Hoe ziet een speelse blik eruit, en hoe zeg je een naam op een speelse manier?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:18 schreef VonD het volgende:
Twee maanden geleden ben ik gaan werken bij een kledingwinkel. Heel erg leuk werk met allemaal leuke collega's, ben wel de enige niet Duitstalige maar goed. Op een dag komt er van een andere winkel een man bij ons werken, ziet er niet verkeerd uit, mooie bruine ogen met een speelse blik. In het begin kwam hij wel eens vaker bij mij staan en zei zachtjes mijn naam op een speelse manier. Prima, zocht er niks achter. Op een gegeven moment begon hij ook met mij knuffels te geven . Ok, nog steeds niks aan de hand. Totdat we op een avond met de collega's iets gaan drinken en hij plotseling zijn hand op mijn been legt. Later die avond krijg ik ook een smsje, in het gebrekkig Nederlands (hij is Duits) dat hij het heel erg leuk had gevonden en noemde mij ook schatje.
Nu meer als een maand verder ben ik al met hem naar bed geweest en mijn moeder weet dat ik hem leuk vind en hij mij. Maar dit is dus het probleem. Mijn ouders zijn heel erg streng en mijn moeder probeert nu constant mij hiervan af te houden. Ze zegt dat ik al mijn vriendinnetjes zal verliezen hierdoor (ik heb het al met een paar besproken en zij hebben er weinig tot geen problemen mee)
Ik durf mijn moeder niet te vertellen dat ik al bij hem thuis ben geweest, laat staan mijn vader (die hier helemaal nog niks van weet). Ik ben zo bang dat ik hen pijn doe maar ik wil dit ook niet eindigen.
Wat moet ik hier nou mee?
Alvast heel erg bedankt.
Groetjes O.
Mijn woordkeuze doet er niet echt aan toe. En ik zou niet weten hoe ik het anders moet uitleggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoe ziet een speelse blik eruit, en hoe zeg je een naam op een speelse manier?
En ben je echt 18? vriendinnetjes??
Speels kijken en speels haar naam noemen en kassa.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:43 schreef Barbaaf het volgende:
Waarom ontmoet ik nooit zulke makkelijke meisjes. Beetje zwoel praten, beetje knuffelen, sms'je en hup, ze duikt met je de koffer in.
Eerlijk gezegd geloof ik weinig van dit verhaal maar als het echt is: geniet ervan en doe niet de moeite het je ouders te vertellen, tegen de tijd dat zij er vrede mee hebben is hij er waarschijnlijk alweer vandoor.
Dankjewel voor je advies , ik zal er op lettenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
bij mij woonde vroeger een vrouw in de straat. Zij was 47 en had een vriend van 24. Zij had ook een dochter van 18 en die had een vriend van 36. Dit werd vooral grappig gevonden en er werd eigenlijk niet negatief op gereageerd. Ik ken verder een vrouw die op haar 15e haar 15 jaar oudere vriend leerde kennen. Op haar 40ste waren ze nog steeds bij elkaar. Verder ken ik nog een stel met een leeftijdsverschil van 23 jaar. Zij zijn al 20 jaar bij elkaar, ofzo.
Als dit serieus is, ga er lekker mee door en je ouders, familie en vrienden wennen er vanzelf aan.
Wees wel alert, het kan best zijn dat je alleen maar een bevlieging bent in het kader van een midlifecrisis of mss is het gewoon een rokkenjager..
Beetje middeleeuws gedachtegoed. Het is een kledingzaak met vooral skaterkleding, als al die jongens wat daar staan homo zijn dan vraag ik mij af of hun vriendin alleen als dekmantel dient.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Speels kijken en speels haar naam noemen en kassa.
Wel een vieze vent toch, elkaar nog geen dag kennen en al een hand op haar been leggen. Weinig respect voor vrouwen zo te lezen.
Trouwens:
man van 34 die in een kledingzaak werkt is wel ongeloofwaardig. Weet je zeker dat hij niet van de mannen is?
Inderdaad het eerste waar ik ook aan dacht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS was 18, en hij was 34
En van de liefde wist zij nog niet veel,
maar zij begreep wat hij haar wilde zeggen
TS was geen kind meer;
En het werd zomer
Hij was zo vrij, TS vond het eerst een beetje raar.
Hij droeg niet anders dan zijn lange blonde haar.
Ze was verlegen, en wist niet wat te doen
ze stond daar maar te kijken,
oh wat voelde zij me groen
Ik begrijp het, hoorde zij hem zeggen
Je bent zo jong nog, en weet niet wat je moet
wees maar niet bang, de nacht zal het je leren
kom dichterbij me
ze liepen samen
verder langs het strand
en als een meisje pakte TS zijn hand
maar als een vrouw zag zij de zon weer opgaan
en het werd zomer (2x)
In de tijd van Rob was dit al een issue. En in dit topic is het verschil nog 4 jaar groter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad het eerste waar ik ook aan dacht.
18 en 34 vind ik een erg groot verschil, niet alleen qua leeftijd, maar vooral qua belevingswereld.
Precies en vooral op deze leeftijd. Als je wat ouder bent, 25 en 41 dan vind ik het een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
In de tijd van Rob was dit al een issue. En in dit topic is het verschil nog 4 jaar groter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |