komt mooi uit want bobby is vrij de komende 2 wekenquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat dan? 19 graden en regen toch?
hoezo komt dat mooi uit dan?quote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
komt mooi uit want bobby is vrij de komende 2 weken
20-25 graden en zonquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie geen regen voorspeld worden.quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heeft ie een goed excuus om thuis te blijven en op fok te posten
Volgens buienradar elke dag tussen 19 en 24 graden en niets dan zonquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat weerbericht binnen 2 uur zo omgeslagen? Of heb ik bij het verkeerde land gekeken.quote:
misschien keek je terwijl je in winterswijk was en kreeg je het weerbericht voor duitslandquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat weerbericht binnen 2 uur zo omgeslagen? Of heb ik bij het verkeerde land gekeken.
20 graden en bewolkt is heel wat anders dan 25 graden zon, dus het is gewoon van alles watquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat weerbericht binnen 2 uur zo omgeslagen? Of heb ik bij het verkeerde land gekeken.
Jammer om meteen weer over Duitsland te beginnen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien keek je terwijl je in winterswijk was en kreeg je het weerbericht voor duitsland
Sinds wanneer heeft buienradar zo'n voorspellende gave?quote:Op maandag 3 september 2012 21:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volgens buienradar elke dag tussen 19 en 24 graden en niets dan zonDeze week geen regen te zien in ieder geval.
Ein zwei o/quote:Op maandag 3 september 2012 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer om meteen weer over Duitsland te beginnen.
ow ja, het is maandag..quote:
die baby heeft een hoger koelie gehalte dan usherquote:
heb ik nog eens de hele dag gewerkt ook, ging gewoon doodquote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ja, het is maandag..
jij bent niet in je meest geweldige bui he
Wtf is koelie?quote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die baby heeft een hoger koelie gehalte dan usher
the horror!!quote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb ik nog eens de hele dag gewerkt ook, ging gewoon dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |