Karin, Kathleen, Kadrie.quote:Op maandag 3 september 2012 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt, alle negatieve dingen beginnen met 'ka'. Zo ook kadaver en kaboem.
Der Hans.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog dat mijn Duits leraar een keer een betoog hield waarom katten leukere beesten zijn dan honden. De onwetendheid van die man.
quote:
quote:
Wat een faalkneus.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog dat mijn Duits leraar een keer een betoog hield waarom katten leukere beesten zijn dan honden. De onwetendheid van die man.
Was ook een erg nare man. Moesten we brieven schrijven, ging hij die voor de klas voorlezen om ons uit te lachen.quote:
Typisch.quote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ook een erg nare man. Moesten we brieven schrijven, ging hij die voor de klas voorlezen om ons uit te lachen.
heb je hem teruggepakt?quote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ook een erg nare man. Moesten we brieven schrijven, ging hij die voor de klas voorlezen om ons uit te lachen.
quote:
mysterie solvedquote:The Leap is a small iPod sized USB peripheral that creates a 3D interaction space of 8 cubic feet to precisely interact with and control software on your laptop or desktop computer. It’s like being able to reach into the computer and pull out information as easily as reaching into a cookie jar.
Kabouterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt typisch voor een duitserquote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Je overdrijft en dat weet je best.
Jij wilt liever elke dag in elkaar geslagen worden, voor hoer worden uitgemaakt, elke keer door hem in het bijzijn van je vrienden worden gekleineerd en als klap op de vuurpijl geneukt worden alsof je enkel een accessoire bent voor zijn leven in plaats van dat je als mens wordt behandeld?
Nee joh tuurlijk, ga vooral zo door.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik overdreef. Niettemin zijn de goedzakken vaak van die slappe mannen zonder eigen mening. Geen wonder dat vrouwen daar niet voor vallen. De klootzakken gedragen zich natuurlijk niet als klootzak wanneer ze een vrouw versieren. De vrouw valt op die zelfverzekerde, charmante man. Later komt ze er pas achter dat hij een klootzak is. Het is dan voor haar moeilijk om het uit te maken, omdat ze inmiddels gevoelens voor hem heeft ontwikkeld en hoopt dat hij weer wordt zoals vroeger. Iedereen weet dat je je niet altijd even rationeel gedraagt wanneer je verliefd bent. Als goedhartige man met zelfvertrouwen doe je het erg goed. Vrouwen willen geen klootzak, maar willen ook geen slap ventje dat alles wel goed vindt. Als vrouwen zeggen dat een man te lief is, bedoelen ze dus meestal te zeggen: hij is een slappe vent zonder ruggengraat.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:48 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Er zijn ook goedzakken die wel een ruggengraat hebben. Je moet ze alleen wel een kans geven zodat ze dat ook daadwerkelijk kunnen aantonen in plaats van bij de minst geringste issue het maar gelijk uitmaken/dumpen/of vreemd gaan.
Maar je bent een vrouw dus waarschijnlijk probeer je nu toch wel weer met een of ander feministische penisnijdige overacting te reageren met een tegenargument wat alleen vrouwen begrijpen.
Die werd zelf waarschijnlijk gepest vroeger.quote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Overdreven Amerikanenquote:Op maandag 3 september 2012 15:54 schreef wise het volgende:
[..]
denk het ook, maar ja apple![]()
Verkiezingstijd
wtf mitt romney gangbang style ofzo
quote:Op maandag 3 september 2012 15:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk zo'n slappe vent die wel ruggengraat heeft.
Nee, een die meent een ruggengraat te hebben. Als hij dat wel had, had hij wel succes bij de vrouwen en ging hij niet zo tekeer.quote:Op maandag 3 september 2012 15:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk zo'n slappe vent die wel ruggengraat heeft.
Sommige gaan echt behoorlijk ver met hun geraaskal.quote:Op maandag 3 september 2012 16:01 schreef Chai het volgende:
Al die FOK!clichés van trieste mislukte kereltjes beginnen me echt de keel uit te hangen.![]()
Tenminste als ze op deze manier gebruikt worden. Iemand die ook wel snapt dat de meeste vrouwen liever geen seks hebben met een soort hondje die ze overal achterna loopt schuift het tenminste niet volledig op anderen af.
je kan ze er zo uitpikkenquote:Op maandag 3 september 2012 16:01 schreef Chai het volgende:
Al die FOK!clichés van trieste mislukte kereltjes beginnen me echt de keel uit te hangen.![]()
Tenminste als ze op deze manier gebruikt worden. Iemand die ook wel snapt dat de meeste vrouwen liever geen seks hebben met een soort hondje die ze overal achterna loopt schuift het tenminste niet volledig op anderen af.
toch 4ebequote:Op maandag 3 september 2012 16:03 schreef Potloodvis het volgende:
Ze snappen echter niet dat spanning en mysterie leuker zijn.
Dat is wel echt een droeftoeter eerste klas hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef Chai het volgende:
Als je een beetje knappe man bent hoef je nog niet eens zo gek veel zelfvertrouwen te hebben, er is ook dan bijna altijd wel een keer een onzeker meisje die jou leuk genoeg vindt.
Behalve als het echt zooo ver gaat als bijv. bij richarddingetje.
ja, maar jij bent geen manquote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Fascination het volgende:
Maar als ik iemand leuk vind, wil ik daar eigenlijk ook wel alles voor doen.
alles¿quote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Fascination het volgende:
Dat maakt ook niet uit, als je maar geen slaafje wordt zonder eigen mening.quote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Fascination het volgende:
Inderdaad. Ik had 'm een keer voor mongool uitgemaakt, omdat hij alles weer bij elkaar zat te liegen. Kreeg ik duizenden dm's met gejank.quote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is wel echt een droeftoeter eerste klas hoor.
Dat is echt een afknapper. Zo'n aanhankelijke chick.quote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had 'm een keer voor mongool uitgemaakt, omdat hij alles weer bij elkaar zat te liegen. Kreeg ik duizenden dm's met gejank.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is echt een afknapper. Zo'n aanhankelijke chick.
Ook gewoon nog steeds proberen te helpen?quote:Op maandag 3 september 2012 16:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]! Wat loog hij dan?
En ik heb hem ook vaker gezegd dat hij zich niet zo veel van anderen moet aantrekken maar ja, dat geloven ze dan weer niet of zoiets.
[..]
Inderdaad.
"Probeer jij maar eens 30(?) jaar te leven zonder familie en vrienden."quote:Op maandag 3 september 2012 16:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]! Wat loog hij dan?
En ik heb hem ook vaker gezegd dat hij zich niet zo veel van anderen moet aantrekken maar ja, dat geloven ze dan weer niet of zoiets.
[..]
Inderdaad.
Dat was geloof ik een SC waar hij zichzelf weer in een depressie zat te ouwehoeren, ik geef welgemeend advies, krijg ik alles over mij heen dat ik lieg en dit dat blah blah.quote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook gewoon nog steeds proberen te helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |