Ja, dat dacht ik ook toen ik die ene post van jou lasquote:
Akwaaaardd...quote:Op maandag 3 september 2012 19:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ow, ik zit op mijn verkeerde account, sorry.
Slecht.quote:Op maandag 3 september 2012 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook toen ik die ene post van jou las
Een liedje.. 0.38
Gewoon volume tien uit de spiekursquote:
Best wel.. voor jou ook niet een beetje dan? :$quote:
Wat.quote:Op maandag 3 september 2012 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon volume tien uit de spiekurs
Ik heb twee persoonlijkheden.quote:Op maandag 3 september 2012 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best wel.. voor jou ook niet een beetje dan? :$
" Ooit een postbode horen rappen? "quote:
Wil ik dat?quote:Op maandag 3 september 2012 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
" Ooit een postbode horen rappen? "
Je uiterlijk ook zeker?quote:
Neequote:
quote:
Ja, weet ik niet..quote:
Geen idee, ik ga het niet aanklikken hoor.quote:
Bijna al mijn collega's zijn 50 + en Haags...quote:
Gezellig.quote:Op maandag 3 september 2012 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna al mijn collega's zijn 50 + en Haags...
Doe ik nooit als er iemand een youtubelinkje postquote:Op maandag 3 september 2012 20:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga het niet aanklikken hoor.
Jij ook stage nu?quote:
Ik ook zelden.quote:Op maandag 3 september 2012 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe ik nooit als er iemand een youtubelinkje post![]()
Daarom post ik alles vol hier.
Ik vind van welquote:
Waarom?quote:
Klinkt als een foute reclamesloganquote:
heb al opquote:
ja, maar het valt op zich nog mee. ik mag wel aangeven wanneer ik wel of niet kan en daar doen ze gelukkig nie moeilijk over. jij dan?quote:
Ik vond het best toepasselijk.quote:Op maandag 3 september 2012 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een foute reclameslogan
Kutreden, next.quote:
Oh das wel relaxedquote:Op maandag 3 september 2012 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
ja, maar het valt op zich nog mee. ik mag wel aangeven wanneer ik wel of niet kan en daar doen ze gelukkig nie moeilijk over. jij dan?
ja man, kan niet normaal slapen erdoor, ademen lukt niet heel goed en ben al zo zwak met ademenquote:
Was het maar.. dan was het nog wat.quote:
Ahhhwww Ik heb nu gewoon medelijden met jequote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja man, kan niet normaal slapen erdoor, ademen lukt niet heel goed en ben al zo zwak met ademenen heb zo'n loopneus, komt gewoon water uit bekant
en ik praat monotoon. nies en hoest de hele dag. en heb soepogen.
Waarom niet helemaal?quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het maar.. dan was het nog wat.
De eerste keer dat ik die zin hoorde, viel ik zowat omver.
Zwaartekracht was kapotquote:
Ik herken mijzelf hier volledig in, en dat gewoon bijna het hele jaar hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja man, kan niet normaal slapen erdoor, ademen lukt niet heel goed en ben al zo zwak met ademenen heb zo'n loopneus, komt gewoon water uit bekant
en ik praat monotoon. nies en hoest de hele dag. en heb soepogen.
Oh superchill wel dat. Ik begin sowieso standaard om 10 uur, dus het is 's morgens wel uit te houden.quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh das wel relaxed
Ik mag zelf kiezen wanneer ik kom.. tussen 8 en 10
Dat hadden ze niet verteld..![]()
En ik heb een halve dag eraf kunnen snoepen, dus ik ben tevreden wel.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja man, kan niet normaal slapen erdoor, ademen lukt niet heel goed en ben al zo zwak met ademen![]()
Not sure if sarcastic or seriousquote:Op maandag 3 september 2012 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhhwww Ik heb nu gewoon medelijden met je
ja hallowww is leluk hoor. iedereen lachte me uit op school als ik ging praten.quote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik herken mijzelf hier volledig in, en dat gewoon bijna het hele jaar hebben.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja hallowww is leluk hoor. iedereen lachte me uit op school als ik ging praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |