quote:
Ja, weet ik.quote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, kan toch niet zomaar met andere mannen gaan zoenen!
zelfde ziet ze er nog uitquote:Op maandag 3 september 2012 16:57 schreef Fascination het volgende:
Ik moest lachen om deze post.![]()
Paar jaar geleden en nu
de humor ontgaat mij.quote:Op maandag 3 september 2012 16:57 schreef Fascination het volgende:
Ik moest lachen om deze post.![]()
Paar jaar geleden en nu
De eerste twee foto's van toen ze jonger was zijn normaal, niets strategisch aan. De laatste daarentegen is enorm strategisch. Helemaal bewerkt en vanuit een ongewone hoek genomen.quote:
Hehe, dit denk ik er ook altijd bij.quote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
De eerste twee foto's van toen ze jonger was zijn normaal, niets strategisch aan. De laatste daarentegen is enorm strategisch. Helemaal bewerkt en vanuit een ongewone hoek genomen.Accepteer nou maar gewoon dat je ouder wordt.
Ah, inhakend op die fb-foto's van hierboven. Now I see.quote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef Fascination het volgende:
De eerste twee foto's van toen ze jonger was zijn normaal, niets strategisch aan. De laatste daarentegen is enorm strategisch. Helemaal bewerkt en vanuit een ongewone hoek genomen.Accepteer nou maar gewoon dat je ouder wordt.
het zweet stond daar waar de zon niet schijnt?quote:Op maandag 3 september 2012 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het was gewoon 28 graden in de auto_!
Dat is meestal zo, want anders verdampt het bijna gelijk weer.quote:Op maandag 3 september 2012 17:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het zweet stond daar waar de zon niet schijnt?
Ik zweet nooit.quote:Op maandag 3 september 2012 17:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het zweet stond daar waar de zon niet schijnt?
Wijfquote:Op maandag 3 september 2012 17:20 schreef Salatrel het volgende:
boodschappen wezen doen op een lege maagchocolate chip cookies meegenomen
mijn kleingeld was opquote:Op maandag 3 september 2012 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yeah DE-koffie automaat
Gelijk m'n maag overstuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |