Gewoon onderhandelenquote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh superchill wel dat. Ik begin sowieso standaard om 10 uur, dus het is 's morgens wel uit te houden.Alleen als er niks te doen is gaat het heel langzaam.
Hehehehe, die halve dag heb ik er ook afgesnoept, op de zondagDus heb maar een halve zondag.
Nee echtquote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Not sure if sarcastic or serious
... next.quote:
Zo ik ga me maar eens naar buiten begevenquote:Join me again next week on this episode of "Let's make no fucking sense" when I will be waxing an owl.
Ja zo ging het bij mij ongeveer ook.quote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon onderhandelen![]()
Ging ook gewoon supermakkelijk trouwens_
"Mag ik een halve dag vrij?"
- Ja is goed hoor
Oh oke hihihihihihihiquote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee echt
Verkeerde emoticon
Vandaag, blijkbaar.quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Wanneer is bij jullie de school eigenlijk weer begonnen?
quote:
Geen PM/DM/email/ping/whatsapp/postduif/rooksignaal mijn kant opsturen om dit van tevoren aan te kondigenquote:
Gaat de komende tijd nog vaak zat gebeurenquote:Op maandag 3 september 2012 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen PM/DM/email/ping/whatsapp/postduif/rooksignaal mijn kant opsturen om dit van tevoren aan te kondigen.
Vandaag.quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Wanneer is bij jullie de school eigenlijk weer begonnen?
Gelieve wel tijdig, zodat ik m'n tepels alvast kan warmwrijven.quote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gaat de komende tijd nog vaak zat gebeurenDe volgende keer meld ik het.
Ik heb nog wel even stiekem om me heen gekeken of ik je spotte, maar tevergeefs.
wd is verkoudenquote:
Ik zal extra serum in m'n haar doenquote:Op maandag 3 september 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelieve wel tijdig, zodat ik m'n tepels alvast kan warmwrijven.
Komt mooi uit, komende twee weken ben ik vrij.quote:
Wat dan? 19 graden en regen toch?quote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Juminelle het volgende:
Het weer van de komende twee weken
[..]
Ik zal extra serum in m'n haar doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |