Gewoon onderhandelenquote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh superchill wel dat. Ik begin sowieso standaard om 10 uur, dus het is 's morgens wel uit te houden.Alleen als er niks te doen is gaat het heel langzaam.
Hehehehe, die halve dag heb ik er ook afgesnoept, op de zondagDus heb maar een halve zondag.
Nee echtquote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Not sure if sarcastic or serious
... next.quote:
Zo ik ga me maar eens naar buiten begevenquote:Join me again next week on this episode of "Let's make no fucking sense" when I will be waxing an owl.
Ja zo ging het bij mij ongeveer ook.quote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon onderhandelen![]()
Ging ook gewoon supermakkelijk trouwens_
"Mag ik een halve dag vrij?"
- Ja is goed hoor
Oh oke hihihihihihihiquote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee echt
Verkeerde emoticon
Vandaag, blijkbaar.quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Wanneer is bij jullie de school eigenlijk weer begonnen?
quote:
Geen PM/DM/email/ping/whatsapp/postduif/rooksignaal mijn kant opsturen om dit van tevoren aan te kondigenquote:
Gaat de komende tijd nog vaak zat gebeurenquote:Op maandag 3 september 2012 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen PM/DM/email/ping/whatsapp/postduif/rooksignaal mijn kant opsturen om dit van tevoren aan te kondigen.
Vandaag.quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Wanneer is bij jullie de school eigenlijk weer begonnen?
Gelieve wel tijdig, zodat ik m'n tepels alvast kan warmwrijven.quote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gaat de komende tijd nog vaak zat gebeurenDe volgende keer meld ik het.
Ik heb nog wel even stiekem om me heen gekeken of ik je spotte, maar tevergeefs.
wd is verkoudenquote:
Ik zal extra serum in m'n haar doenquote:Op maandag 3 september 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelieve wel tijdig, zodat ik m'n tepels alvast kan warmwrijven.
Komt mooi uit, komende twee weken ben ik vrij.quote:
Wat dan? 19 graden en regen toch?quote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Juminelle het volgende:
Het weer van de komende twee weken
[..]
Ik zal extra serum in m'n haar doen
komt mooi uit want bobby is vrij de komende 2 wekenquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat dan? 19 graden en regen toch?
hoezo komt dat mooi uit dan?quote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
komt mooi uit want bobby is vrij de komende 2 weken
20-25 graden en zonquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie geen regen voorspeld worden.quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heeft ie een goed excuus om thuis te blijven en op fok te posten
Volgens buienradar elke dag tussen 19 en 24 graden en niets dan zonquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat weerbericht binnen 2 uur zo omgeslagen? Of heb ik bij het verkeerde land gekeken.quote:
misschien keek je terwijl je in winterswijk was en kreeg je het weerbericht voor duitslandquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat weerbericht binnen 2 uur zo omgeslagen? Of heb ik bij het verkeerde land gekeken.
20 graden en bewolkt is heel wat anders dan 25 graden zon, dus het is gewoon van alles watquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat weerbericht binnen 2 uur zo omgeslagen? Of heb ik bij het verkeerde land gekeken.
Jammer om meteen weer over Duitsland te beginnen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien keek je terwijl je in winterswijk was en kreeg je het weerbericht voor duitsland
Sinds wanneer heeft buienradar zo'n voorspellende gave?quote:Op maandag 3 september 2012 21:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volgens buienradar elke dag tussen 19 en 24 graden en niets dan zonDeze week geen regen te zien in ieder geval.
Ein zwei o/quote:Op maandag 3 september 2012 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer om meteen weer over Duitsland te beginnen.
ow ja, het is maandag..quote:
die baby heeft een hoger koelie gehalte dan usherquote:
heb ik nog eens de hele dag gewerkt ook, ging gewoon doodquote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ja, het is maandag..
jij bent niet in je meest geweldige bui he
Wtf is koelie?quote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die baby heeft een hoger koelie gehalte dan usher
the horror!!quote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb ik nog eens de hele dag gewerkt ook, ging gewoon dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |