Wat een faler.quote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef gianni61 het volgende:
de reacties van kattenmensen
Beschoten kat heeft veertien kogels in lijf
heuj, ik mag dat zeggen over mijn moeder, jij niet. jij kent dr nietquote:
sryquote:Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heuj, ik mag dat zeggen over mijn moeder, jij niet. jij kent dr niet
Ja die persoon had ws zelf ook katten.quote:Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een faler.Schiet dat beest dan in zijn kop.
Misschien heeft hij met opzet niet op de kop geschoten zodat het beest mag lijden.quote:Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een faler.Schiet dat beest dan in zijn kop.
Beest hoeft niet de dupe te worden van zijn baasje.quote:Op maandag 3 september 2012 15:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien heeft hij met opzet niet op de kop geschoten zodat het beest mag lijden.
Die 9 was toch bij 1 schietpartij? volgens mij is hij bij meerdere schietpartijen geraakt.quote:Op maandag 3 september 2012 15:13 schreef remi1986 het volgende:
Die kat owned 50 Cent wel, die had maar 9 kogels
Gewoon muizengif in de bosjes rondom je huis en dan hopen dat er een kat zo'n vergiftigde muis op eet.quote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef Fascination het volgende:
Ik strooi zelf altijd kattengif rond m'n huis, veel effectiever.
Wij hebben zo'n kattenstrips. Mooi om zo'n beest te horen krijsen in het donker.quote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef Fascination het volgende:
kan zo snel alleen dit vindenquote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die 9 was toch bij 1 schietpartij? volgens mij is hij bij meerdere schietpartijen geraakt.
quote:After leaving drug dealing to pursue a rap career, he was shot at and struck by nine bullets during an incident in 2000
Die met stroop die aan het plafond hangen?quote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n kattenstrips. Mooi om zo'n beest te horen krijsen in het donker.
Ja, volgens mij nog meer. dacht ik...quote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan zo snel alleen dit vinden
[..]
al veel dode katten opgeruimd?quote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef Fascination het volgende:
Ik moest even googelen wat dat zijn. Ik moest een beetje lachen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n kattenstrips. Mooi om zo'n beest te horen krijsen in het donker.
Nee, iets in deze richting, maar dan scherper.quote:Op maandag 3 september 2012 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die met stroop die aan het plafond hangen?
8 of zo.quote:
wijooooquote:Op maandag 3 september 2012 15:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, iets in deze richting, maar dan scherper.
[ afbeelding ]
De mening van een dom persoonquote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
Zaterdag op Zandvoort nog een kat onder een auto zien komen.Op het circuit dus. Kat overleefde het, het is immers een bazenbeest.
Wtf doet een kat op het circuit.quote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
Zaterdag op Zandvoort nog een kat onder een auto zien komen.Op het circuit dus. Kat overleefde het, want het is immers een bazenbeest.
Nee, de TT is op Assen. Ik was op Zandvoort, zoals ik zei.quote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De mening van een dom persoon
zie TT
de TT is ook een meningquote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De mening van een dom persoon
zie TT
quote:Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, de TT is op Assen. Ik was op Zandvoort, zoals ik zei.
Goede vraag.quote:Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf doet een kat op het circuit.
Nee, nee.. nee.quote:
hihi ;Dquote:Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, de TT is op Assen. Ik was op Zandvoort, zoals ik zei.
welke bron?quote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, nee.. nee.
Zie bron.
[..]
hihi ;D
Verder nog ongelukken gebeurd?quote:
De topictitel.quote:
of spons in stukjes snijden en deze deppen in het vocht van gebakken spek en dan buiten neerleggen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef Fascination het volgende:
Niet noemenswaardig. Ze waren allemaal erg voorzichtig met hun spullen.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 15:25 schreef Potloodvis het volgende:
Daarom komen er ook zoveel letters van kat in het woord kanker voor. Het zijn allebei negatieve dingen in het leven.
wat is ditquote:Op maandag 3 september 2012 15:25 schreef Potloodvis het volgende:
Daarom komen er ook zoveel letters van kat in het woord kanker voor. Het zijn allebei negatieve dingen in het leven.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]![]()
blijf eens stil staan, word er duizelig van
watquote:Op maandag 3 september 2012 15:25 schreef Potloodvis het volgende:
Die gedachte is ontsproten uit jouw brein.quote:
Klopt, alle negatieve dingen beginnen met 'ka'. Zo ook kadaver en kaboem.quote:Op maandag 3 september 2012 15:25 schreef Potloodvis het volgende:
Het kwam ineens in me op.quote:Op maandag 3 september 2012 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gedachte is ontsproten uit jouw brein.
Aparte denkwijze gewoon
en Kadaffiquote:Op maandag 3 september 2012 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt, alle negatieve dingen beginnen met 'ka'. Zo ook kadaver en kaboem.
Ik vond hem wel mooi, en terecht.quote:
Kapotje.quote:
Karin, Kathleen, Kadrie.quote:Op maandag 3 september 2012 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt, alle negatieve dingen beginnen met 'ka'. Zo ook kadaver en kaboem.
Der Hans.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog dat mijn Duits leraar een keer een betoog hield waarom katten leukere beesten zijn dan honden. De onwetendheid van die man.
quote:
quote:
Wat een faalkneus.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog dat mijn Duits leraar een keer een betoog hield waarom katten leukere beesten zijn dan honden. De onwetendheid van die man.
Was ook een erg nare man. Moesten we brieven schrijven, ging hij die voor de klas voorlezen om ons uit te lachen.quote:
Typisch.quote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ook een erg nare man. Moesten we brieven schrijven, ging hij die voor de klas voorlezen om ons uit te lachen.
heb je hem teruggepakt?quote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ook een erg nare man. Moesten we brieven schrijven, ging hij die voor de klas voorlezen om ons uit te lachen.
quote:
mysterie solvedquote:The Leap is a small iPod sized USB peripheral that creates a 3D interaction space of 8 cubic feet to precisely interact with and control software on your laptop or desktop computer. It’s like being able to reach into the computer and pull out information as easily as reaching into a cookie jar.
Kabouterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt typisch voor een duitserquote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Je overdrijft en dat weet je best.
Jij wilt liever elke dag in elkaar geslagen worden, voor hoer worden uitgemaakt, elke keer door hem in het bijzijn van je vrienden worden gekleineerd en als klap op de vuurpijl geneukt worden alsof je enkel een accessoire bent voor zijn leven in plaats van dat je als mens wordt behandeld?
Nee joh tuurlijk, ga vooral zo door.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik overdreef. Niettemin zijn de goedzakken vaak van die slappe mannen zonder eigen mening. Geen wonder dat vrouwen daar niet voor vallen. De klootzakken gedragen zich natuurlijk niet als klootzak wanneer ze een vrouw versieren. De vrouw valt op die zelfverzekerde, charmante man. Later komt ze er pas achter dat hij een klootzak is. Het is dan voor haar moeilijk om het uit te maken, omdat ze inmiddels gevoelens voor hem heeft ontwikkeld en hoopt dat hij weer wordt zoals vroeger. Iedereen weet dat je je niet altijd even rationeel gedraagt wanneer je verliefd bent. Als goedhartige man met zelfvertrouwen doe je het erg goed. Vrouwen willen geen klootzak, maar willen ook geen slap ventje dat alles wel goed vindt. Als vrouwen zeggen dat een man te lief is, bedoelen ze dus meestal te zeggen: hij is een slappe vent zonder ruggengraat.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:48 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Er zijn ook goedzakken die wel een ruggengraat hebben. Je moet ze alleen wel een kans geven zodat ze dat ook daadwerkelijk kunnen aantonen in plaats van bij de minst geringste issue het maar gelijk uitmaken/dumpen/of vreemd gaan.
Maar je bent een vrouw dus waarschijnlijk probeer je nu toch wel weer met een of ander feministische penisnijdige overacting te reageren met een tegenargument wat alleen vrouwen begrijpen.
Die werd zelf waarschijnlijk gepest vroeger.quote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Overdreven Amerikanenquote:Op maandag 3 september 2012 15:54 schreef wise het volgende:
[..]
denk het ook, maar ja apple![]()
Verkiezingstijd
wtf mitt romney gangbang style ofzo
quote:Op maandag 3 september 2012 15:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk zo'n slappe vent die wel ruggengraat heeft.
Nee, een die meent een ruggengraat te hebben. Als hij dat wel had, had hij wel succes bij de vrouwen en ging hij niet zo tekeer.quote:Op maandag 3 september 2012 15:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk zo'n slappe vent die wel ruggengraat heeft.
Sommige gaan echt behoorlijk ver met hun geraaskal.quote:Op maandag 3 september 2012 16:01 schreef Chai het volgende:
Al die FOK!clichés van trieste mislukte kereltjes beginnen me echt de keel uit te hangen.![]()
Tenminste als ze op deze manier gebruikt worden. Iemand die ook wel snapt dat de meeste vrouwen liever geen seks hebben met een soort hondje die ze overal achterna loopt schuift het tenminste niet volledig op anderen af.
je kan ze er zo uitpikkenquote:Op maandag 3 september 2012 16:01 schreef Chai het volgende:
Al die FOK!clichés van trieste mislukte kereltjes beginnen me echt de keel uit te hangen.![]()
Tenminste als ze op deze manier gebruikt worden. Iemand die ook wel snapt dat de meeste vrouwen liever geen seks hebben met een soort hondje die ze overal achterna loopt schuift het tenminste niet volledig op anderen af.
toch 4ebequote:Op maandag 3 september 2012 16:03 schreef Potloodvis het volgende:
Ze snappen echter niet dat spanning en mysterie leuker zijn.
Dat is wel echt een droeftoeter eerste klas hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef Chai het volgende:
Als je een beetje knappe man bent hoef je nog niet eens zo gek veel zelfvertrouwen te hebben, er is ook dan bijna altijd wel een keer een onzeker meisje die jou leuk genoeg vindt.
Behalve als het echt zooo ver gaat als bijv. bij richarddingetje.
ja, maar jij bent geen manquote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Fascination het volgende:
Maar als ik iemand leuk vind, wil ik daar eigenlijk ook wel alles voor doen.
allesżquote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Fascination het volgende:
Dat maakt ook niet uit, als je maar geen slaafje wordt zonder eigen mening.quote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Fascination het volgende:
Inderdaad. Ik had 'm een keer voor mongool uitgemaakt, omdat hij alles weer bij elkaar zat te liegen. Kreeg ik duizenden dm's met gejank.quote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is wel echt een droeftoeter eerste klas hoor.
Dat is echt een afknapper. Zo'n aanhankelijke chick.quote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had 'm een keer voor mongool uitgemaakt, omdat hij alles weer bij elkaar zat te liegen. Kreeg ik duizenden dm's met gejank.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is echt een afknapper. Zo'n aanhankelijke chick.
Ook gewoon nog steeds proberen te helpen?quote:Op maandag 3 september 2012 16:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]! Wat loog hij dan?
En ik heb hem ook vaker gezegd dat hij zich niet zo veel van anderen moet aantrekken maar ja, dat geloven ze dan weer niet of zoiets.
[..]
Inderdaad.
"Probeer jij maar eens 30(?) jaar te leven zonder familie en vrienden."quote:Op maandag 3 september 2012 16:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]! Wat loog hij dan?
En ik heb hem ook vaker gezegd dat hij zich niet zo veel van anderen moet aantrekken maar ja, dat geloven ze dan weer niet of zoiets.
[..]
Inderdaad.
Dat was geloof ik een SC waar hij zichzelf weer in een depressie zat te ouwehoeren, ik geef welgemeend advies, krijg ik alles over mij heen dat ik lieg en dit dat blah blah.quote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook gewoon nog steeds proberen te helpen?
Ze moet zelf ook tijd voor zichzelf en voor haar vriendinnen willen hebben, zodat ik zelf ook mijn eigen ding kan doen ondanks dat ik een relatie heb.quote:
quote:
Van dat soort gezeik ja.quote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Probeer jij maar eens 30(?) jaar te leven zonder familie en vrienden."
Wtf.
Ja kloptquote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was geloof ik een SC waar hij zichzelf weer in een depressie zat te ouwehoeren, ik geef welgemeend advies, krijg ik alles over mij heen dat ik lieg en dit dat blah blah.
zonder familie zou ik probleemloos 30 jaar volhoudenquote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Probeer jij maar eens 30(?) jaar te leven zonder familie en vrienden."
Wtf.
ook vaak degene die je bestokken met smsjes waar je uit hangt en wat je aan het doen bent.quote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is echt een afknapper. Zo'n aanhankelijke chick.
'Alles', dat klinkt aanhankelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind btw alles voor iemand doen niet hetzelfde als aanhankelijk.
Ja natuurlijk, een relatie is een toevoeging op je leven, niet het leven.quote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze moet zelf ook tijd voor zichzelf en voor haar vriendinnen willen hebben, zodat ik zelf ook mijn eigen ding kan doen ondanks dat ik een relatie heb.
Maar dat doet ze dan toch ook als ze alles voor je wil doen? :Squote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze moet zelf ook tijd voor zichzelf en voor haar vriendinnen willen hebben, zodat ik zelf ook mijn eigen ding kan doen ondanks dat ik een relatie heb.
Ja klopt inderdaad!quote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
toen las ik mee. Op den duur jou zelfs dingen verwijten toch waarom het mis ging in zijn leven ofso
staat mij bij.
Nee, dan kan ze niet meer alles doen. Alles is een groot woord hoorquote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat doet ze dan toch ook als ze alles voor je wil doen? :S
wie dm't dat allemaal danżquote:Op maandag 3 september 2012 16:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad!![]()
Toen had ik het ineens gedaan. Ik: "Ok.
? "
Bij Schenk hetzelfde. Uitschelden via DM en zo.
3 dagen regel.quote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef wise het volgende:
[..]
ook vaak degene die je bestokken met smsjes waar je uit hangt en wat je aan het doen bent.
OWEE ALS JE NIKS TERUG STUURT. [ afbeelding ]
Ja klinkt wel zo een beetje, maar ik zie het meer in dat je gewoon veel voor iemand oer hebt en je zelf kan wegcijferen in bepaalde situaties om het voordiegene beter te maken.quote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
'Alles', dat klinkt aanhankelijk.
Dit, ja. Het is toch niet zo gek dat als je verliefd bent, je dat soort gevoelens koestert?quote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind btw alles voor iemand doen niet hetzelfde als aanhankelijk.
Sommige mensen die ik advies probeer te geven.quote:
Huh? als jij zegt dat je dat wilt doen zonder haar en zij wil alles voor je doen dan rot ze op omdat jij dat wilt.quote:Op maandag 3 september 2012 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dan kan ze niet meer alles doen. Alles is een groot woord hoor.
Jaquote:Op maandag 3 september 2012 16:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad!![]()
Toen had ik het ineens gedaan. Ik: "Ok.
? "
Bij Schenk hetzelfde. Uitschelden via DM en zo.
Dat je er iets voor over hebt en voor wilt doen snap ik, maar niet alles.quote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit, ja. Het is toch niet zo gek dat als je verliefd bent, je dat soort gevoelens koestert?
Dat is nog verkeerder dan dat je hem gaat afzeiken of zo denk ik.quote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jarare gast man
wil je helpen is het nog niet goed.
Ja, dat soort chicks bedoelen dat meestal niet. Zijn van zo'n zuignappen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? als jij zegt dat je dat wilt doen zonder haar en zij wil alles voor je doen dan rot ze op omdat jij dat wilt.
Zo ben ik ook hoor. Kan nog best mijn eigen ding doen en hoef haar niet elke dag te zien maar als we samen zijn ben ik ms persoonlijk wel wat overdreven aanwezig voor haarquote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit, ja. Het is toch niet zo gek dat als je verliefd bent, je dat soort gevoelens koestert?
Jaaaa ik wou net zeggen, ook dat soort dingen zeggenquote:Op maandag 3 september 2012 16:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is nog verkeerder dan dat je hem gaat afzeiken of zo denk ik.![]()
Op een gegeven moment ook dat het "mensen zoals ik" zijn die zorgen dat hij in de ellende zit.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor. Kan nog best mijn eigen ding doen en hoef haar niet elke dag te zien maar als we samen zijn ben ik ms persoonlijk wel wat overdreven aanwezig voor haarmaar dat is toch neit aanhankelijk.
Nou ja, dan is het wel een fanatieke troll als hij dat nu al jaren aan het volhouden is.quote:Op maandag 3 september 2012 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaaaa ik wou net zeggen, ook dat soort dingen zeggendat was ook weer een echt twijfel moment over zijn eerlijkheid en of hij ms toch een troll is.
Niks geks aan dacht ik zoquote:
Dat is gewoon terecht. Het leven was veel mooier voordat vrouwen een stem kregen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef Id_do_her het volgende:
Laatst ook iemand van echt van alles de schuld aan 'de feministen!!' gaf.
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:
En ook van die uitspraken als "jij hebt het toch makkelijk".
ja dat kan eigenlijk niet toch? zo lang trollen? dan spoor je ook nietquote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het wel een fanatieke troll als hij dat nu al jaren aan het volhouden is.
Nee, vind ik ook niet.quote:
Was je daar bij?quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht. Het leven was veel mooier voordat vrouwen een stem kregen.
Het is ook de schuld van de feministen dat de vrouw niet meer per definitie elke avond het eten maakt.quote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het wel een fanatieke troll als hij dat nu al jaren aan het volhouden is.
In welke context?quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:
En ook van die uitspraken als "jij hebt het toch makkelijk".
Dan is de persoon die erachter zit nog geschifter dan het karakter wat hij neerzet.quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja dat kan eigenlijk niet toch? zo lang trollen? dan spoor je ook niet
Dat is ook vervelend. Dan moet je gebarentaal toepassen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht. Het leven was veel mooier voordat vrouwen een stem kregen.
Met liefdesrelaties. Ja, ik heb het heel makkelijk.quote:
is dat niet iets wat je een paradox noemt ofso?quote:Op maandag 3 september 2012 16:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan is de persoon die erachter zit nog geschifter dan het karakter wat hij neerzet.
Waarom zou jij het makkelijk hebben dan?quote:Op maandag 3 september 2012 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met liefdesrelaties. Ja, ik heb het heel makkelijk.
Als ze dat zeggen weten ze dan dat je op vrouwen valt of niet?quote:Op maandag 3 september 2012 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met liefdesrelaties. Ja, ik heb het heel makkelijk.
Ja, zoiets.quote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is dat niet iets wat je een paradox noemt ofso?![]()
quote:
nee hoor, dat is omdat mensen ook wel eens lekker willen etenquote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is ook de schuld van de feministen dat de vrouw niet meer per definitie elke avond het eten maakt.
Nou, wat erg.quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is ook de schuld van de feministen dat de vrouw niet meer per definitie elke avond het eten maakt.
Dus je moeder is dom en kan niet koken?quote:Op maandag 3 september 2012 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, dat is omdat mensen ook wel eens lekker willen eten
Volgens mij niet, maar als ze dat wisten zouden ze het alsnog zeggen denk ik. Maar dat is ook een beetje het punt. Ze hebben zo snel hun oordeel klaar, zonder de situatie te kennen. Iedereen heeft bepaalde problemen, niet alleen jij.quote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze dat zeggen weten ze dan dat je op vrouwen valt of niet?
of juist daarom?
Kan me er niks bij voorstellen dat jij problemen hebt, beetje moeilijk doen hier maar wel elke weekend een andere chick meebrengen hequote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar als ze dat wisten zouden ze het alsnog zeggen denk ik. Maar dat is ook een beetje het punt. Ze hebben zo snel hun oordeel klaar, zonder de situatie te kennen. Iedereen heeft bepaalde problemen, niet alleen jij.
Maar je eigen problemen zijn toch altijd het allerverschrikkelijkst.quote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar als ze dat wisten zouden ze het alsnog zeggen denk ik. Maar dat is ook een beetje het punt. Ze hebben zo snel hun oordeel klaar, zonder de situatie te kennen. Iedereen heeft bepaalde problemen, niet alleen jij.
Dat is ook zo ja. Totaal in paniek als het even niet gaat volgens het riedeltje wat ze in hun hoofd hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor autisten wel. Lekker veel continuďteit is fijner voor ze.
eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je moeder is dom en kan niet koken?
Je hebt ook weleens mensen die een 'wedstrijdje wie het het moeilijkst heeft' doen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar je eigen problemen zijn toch altijd het allerverschrikkelijkst.
Dat is dan wel een voordeelquote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja.
vandaar kan ik ook vanaf mn 12de koken
Dat is omdat je dat moest van je moeder onder het mom van 'gianni leert koken' , maar eigenlijk was ze gewoon lui.quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja.
vandaar kan ik ook vanaf mn 12de koken
vrouwen kunnen dan ook gewoon niet koken. Alleen maar hetzelfde..beetje autistisch gedragquote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
"ohhh dat is niksquote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt ook weleens mensen die een 'wedstrijdje wie het het moeilijkst heeft' doen.
Elkaar overtroeven met ellende jaquote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Id_do_her het volgende:
Je hebt ook weleens mensen die een 'wedstrijdje wie het het moeilijkst heeft' doen.
Dat is me laatst ook wel opgevallen, moest ik een meid leren hoe je vlees bakt en zo.quote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef wise het volgende:
[..]
vrouwen kunnen dan ook gewoon niet koken. Alleen maar hetzelfde..beetje autistisch gedrag
Ja precies dat!quote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"ohhh dat is niks, bij mij....."
altijd overtreffen he
quote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"ohhh dat is niks, bij mij....."
altijd overtreffen he
Inderdaad ja.quote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Elkaar overtroeven met ellende ja
of altijd iets meegemaakt wat net wat erger is...of toevallig vorige week ook meegemaakt te hebbenquote:
eigenlijk werkte ze fulltime net als mn vader en waren ze blij als ze om half 7 thuiskwamen dat ze niet nog aan het eten moesten beginnen maar ik of mn zus al gekookt haddenquote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is omdat je dat moest van je moeder onder het mom van 'gianni leert koken' , maar eigenlijk was ze gewoon lui.
Ik had eens een collega die dat echt standaard deed. Dan vertelde je iets en dan altijd overtreffen met wat dan ook.quote:Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
of altijd iets meegemaakt wat net wat erger is...of toevallig vorige week ook meegemaakt te hebben
God, wat een aandachtshoer.quote:Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eens een collega die dat echt standaard deed. Dan vertelde je iets en dan altijd overtreffen met wat dan ook.Volgens mij loog hij ook nog eens alles bij elkaar.
En arrogant tot en met. Als je ook maar iets zei wat ook maar in de verste verte als kritiek gezien kon worden vloog hij erop met zijn ego.quote:
ook leuk als je dan collegas hebt die het doorhebben dat 1 collega alles overdrijft, en je zelf dan in de groep met een bullshit verhaal komt...dat de betreffende collega hier dan op "hapt" en het overtreftquote:Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eens een collega die dat echt standaard deed. Dan vertelde je iets en dan altijd overtreffen met wat dan ook.Volgens mij loog hij ook nog eens alles bij elkaar.
Klinkt als een flikker.quote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En arrogant tot en met. Als je ook maar iets zei wat ook maar in de verste verte als kritiek gezien kon worden vloog hij erop met zijn ego.
Ik kan dat bijna niet doen, dan raakt mijn moeder van de leg.quote:Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk werkte ze fulltime net als mn vader en waren ze blij als ze om half 7 thuiskwamen dat ze niet nog aan het eten moesten beginnen maar ik of mn zus al gekookt hadden
zelfs al is de kritiek juist positiefquote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En arrogant tot en met. Als je ook maar iets zei wat ook maar in de verste verte als kritiek gezien kon worden vloog hij erop met zijn ego.
Whaha! Ja dat was daar dus ook. Andere collega's ook: "Hij heeft die al 15 keer verteld, en elke keer weer details erbij verzonnen."quote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef wise het volgende:
[..]
ook leuk als je dan collegas hebt die het doorhebben dat 1 collega alles overdrijft, en je zelf dan in de groep met een bullshit verhaal komt...dat de betreffende collega hier dan op "hapt" en het overtreftˇˇˇ
Delven jullie je eigen voedselquote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan dat bijna niet doen, dan raakt mijn moeder van de leg.We hebben ook nooit zoveel in huis, dus met een beetje pech pak ik net het verkeerde wat eigenlijk de volgende dag bij iets anders had gemoeten...
En ook totaal niet doorhebben dat al het andere personeel hem niet mocht.quote:
inddquote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whaha! Ja dat was daar dus ook. Andere collega's ook: "Hij heeft die al 15 keer verteld, en elke keer weer details erbij verzonnen."_
Ja, inderdaad. Meteen gezeik met zulke mensen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
zelfs al is de kritiek juist positief
Ook gelijk stem verheffen in groepjes, of niet?quote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En ook totaal niet doorhebben dat al het andere personeel hem niet mocht.
Sinds een paar jaar wel vlees, want dat wordt deels aan huis verkocht, dus dat ligt toch al hier in de vriezer.quote:
Opdat ook echt iedereen zijn zegetochten, prestaties en wat dan ook kan horen ja.quote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook gelijk stem verheffen in groepjes, of niet?
best stoerquote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar wel vlees, want dat wordt deels aan huis verkocht, dus dat ligt toch al hier in de vriezer.
hahahahaquote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Opdat ook echt iedereen zijn zegetochten, prestaties en wat dan ook kan horen ja.
"Wij moesten vroeger naar school lopen!quote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef Fascination het volgende:
Bejaarden vallen daar ook wel een beetje onder. "Och, meid, dat is nog niets, ik moest in de winter van '73 met blote voeten 10 kilometer over het ijs lopen."
En er later ook achter komen dat hij thuis echt totaal de broek niet aan had.quote:
ach ja, het huishouden liep prima zo.quote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan dat bijna niet doen, dan raakt mijn moeder van de leg.We hebben ook nooit zoveel in huis, dus met een beetje pech pak ik net het verkeerde wat eigenlijk de volgende dag bij iets anders had gemoeten...
versturen jullie ook vlees als zo'n webshops?quote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar wel vlees, want dat wordt deels aan huis verkocht, dus dat ligt toch al hier in de vriezer.
Prachtig, prachtig.quote:Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En er later ook achter komen dat hij thuis echt totaal de broek niet aan had.Een collega was er geweest en hij was schijnbaar echt pussywhipped op epische schaal terwijl die vrouw op de bank zat en bevelen zat uit te delen.
Zo gaat dat vaak ja, compensatiegedrag ten top.quote:Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En er later ook achter komen dat hij thuis echt totaal de broek niet aan had.Een collega was er geweest en hij was schijnbaar echt pussywhipped op epische schaal terwijl die vrouw op de bank zat en bevelen zat uit te delen.
Toen begreep ik ook een beetje waar het vandaan kwam dat hij zich op het werk als een halve achterlijke gedroeg.quote:Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo gaat dat vaak ja, compensatiegedrag ten top.
Linkje?quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Wijo die hietweef modje zit gewoon een 15 jarige te hosselendie is 30 ofso lol
zon dik sheq-wijf zekerquote:Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
wież linkquote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Doetie wel vaker geloof ik, kan geen kwaad verder.quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
De opgegroeid-in-Nederland-maar-buitenlander-zijn-logicaquote:
Nou er zijn al vaker 14/15 jarigen verdwenen van FOK! die bij nader onderzoek voor het laatst geDM't hebben met hem.quote:Op maandag 3 september 2012 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doetie wel vaker geloof ik, kan geen kwaad verder.
Nice.quote:Op maandag 3 september 2012 16:33 schreef wise het volgende:
beertje van beers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zeg;
doen![]()
![]()
bobbyż
Wat? Wie?quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Onderling verband is nooit bewezen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou er zijn al vaker 14/15 jarigen verdwenen van FOK! die bij nader onderzoek voor het laatst geDM't hebben met hem.
Ja.quote:Op maandag 3 september 2012 16:36 schreef wise het volgende:
oh krullen dingens. Aandachtssnol in US tochż
je bent zelf een aandachtssnolquote:Op maandag 3 september 2012 16:36 schreef wise het volgende:
Daarom dus, onschuldig tot bewezen is.quote:Op maandag 3 september 2012 16:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Onderling verband is nooit bewezen.
Tjaquote:Op maandag 3 september 2012 16:36 schreef wise het volgende:
oh, moet die niet een keer op den plaats worden gezetżquote:
FOK!kers smullen ervan.quote:Op maandag 3 september 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tjaweinig voor nodig met zulke smaballen.
alsof dat alles isquote:Op maandag 3 september 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tjaweinig voor nodig met zulke smaballen.
En het liefst zo hard mogelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 16:38 schreef wise het volgende:
[..]
oh, moet die niet een keer op den plaats worden gezetż
Dat is alles wat ik zie in elk geval.quote:
En dat doet ze echt totaal niet expres nee.quote:Op maandag 3 september 2012 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is alles wat ik zie in elk geval.
Gaat per ongelukquote:Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dat doet ze echt totaal niet expres nee.![]()
plofkop, is what i seequote:Op maandag 3 september 2012 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is alles wat ik zie in elk geval.
Nah, gewoon in het algemeen.quote:
je focust je dan op de verkeerde dingen. Zou eigenlijk automatisch moeten gaan.quote:
Oh ja, maar dat is sowieso ook wel een triesteling pur sang.quote:Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat per ongeluk![]()
linkje had ik gepost in dit topic net.. pagina terug dnek ik.
Dat gezicht staat er toch altijd op exact dezelfde manier op.quote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je focust je dan op de verkeerde dingen. Zou eigenlijk automatisch moeten gaan.
gezicht, ass, buik en dan tietenquote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je focust je dan op de verkeerde dingen. Zou eigenlijk automatisch moeten gaan.
is gewoon dik kartoonboordquote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat gezicht staat er toch altijd op exact dezelfde manier op.
Ja, zo half schuin.quote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
wacht maar tot bobby het zietquote:
Niet alles in 1 oogopslag kunnen zienquote:
Ja dat welquote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Samenkomst van elementen zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet alles in 1 oogopslag kunnen zien( Ja zelfs kont en tieten tegelijk)
daar was een plaatje van. momentequote:
Wtf?quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Fascination het volgende:
Deze man ook:
Fotoboek van michiel_merk
quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Fascination het volgende:
Deze man ook:
Fotoboek van michiel_merk
die heeft het niet zo op oudere vrouwenquote:
Oh nee, dat klopt.quote:Op maandag 3 september 2012 16:45 schreef wise het volgende:
[..]
die heeft het niet zo op oudere vrouwen
sletquote:Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik hossel ook altijd jonge jochies![]()
Of doe iig een poging
Waarom dan laatst niet zoenen met die jongen van 23?quote:Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik hossel ook altijd jonge jochies![]()
Of doe iig een poging
Dat was IRLquote:Op maandag 3 september 2012 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom dan laatst niet zoenen met die jongen van 23?
Die laatste.quote:Op maandag 3 september 2012 16:48 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
er was ook een andere van.
Ik ben die met maar n stukje van mn gezicht op t momentquote:Op maandag 3 september 2012 16:48 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
er was ook een andere van.
quote:
Ja, weet ik.quote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, kan toch niet zomaar met andere mannen gaan zoenen!
zelfde ziet ze er nog uitquote:Op maandag 3 september 2012 16:57 schreef Fascination het volgende:
Ik moest lachen om deze post.![]()
Paar jaar geleden en nu
de humor ontgaat mij.quote:Op maandag 3 september 2012 16:57 schreef Fascination het volgende:
Ik moest lachen om deze post.![]()
Paar jaar geleden en nu
De eerste twee foto's van toen ze jonger was zijn normaal, niets strategisch aan. De laatste daarentegen is enorm strategisch. Helemaal bewerkt en vanuit een ongewone hoek genomen.quote:
Hehe, dit denk ik er ook altijd bij.quote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
De eerste twee foto's van toen ze jonger was zijn normaal, niets strategisch aan. De laatste daarentegen is enorm strategisch. Helemaal bewerkt en vanuit een ongewone hoek genomen.Accepteer nou maar gewoon dat je ouder wordt.
Ah, inhakend op die fb-foto's van hierboven. Now I see.quote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef Fascination het volgende:
De eerste twee foto's van toen ze jonger was zijn normaal, niets strategisch aan. De laatste daarentegen is enorm strategisch. Helemaal bewerkt en vanuit een ongewone hoek genomen.Accepteer nou maar gewoon dat je ouder wordt.
het zweet stond daar waar de zon niet schijnt?quote:Op maandag 3 september 2012 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het was gewoon 28 graden in de auto_!
Dat is meestal zo, want anders verdampt het bijna gelijk weer.quote:Op maandag 3 september 2012 17:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het zweet stond daar waar de zon niet schijnt?
Ik zweet nooit.quote:Op maandag 3 september 2012 17:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het zweet stond daar waar de zon niet schijnt?
Wijfquote:Op maandag 3 september 2012 17:20 schreef Salatrel het volgende:
boodschappen wezen doen op een lege maagchocolate chip cookies meegenomen
mijn kleingeld was opquote:Op maandag 3 september 2012 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yeah DE-koffie automaat
Gelijk m'n maag overstuur
Afkickverschijnselen?quote:Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn kleingeld was ophele ochtend geen koffie gedronken
Grijp die kans.quote:
de ochtend is dan vooral erg lang als je omhalf 5 opgestaan bentquote:Op maandag 3 september 2012 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen?
Ik ben bang dat ik ontzettend veel koffie ga drinken.
Vooral zo rond 15.00 uur
quote:Op maandag 3 september 2012 17:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de ochtend is dan vooral erg lang als je omhalf 5 opgestaan bent
Ik ga hier niet op reageren.quote:Op maandag 3 september 2012 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yeah DE-koffie automaat
Gelijk m'n maag overstuur
Jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
13:15quote:Op maandag 3 september 2012 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Onchristelijke tijdstippen
Maar wel vroeg klaar toch?
quote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het wel door.
Moest je vandaag in Lelymere zijn?With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Ik had het wel door.
Moest je vandaag in Lelymere zijn?
Mwah..quote:
Dat zou pas echt pure YOLO zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn god.. als dat echt zou bestaan
Simultaan YOLO roepen, van Lelystad naar Almerequote:Op maandag 3 september 2012 17:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zou pas echt pure YOLO zijn.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 3 september 2012 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Simultaan YOLO roepen, van Lelystad naar Almere![]()
Jij woont daar toch niet he?
Ja, ik vroeg het maar even voor de zekerheidquote:Op maandag 3 september 2012 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.Dat leek me wel duidelijk.
Hehe, nee dus.quote:Op maandag 3 september 2012 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg het maar even voor de zekerheid![]()
Je kan nooit zeker weten.
Beetje lekker opgestaan?
Dus het eerste wat jij denkt als de wekker gaat is: NEE?quote:Op maandag 3 september 2012 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, nee dus.![]()
En nee..Vanmorgen viel me behoorlijk zwaar. Maar dat is zowat altijd.
Heeft iedereen dat niet?quote:Op maandag 3 september 2012 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus het eerste wat jij denkt als de wekker gaat is: NEE?
Ik sta altijd wel vrij snel op en ben ook klaarwakkerquote:Op maandag 3 september 2012 17:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heeft iedereen dat niet?![]()
En ja. ik sta op over een koers van vijftig minuten.
Ik meestal een paar minuten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta altijd wel vrij snel op en ben ook klaarwakker![]()
Gewoon half uurtje van te voren en dan klaar.
Vroegah op de middelbare school had ik aan tien minuten genoeg in de ochtend, want ik wilde zo lang mogelijk slapen
Jij bent ook zo gezellig in de ochtend?quote:Op maandag 3 september 2012 17:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik meestal een paar minuten.En dat is wat ik nu doe eigenlijk. De hele ochtend is sowieso automatische piloot.
Hoe kan je dan ooit wassen, tanden poetsen, aankleden eten, brood smeren of deed je dat allemaal echt rennend? dan slaap ik liever 10 minuten korter, dan hoef ik tenminste niet te haasten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta altijd wel vrij snel op en ben ook klaarwakker![]()
Gewoon half uurtje van te voren en dan klaar.
Vroegah op de middelbare school had ik aan tien minuten genoeg in de ochtend, want ik wilde zo lang mogelijk slapen
altijdquote:Op maandag 3 september 2012 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent ook zo gezellig in de ochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |