende twee weken
[..]
Ik zal extra serum in m'n haar doen
komt mooi uit want bobby is vrij de komende 2 wekenquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat dan? 19 graden en regen toch?
hoezo komt dat mooi uit dan?quote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
komt mooi uit want bobby is vrij de komende 2 weken
20-25 graden en zonquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie geen regen voorspeld worden.quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heeft ie een goed excuus om thuis te blijven en op fok te posten
Volgens buienradar elke dag tussen 19 en 24 graden en niets dan zonquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat weerbericht binnen 2 uur zo omgeslagen? Of heb ik bij het verkeerde land gekeken.quote:
misschien keek je terwijl je in winterswijk was en kreeg je het weerbericht voor duitslandquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat weerbericht binnen 2 uur zo omgeslagen? Of heb ik bij het verkeerde land gekeken.
20 graden en bewolkt is heel wat anders dan 25 graden zon, dus het is gewoon van alles watquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat weerbericht binnen 2 uur zo omgeslagen? Of heb ik bij het verkeerde land gekeken.
Jammer om meteen weer over Duitsland te beginnen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien keek je terwijl je in winterswijk was en kreeg je het weerbericht voor duitsland
Sinds wanneer heeft buienradar zo'n voorspellende gave?quote:Op maandag 3 september 2012 21:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volgens buienradar elke dag tussen 19 en 24 graden en niets dan zonDeze week geen regen te zien in ieder geval.
Ein zwei o/quote:Op maandag 3 september 2012 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer om meteen weer over Duitsland te beginnen.
ow ja, het is maandag..quote:
die baby heeft een hoger koelie gehalte dan usherquote:
heb ik nog eens de hele dag gewerkt ook, ging gewoon doodquote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ja, het is maandag..
jij bent niet in je meest geweldige bui he
Wtf is koelie?quote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die baby heeft een hoger koelie gehalte dan usher
the horror!!quote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb ik nog eens de hele dag gewerkt ook, ging gewoon dood
Aww meisje tochquote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb ik nog eens de hele dag gewerkt ook, ging gewoon dood
haha zaterdag ging een vriend van me zo slecht hequote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die baby heeft een hoger koelie gehalte dan usher
Dat is gewoon Jumi toch?quote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef tliciouz het volgende:
Jumi was dat deze die je had gekocht bij de Bershka die Veereli op de foto aan had? Die heb ik vandaag besteld.
[ afbeelding ]
wa had die gepakt danquote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha zaterdag ging een vriend van me zo slecht he
jammer dat ik te wasted was om hem te filmen
En nu hoop je natuurlijk dat ze zo kwaad wordt en het tegendeel gaat bewijzen middels pics via DM he?quote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt van die spiegelei-tepels.
Mwah. Ally raged niet zo snel, dat is bij sommigen hier wel andersquote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En nu hoop je natuurlijk dat ze zo kwaad wordt en het tegendeel gaat bewijzen middels pics via DM he?
Niet meer ja. Ally is een softy geworden.quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mwah. Ally raged niet zo snel, dat is bij sommigen hier wel anders.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahahahaha wtf
24/7 wasted ja. Maar ik weet niet, gewoon teveel x I guessquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wa had die gepakt danwanneer ben jij niet wasted
ja mainequote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt van die spiegelei-tepels.
Zaltie wel gemixed hebben met ghb als hij nog wel beïnvloedbaar wasquote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
24/7 wasted ja. Maar ik weet niet, gewoon teveel x I guess
maar echt zweten als een mofo en hij was helemaal van de aardemaar hij is wel beïnvloedbaar, dus wie weet wat ie nog allemaal genomen had. Ik zal wel eens vragen mergen
[..]
ja maine
hij is gewoon een apekopquote:Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zaltie wel gemixed hebben met ghb als hij nog wel beïnvloedbaar wasklink lekker
niet.
Vroegâh, toen Ally nog schattig was.quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet meer ja. Ally is een softy geworden.
dus gemiddeld dom.quote:
Ja, dat is hem! Ik wilde hem dit weekend bestellen, maar toen bedacht ik me dat ik hem ook gewoon in de winkel kon halen. Het was de laatstequote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef tliciouz het volgende:
Jumi was dat deze die je had gekocht bij de Bershka die Veereli op de foto aan had? Die heb ik vandaag besteld.
[ afbeelding ]
dat ze hun zooi zelf opvretenquote:Op maandag 3 september 2012 21:25 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben ook nog 15x gebeld door de turkse pizza maffia. Maar ze hebben opgegeven gelukkig
Ik snap het nietquote:
simple mathematics sonquote:
punt duideljk ghemaakt.quote:
Vieze disserquote:
Zoiets tegen je 18jarige dochter zeggen.quote:Mijn ouders zijn heel erg streng en mijn moeder probeert nu constant mij hiervan af te houden. Ze zegt dat ik al mijn vriendinnetjes zal verliezen hierdoor (ik heb het al met een paar besproken en zij hebben er weinig tot geen problemen mee)
Sorry hoor.quote:
Maar jij kan het hebben, harde tante. alles.quote:
Nee man, zij is fucking hinderlijk.quote:
18 en 34.quote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Chai het volgende:
Ik ben 18 en hij is 34
[..]
Zoiets tegen je 18jarige dochter zeggen.
Dat dan weer welquote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij kan het hebben, harde tante. alles.
Is ie echt zo vormloos of valt dat wel mee? Want vind hem echt leukquote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dat is hem! Ik wilde hem dit weekend bestellen, maar toen bedacht ik me dat ik hem ook gewoon in de winkel kon halen. Het was de laatste
Ik had trouwens een fucking chille broek aan bij Zara, maar ik kreeg een S gewoon niet dichtNa een tijdje kreeg ik met pijn en moeite de knoop dicht, maar als ik zou bukken zou ik er uitscheuren. Een M daarentegen was weer huge
![]()
Die trollquote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Chai het volgende:
Ik ben 18 en hij is 34
[..]
Zoiets tegen je 18jarige dochter zeggen.
16 jaar verschilquote:
Ze komt je opzoeken en maakt je af in je slaap.quote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij kan het hebben, harde tante. alles.
Ja, daarom is ze zo vermakelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee man, zij is fucking hinderlijk.
Niet in z'n slaap hoor.. maak m eerst wakker, anders is het laten lijden toch niet leuk :$quote:Op maandag 3 september 2012 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt je opzoeken en maakt je af in je slaap.
Lijkt mij een mooie doodquote:Op maandag 3 september 2012 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt je opzoeken en maakt je af in je slaap.
Fixed :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |