Echt rennen vliegen etc.. Broodsmeren deed mijn moeder en eten deed ik nooit.quote:Op maandag 3 september 2012 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan je dan ooit wassen, tanden poetsen, aankleden eten, brood smeren of deed je dat allemaal echt rennend? dan slaap ik liever 10 minuten korter, dan hoef ik tenminste niet te haasten.
Mwa, dat varieert. Soms zo gaar als een klamme bunzing, maar dan toch vrolijk en soms niet.quote:Op maandag 3 september 2012 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent ook zo gezellig in de ochtend?
nee, jij bent lekkerderquote:
Ja, dat geloof ik wel..positivoquote:
Ik ben gewoon wat stiller dan normaalquote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, dat varieert. Soms zo gaar als een klamme bunzing, maar dan toch vrolijk en soms niet.
Ik ben daar echt te traag voor. Zelfs als het gewoon op normaal tempo moet kunnen, ik kan mijn schoenen niet vinden, want ik kijk er 10x overheen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt rennen vliegen etc.. Broodsmeren deed mijn moeder en eten deed ik nooit.
Bleef over tandenpoetsen, wassen en aankleden.
Haha, ik legde mijn kleding en schooltas gewoon altijd de avond van te voren klaar en had gewoon zo'n GAS EROP-instelling..quote:Op maandag 3 september 2012 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben daar echt te traag voor. Zelfs als het gewoon op normaal tempo moet kunnen, ik kan mijn schoenen niet vinden, want ik kijk er 10x overheen.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel..positivo
Oh ja, stil ben ik zeker. Soms ook dat ik dan op FOK! zit en er gewoon niks uitkomt.quote:Op maandag 3 september 2012 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat stiller dan normaal![]()
Wordt gelijk uitgelegd als zijnde chagrijnig
Gij ochtendmensquote:
Ik ook.quote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, ik legde mijn kleding en schooltas gewoon altijd de avond van te voren klaar en had gewoon zo'n GAS EROP-instelling..
indd. Lekker je ding doen als heel de wereld nog slaaptquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gij ochtendmens
Mja, ik begin de ochtend wel meer te waarderen
'Nog' kan ook 'al' zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Lekker je ding doen als heel de wereld al slaapt
Lurkerquote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, stil ben ik zeker. Soms ook dat ik dan op FOK! zit en er gewoon niks uitkomt. L:')
Ja inderdaad.In de zon kijken, ogen bijna helemaal dichtknijpen. "Ben je boos?!
" Fuck off.
Ja shit.quote:Op maandag 3 september 2012 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lurker
Ik HAAT dat..."Ben je chagrijnig?"
En dat dan om kwart voor 7 in de bus.
Nee ik ben bijzonder vrolijk, nou goed.?!
MI compleet met pionnen en balen stroquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook.Zo'n parcours met alles wat ik nodig had zodat het in een paar minuten allemaal klaar was.
Voor als ik uit de bocht vloog.quote:Op maandag 3 september 2012 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MI compleet met pionnen en balen stro
Kon ik wel waarderen toen mijn wekker nog op 6.40 stondquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Lekker je ding doen als heel de wereld nog slaapt
quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Chai het volgende:
Lol mensen denken helemaal nooit dat ik chagrijnig ben, ik zie er gewoon dromerig uit dan 's ochtends, wat ik dan ook ben.
Daar heb ik hier in de regio sowieso nooit last van. Één keer in een jaar of drie denk ik.quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon ik wel waarderen toen mijn wekker nog op 6.40 stond![]()
Gewoon geen file
quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor als ik uit de bocht vloog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |