Gewoon onderhandelenquote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh superchill wel dat. Ik begin sowieso standaard om 10 uur, dus het is 's morgens wel uit te houden.Alleen als er niks te doen is gaat het heel langzaam.
Hehehehe, die halve dag heb ik er ook afgesnoept, op de zondagDus heb maar een halve zondag.
Nee echtquote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Not sure if sarcastic or serious
... next.quote:
Zo ik ga me maar eens naar buiten begevenquote:Join me again next week on this episode of "Let's make no fucking sense" when I will be waxing an owl.
Ja zo ging het bij mij ongeveer ook.quote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon onderhandelen![]()
Ging ook gewoon supermakkelijk trouwens_
"Mag ik een halve dag vrij?"
- Ja is goed hoor
Oh oke hihihihihihihiquote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee echt
Verkeerde emoticon
Vandaag, blijkbaar.quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Wanneer is bij jullie de school eigenlijk weer begonnen?
quote:
Geen PM/DM/email/ping/whatsapp/postduif/rooksignaal mijn kant opsturen om dit van tevoren aan te kondigenquote:
Gaat de komende tijd nog vaak zat gebeurenquote:Op maandag 3 september 2012 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen PM/DM/email/ping/whatsapp/postduif/rooksignaal mijn kant opsturen om dit van tevoren aan te kondigen.
Vandaag.quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Wanneer is bij jullie de school eigenlijk weer begonnen?
Gelieve wel tijdig, zodat ik m'n tepels alvast kan warmwrijven.quote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gaat de komende tijd nog vaak zat gebeurenDe volgende keer meld ik het.
Ik heb nog wel even stiekem om me heen gekeken of ik je spotte, maar tevergeefs.
wd is verkoudenquote:
Ik zal extra serum in m'n haar doenquote:Op maandag 3 september 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelieve wel tijdig, zodat ik m'n tepels alvast kan warmwrijven.
Komt mooi uit, komende twee weken ben ik vrij.quote:
Wat dan? 19 graden en regen toch?quote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Juminelle het volgende:
Het weer van de komende twee weken
[..]
Ik zal extra serum in m'n haar doen
komt mooi uit want bobby is vrij de komende 2 wekenquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat dan? 19 graden en regen toch?
hoezo komt dat mooi uit dan?quote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
komt mooi uit want bobby is vrij de komende 2 weken
20-25 graden en zonquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie geen regen voorspeld worden.quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heeft ie een goed excuus om thuis te blijven en op fok te posten
Volgens buienradar elke dag tussen 19 en 24 graden en niets dan zonquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat weerbericht binnen 2 uur zo omgeslagen? Of heb ik bij het verkeerde land gekeken.quote:
misschien keek je terwijl je in winterswijk was en kreeg je het weerbericht voor duitslandquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat weerbericht binnen 2 uur zo omgeslagen? Of heb ik bij het verkeerde land gekeken.
20 graden en bewolkt is heel wat anders dan 25 graden zon, dus het is gewoon van alles watquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat weerbericht binnen 2 uur zo omgeslagen? Of heb ik bij het verkeerde land gekeken.
Jammer om meteen weer over Duitsland te beginnen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien keek je terwijl je in winterswijk was en kreeg je het weerbericht voor duitsland
Sinds wanneer heeft buienradar zo'n voorspellende gave?quote:Op maandag 3 september 2012 21:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volgens buienradar elke dag tussen 19 en 24 graden en niets dan zonDeze week geen regen te zien in ieder geval.
Ein zwei o/quote:Op maandag 3 september 2012 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer om meteen weer over Duitsland te beginnen.
ow ja, het is maandag..quote:
die baby heeft een hoger koelie gehalte dan usherquote:
heb ik nog eens de hele dag gewerkt ook, ging gewoon doodquote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ja, het is maandag..
jij bent niet in je meest geweldige bui he
Wtf is koelie?quote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die baby heeft een hoger koelie gehalte dan usher
the horror!!quote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb ik nog eens de hele dag gewerkt ook, ging gewoon dood
Aww meisje tochquote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb ik nog eens de hele dag gewerkt ook, ging gewoon dood
haha zaterdag ging een vriend van me zo slecht hequote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die baby heeft een hoger koelie gehalte dan usher
Dat is gewoon Jumi toch?quote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef tliciouz het volgende:
Jumi was dat deze die je had gekocht bij de Bershka die Veereli op de foto aan had? Die heb ik vandaag besteld.
[ afbeelding ]
wa had die gepakt danquote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha zaterdag ging een vriend van me zo slecht he
jammer dat ik te wasted was om hem te filmen
En nu hoop je natuurlijk dat ze zo kwaad wordt en het tegendeel gaat bewijzen middels pics via DM he?quote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt van die spiegelei-tepels.
Mwah. Ally raged niet zo snel, dat is bij sommigen hier wel andersquote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En nu hoop je natuurlijk dat ze zo kwaad wordt en het tegendeel gaat bewijzen middels pics via DM he?
Niet meer ja. Ally is een softy geworden.quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mwah. Ally raged niet zo snel, dat is bij sommigen hier wel anders.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahahahaha wtf
24/7 wasted ja. Maar ik weet niet, gewoon teveel x I guessquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wa had die gepakt danwanneer ben jij niet wasted
ja mainequote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt van die spiegelei-tepels.
Zaltie wel gemixed hebben met ghb als hij nog wel beïnvloedbaar wasquote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
24/7 wasted ja. Maar ik weet niet, gewoon teveel x I guess
maar echt zweten als een mofo en hij was helemaal van de aardemaar hij is wel beïnvloedbaar, dus wie weet wat ie nog allemaal genomen had. Ik zal wel eens vragen mergen
[..]
ja maine
hij is gewoon een apekopquote:Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zaltie wel gemixed hebben met ghb als hij nog wel beïnvloedbaar wasklink lekker
niet.
Vroegâh, toen Ally nog schattig was.quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet meer ja. Ally is een softy geworden.
dus gemiddeld dom.quote:
Ja, dat is hem! Ik wilde hem dit weekend bestellen, maar toen bedacht ik me dat ik hem ook gewoon in de winkel kon halen. Het was de laatstequote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef tliciouz het volgende:
Jumi was dat deze die je had gekocht bij de Bershka die Veereli op de foto aan had? Die heb ik vandaag besteld.
[ afbeelding ]
dat ze hun zooi zelf opvretenquote:Op maandag 3 september 2012 21:25 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben ook nog 15x gebeld door de turkse pizza maffia. Maar ze hebben opgegeven gelukkig
Ik snap het nietquote:
simple mathematics sonquote:
punt duideljk ghemaakt.quote:
Vieze disserquote:
Zoiets tegen je 18jarige dochter zeggen.quote:Mijn ouders zijn heel erg streng en mijn moeder probeert nu constant mij hiervan af te houden. Ze zegt dat ik al mijn vriendinnetjes zal verliezen hierdoor (ik heb het al met een paar besproken en zij hebben er weinig tot geen problemen mee)
Sorry hoor.quote:
Maar jij kan het hebben, harde tante. alles.quote:
Nee man, zij is fucking hinderlijk.quote:
18 en 34.quote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Chai het volgende:
Ik ben 18 en hij is 34
[..]
Zoiets tegen je 18jarige dochter zeggen.
Dat dan weer welquote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij kan het hebben, harde tante. alles.
Is ie echt zo vormloos of valt dat wel mee? Want vind hem echt leukquote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dat is hem! Ik wilde hem dit weekend bestellen, maar toen bedacht ik me dat ik hem ook gewoon in de winkel kon halen. Het was de laatste
Ik had trouwens een fucking chille broek aan bij Zara, maar ik kreeg een S gewoon niet dichtNa een tijdje kreeg ik met pijn en moeite de knoop dicht, maar als ik zou bukken zou ik er uitscheuren. Een M daarentegen was weer huge
![]()
Die trollquote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Chai het volgende:
Ik ben 18 en hij is 34
[..]
Zoiets tegen je 18jarige dochter zeggen.
16 jaar verschilquote:
Ze komt je opzoeken en maakt je af in je slaap.quote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij kan het hebben, harde tante. alles.
Ja, daarom is ze zo vermakelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee man, zij is fucking hinderlijk.
Niet in z'n slaap hoor.. maak m eerst wakker, anders is het laten lijden toch niet leuk :$quote:Op maandag 3 september 2012 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt je opzoeken en maakt je af in je slaap.
Lijkt mij een mooie doodquote:Op maandag 3 september 2012 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt je opzoeken en maakt je af in je slaap.
Fixed :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |