Lekker boeiend dat ie ook op de HHS zit!quote:Op maandag 3 september 2012 12:00 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik zie jokertje zo vaakhij zit op de HHS, en ik ook, ik voel me nu een pauper.
Oh, en sterretje____!! kansloze papzak die denkt dat hij het helemaal heeft gemaakt. Arme stumpert.
Hij zit daadwerkelijk op school.quote:Op maandag 3 september 2012 12:03 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Werkt jokertje daar in de catering ofzo? Kan me niet voorstellen dat die neukfout op school zit
Het geeft aan dat een pauper als jokertje ook op de school zit waar ik een bepaalde opleiding volg. het lijkt nu alsof ik dom ben, omdat ik word geassocieerd met jokertje (dom), en de hhs (school). snappie, GAST.quote:Op maandag 3 september 2012 12:04 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat ie ook op de HHS zit!Je komt toch naar school om lessen te volgen? Of ga je iedere dag jezelf constant irriteren aan hem?
Dat is idd pauper ja
Zo'n goedzak die rozenblaadjes op bed heeft neergelegd en kaarsjes heeft aangestoken voor een nacht waarin hij talloze gevoelige gedichten voorleest.quote:Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef MonteCristo het volgende:
VROUWENLOGICA.
"oh my god hij is zo'n lul maar zo zeker van zijn zaak daarom laat ik me door hem neuken dan een of andere goedzakje zoals TS![]()
![]()
"
Nadat ze gedumpt is:
"Ik voel me gebruikt! Alle mannen zijn hetzelfde!"![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Boeiend wat mensen hier over je denkenquote:Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Het geeft aan dat een pauper als jokertje ook op de school zit waar ik een bepaalde opleiding volg. het lijkt nu alsof ik dom ben, omdat ik wordt geassocieerd met jokertje (dom), en de hhs (school). snappie, GAST.
altijd oppassen voor je reputaie 2nutz, zelfs op FOK! moet je daarvoor waken, jeweetzelf.quote:Op maandag 3 september 2012 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boeiend wat mensen hier over je denken
quote:Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Het geeft aan dat een pauper als jokertje ook op de school zit waar ik een bepaalde opleiding volg. het lijkt nu alsof ik dom ben, omdat ik wordt geassocieerd met jokertje (dom), en de hhs (school). snappie, GAST.
Nah, je weet zelf dat je shined en de boss bent naast FOK!, althans dat geldt uiteraard voor mijquote:Op maandag 3 september 2012 12:08 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
altijd oppassen voor je reputaie 2nutz, zelfs op FOK! moet je daarvoor waken, jeweetzelf.
KLopt, ik lach ook altijd maar alles weg hier. Prima vermaak binnen KLb wel altijd.quote:Op maandag 3 september 2012 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nah, je weet zelf dat je shined en de boss bent naast FOK!, althans dat geldt uiteraard voor mij, dus fuck het wat al deze accoutns hier over mijn denken jatog
Klopt en dan die mensen maar denken neeee dat kan niet echt zijn toch ik post gewoon verzonnen neer om het voor mij goed te praten zodat ik geen zorgen hoef te maken over mijn lege bestaanquote:Op maandag 3 september 2012 12:12 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
KLopt, ik lach ook altijd maar alles weg hier. Prima vermaak binnen KLb wel altijd.
Pas je dan daarop aan. Simpel zat.quote:Op maandag 3 september 2012 11:59 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet en daar gaat het mij niet eens om. Het gaat om de oerdomme logica van de gemiddelde vrouw.
Hij ligt toch nog best goed in de markt, die ouwe papzak.quote:Op zondag 2 september 2012 13:48 schreef Robophatt het volgende:
Die kerel is zo ontzettend lelijk, ik snap echt niet waar dat enorme ego van hem vandaan komt. Wat een mongool is dat zeg.
Ja maar dat zijn van die starfuckertjes. Die geilen enkel en alleen op zijn bekendheid in de hoop er op mee te liften. Dat hij een rotkop heeft nemen ze dan maar voor lief.quote:Op maandag 3 september 2012 12:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hij ligt toch nog best goed in de markt, die ouwe papzak.
Dit was voordat hij bekend werd met Oh Oh Cherso..quote:Op maandag 3 september 2012 12:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn van die starfuckertjes. Die geilen enkel en alleen op zijn bekendheid in de hoop er op mee te liften. Dat hij een rotkop heeft nemen ze dan maar voor lief.
Alsof alle vrouwen zo zijnquote:Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef MonteCristo het volgende:
VROUWENLOGICA.
"oh my god hij is zo'n lul maar zo zeker van zijn zaak daarom laat ik me door hem neuken dan een of andere goedzakje zoals TS![]()
![]()
"
Nadat ze gedumpt is:
"Ik voel me gebruikt! Alle mannen zijn hetzelfde!"![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op maandag 3 september 2012 12:01 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon lullig en denigrerend tegen alle wijven.
echt een lelijke gozer, hoewel z'n uitstraling best wat teweeg kan brengen denk ik bij de vrouwkes. En een mooi gebit, maar verder echt een tyfuskop.quote:Op maandag 3 september 2012 12:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hij ligt toch nog best goed in de markt, die ouwe papzak.
goed overhemd ook wel had ie aan.quote:Op maandag 3 september 2012 12:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit was voordat hij bekend werd met Oh Oh Cherso..Nja, zelfvertrouwen en kleding maken de man..
Je overdrijft en dat weet je best.quote:Op maandag 3 september 2012 12:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n goedzak die rozenblaadjes op bed heeft neergelegd en kaarsjes heeft aangestoken voor een nacht waarin hij talloze gevoelige gedichten voorleest. [ afbeelding ]
Ja, ik overdreef. Niettemin zijn de goedzakken vaak van die slappe mannen zonder eigen mening. Geen wonder dat vrouwen daar niet voor vallen. De klootzakken gedragen zich natuurlijk niet als klootzak wanneer ze een vrouw versieren. De vrouw valt op die zelfverzekerde, charmante man. Later komt ze er pas achter dat hij een klootzak is. Het is dan voor haar moeilijk om het uit te maken, omdat ze inmiddels gevoelens voor hem heeft ontwikkeld en hoopt dat hij weer wordt zoals vroeger. Iedereen weet dat je je niet altijd even rationeel gedraagt wanneer je verliefd bent. Als goedhartige man met zelfvertrouwen doe je het erg goed. Vrouwen willen geen klootzak, maar willen ook geen slap ventje dat alles wel goed vindt. Als vrouwen zeggen dat een man te lief is, bedoelen ze dus meestal te zeggen: hij is een slappe vent zonder ruggengraat.quote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Je overdrijft en dat weet je best.
Jij wilt liever elke dag in elkaar geslagen worden, voor hoer worden uitgemaakt, elke keer door hem in het bijzijn van je vrienden worden gekleineerd en als klap op de vuurpijl geneukt worden alsof je enkel een accessoire bent voor zijn leven in plaats van dat je als mens wordt behandeld?
Nee joh tuurlijk, ga vooral zo door.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Je overdrijft en dat weet je best.
Jij wilt liever elke dag in elkaar geslagen worden, voor hoer worden uitgemaakt, elke keer door hem in het bijzijn van je vrienden worden gekleineerd en als klap op de vuurpijl geneukt worden alsof je enkel een accessoire bent voor zijn leven in plaats van dat je als mens wordt behandeld?
Nee joh tuurlijk, ga vooral zo door.
Veel wijsheid voor een 'carpetcleaner'quote:Op maandag 3 september 2012 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik overdreef. Niettemin zijn de goedzakken vaak van die slappe mannen zonder eigen mening. Geen wonder dat vrouwen daar niet voor vallen. De klootzakken gedragen zich natuurlijk niet als klootzak wanneer ze een vrouw versieren. De vrouw valt op die zelfverzekerde, charmante man. Later komt ze er pas achter dat hij een klootzak is. Het is dan voor haar moeilijk om het uit te maken, omdat ze inmiddels gevoelens voor hem heeft ontwikkeld en hoopt dat hij weer wordt zoals vroeger. Iedereen weet dat je je niet altijd even rationeel gedraagt wanneer je verliefd bent. Als goedhartige man met zelfvertrouwen doe je het erg goed. Vrouwen willen geen klootzak, maar willen ook geen slap ventje dat alles wel goed vindt. Als vrouwen zeggen dat een man te lief is, bedoelen ze dus meestal te zeggen: hij is een slappe vent zonder ruggengraat.
Volgens mij was die uitzending opgenomen voordat Oh Oh Cherso begon.quote:Op maandag 3 september 2012 12:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn van die starfuckertjes. Die geilen enkel en alleen op zijn bekendheid in de hoop er op mee te liften. Dat hij een rotkop heeft nemen ze dan maar voor lief.
Er zijn ook goedzakken die wel een ruggengraat hebben. Je moet ze alleen wel een kans geven zodat ze dat ook daadwerkelijk kunnen aantonen in plaats van bij de minst geringste issue het maar gelijk uitmaken/dumpen/of vreemd gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik overdreef. Niettemin zijn de goedzakken vaak van die slappe mannen zonder eigen mening. Geen wonder dat vrouwen daar niet voor vallen. De klootzakken gedragen zich natuurlijk niet als klootzak wanneer ze een vrouw versieren. De vrouw valt op die zelfverzekerde, charmante man. Later komt ze er pas achter dat hij een klootzak is. Het is dan voor haar moeilijk om het uit te maken, omdat ze inmiddels gevoelens voor hem heeft ontwikkeld en hoopt dat hij weer wordt zoals vroeger. Iedereen weet dat je je niet altijd even rationeel gedraagt wanneer je verliefd bent. Als goedhartige man met zelfvertrouwen doe je het erg goed. Vrouwen willen geen klootzak, maar willen ook geen slap ventje dat alles wel goed vindt. Als vrouwen zeggen dat een man te lief is, bedoelen ze dus meestal te zeggen: hij is een slappe vent zonder ruggengraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |