simple mathematics sonquote:
punt duideljk ghemaakt.quote:
Vieze disserquote:
Zoiets tegen je 18jarige dochter zeggen.quote:Mijn ouders zijn heel erg streng en mijn moeder probeert nu constant mij hiervan af te houden. Ze zegt dat ik al mijn vriendinnetjes zal verliezen hierdoor (ik heb het al met een paar besproken en zij hebben er weinig tot geen problemen mee)
Sorry hoor.quote:
Maar jij kan het hebben, harde tante. alles.quote:
Nee man, zij is fucking hinderlijk.quote:
18 en 34.quote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Chai het volgende:
Ik ben 18 en hij is 34
[..]
Zoiets tegen je 18jarige dochter zeggen.
Dat dan weer welquote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij kan het hebben, harde tante. alles.
Is ie echt zo vormloos of valt dat wel mee? Want vind hem echt leukquote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dat is hem! Ik wilde hem dit weekend bestellen, maar toen bedacht ik me dat ik hem ook gewoon in de winkel kon halen. Het was de laatste
Ik had trouwens een fucking chille broek aan bij Zara, maar ik kreeg een S gewoon niet dichtNa een tijdje kreeg ik met pijn en moeite de knoop dicht, maar als ik zou bukken zou ik er uitscheuren. Een M daarentegen was weer huge
![]()
Die trollquote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Chai het volgende:
Ik ben 18 en hij is 34
[..]
Zoiets tegen je 18jarige dochter zeggen.
16 jaar verschilquote:
Ze komt je opzoeken en maakt je af in je slaap.quote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij kan het hebben, harde tante. alles.
Ja, daarom is ze zo vermakelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee man, zij is fucking hinderlijk.
Niet in z'n slaap hoor.. maak m eerst wakker, anders is het laten lijden toch niet leuk :$quote:Op maandag 3 september 2012 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt je opzoeken en maakt je af in je slaap.
Lijkt mij een mooie doodquote:Op maandag 3 september 2012 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt je opzoeken en maakt je af in je slaap.
Fixed :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |