Afkickverschijnselen?quote:Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn kleingeld was ophele ochtend geen koffie gedronken
Grijp die kans.quote:
de ochtend is dan vooral erg lang als je omhalf 5 opgestaan bentquote:Op maandag 3 september 2012 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen?
Ik ben bang dat ik ontzettend veel koffie ga drinken.
Vooral zo rond 15.00 uur
quote:Op maandag 3 september 2012 17:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de ochtend is dan vooral erg lang als je omhalf 5 opgestaan bent
Ik ga hier niet op reageren.quote:Op maandag 3 september 2012 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yeah DE-koffie automaat
Gelijk m'n maag overstuur
Jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
13:15quote:Op maandag 3 september 2012 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Onchristelijke tijdstippen
Maar wel vroeg klaar toch?
quote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het wel door.
Moest je vandaag in Lelymere zijn?With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Ik had het wel door.
Moest je vandaag in Lelymere zijn?
Mwah..quote:
Dat zou pas echt pure YOLO zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn god.. als dat echt zou bestaan
Simultaan YOLO roepen, van Lelystad naar Almerequote:Op maandag 3 september 2012 17:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zou pas echt pure YOLO zijn.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 3 september 2012 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Simultaan YOLO roepen, van Lelystad naar Almere![]()
Jij woont daar toch niet he?
Ja, ik vroeg het maar even voor de zekerheidquote:Op maandag 3 september 2012 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.Dat leek me wel duidelijk.
Hehe, nee dus.quote:Op maandag 3 september 2012 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg het maar even voor de zekerheid![]()
Je kan nooit zeker weten.
Beetje lekker opgestaan?
Dus het eerste wat jij denkt als de wekker gaat is: NEE?quote:Op maandag 3 september 2012 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, nee dus.![]()
En nee..Vanmorgen viel me behoorlijk zwaar. Maar dat is zowat altijd.
Heeft iedereen dat niet?quote:Op maandag 3 september 2012 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus het eerste wat jij denkt als de wekker gaat is: NEE?
Ik sta altijd wel vrij snel op en ben ook klaarwakkerquote:Op maandag 3 september 2012 17:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heeft iedereen dat niet?![]()
En ja. ik sta op over een koers van vijftig minuten.
Ik meestal een paar minuten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta altijd wel vrij snel op en ben ook klaarwakker![]()
Gewoon half uurtje van te voren en dan klaar.
Vroegah op de middelbare school had ik aan tien minuten genoeg in de ochtend, want ik wilde zo lang mogelijk slapen
Jij bent ook zo gezellig in de ochtend?quote:Op maandag 3 september 2012 17:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik meestal een paar minuten.En dat is wat ik nu doe eigenlijk. De hele ochtend is sowieso automatische piloot.
Hoe kan je dan ooit wassen, tanden poetsen, aankleden eten, brood smeren of deed je dat allemaal echt rennend? dan slaap ik liever 10 minuten korter, dan hoef ik tenminste niet te haasten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta altijd wel vrij snel op en ben ook klaarwakker![]()
Gewoon half uurtje van te voren en dan klaar.
Vroegah op de middelbare school had ik aan tien minuten genoeg in de ochtend, want ik wilde zo lang mogelijk slapen
altijdquote:Op maandag 3 september 2012 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent ook zo gezellig in de ochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |