Aww meisje tochquote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb ik nog eens de hele dag gewerkt ook, ging gewoon dood
haha zaterdag ging een vriend van me zo slecht hequote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die baby heeft een hoger koelie gehalte dan usher
Dat is gewoon Jumi toch?quote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef tliciouz het volgende:
Jumi was dat deze die je had gekocht bij de Bershka die Veereli op de foto aan had? Die heb ik vandaag besteld.
[ afbeelding ]
wa had die gepakt danquote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha zaterdag ging een vriend van me zo slecht he
jammer dat ik te wasted was om hem te filmen
En nu hoop je natuurlijk dat ze zo kwaad wordt en het tegendeel gaat bewijzen middels pics via DM he?quote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt van die spiegelei-tepels.
Mwah. Ally raged niet zo snel, dat is bij sommigen hier wel andersquote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En nu hoop je natuurlijk dat ze zo kwaad wordt en het tegendeel gaat bewijzen middels pics via DM he?
Niet meer ja. Ally is een softy geworden.quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mwah. Ally raged niet zo snel, dat is bij sommigen hier wel anders.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahahahaha wtf
24/7 wasted ja. Maar ik weet niet, gewoon teveel x I guessquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wa had die gepakt danwanneer ben jij niet wasted
ja mainequote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt van die spiegelei-tepels.
Zaltie wel gemixed hebben met ghb als hij nog wel beïnvloedbaar wasquote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
24/7 wasted ja. Maar ik weet niet, gewoon teveel x I guess
maar echt zweten als een mofo en hij was helemaal van de aardemaar hij is wel beïnvloedbaar, dus wie weet wat ie nog allemaal genomen had. Ik zal wel eens vragen mergen
[..]
ja maine
hij is gewoon een apekopquote:Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zaltie wel gemixed hebben met ghb als hij nog wel beïnvloedbaar wasklink lekker
niet.
Vroegâh, toen Ally nog schattig was.quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet meer ja. Ally is een softy geworden.
dus gemiddeld dom.quote:
Ja, dat is hem! Ik wilde hem dit weekend bestellen, maar toen bedacht ik me dat ik hem ook gewoon in de winkel kon halen. Het was de laatstequote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef tliciouz het volgende:
Jumi was dat deze die je had gekocht bij de Bershka die Veereli op de foto aan had? Die heb ik vandaag besteld.
[ afbeelding ]
dat ze hun zooi zelf opvretenquote:Op maandag 3 september 2012 21:25 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben ook nog 15x gebeld door de turkse pizza maffia. Maar ze hebben opgegeven gelukkig
Ik snap het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |