abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116340838
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:00 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Ik zie jokertje zo vaak :') hij zit op de HHS, en ik ook, ik voel me nu een pauper. ;(

Oh, en sterretje :') ____!! kansloze papzak die denkt dat hij het helemaal heeft gemaakt. Arme stumpert.
Lekker boeiend dat ie ook op de HHS zit! :') Je komt toch naar school om lessen te volgen? Of ga je iedere dag jezelf constant irriteren aan hem? :') Dat is idd pauper ja
  maandag 3 september 2012 @ 12:04:35 #52
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_116340853
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:03 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Werkt jokertje daar in de catering ofzo? Kan me niet voorstellen dat die neukfout op school zit :')
Hij zit daadwerkelijk op school. :') Wel grappig dat niemand een neuk geeft, want iedereen loopt 'm gewoon straal voorbij en vaak loopt ie alleen, als ik 'm zie.
  maandag 3 september 2012 @ 12:05:45 #53
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_116340902
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 12:04 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Lekker boeiend dat ie ook op de HHS zit! :') Je komt toch naar school om lessen te volgen? Of ga je iedere dag jezelf constant irriteren aan hem? :') Dat is idd pauper ja
Het geeft aan dat een pauper als jokertje ook op de school zit waar ik een bepaalde opleiding volg. het lijkt nu alsof ik dom ben, omdat ik word geassocieerd met jokertje (dom), en de hhs (school). snappie, GAST.
pi_116340943
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef MonteCristo het volgende:
VROUWENLOGICA.

"oh my god hij is zo'n lul maar zo zeker van zijn zaak daarom laat ik me door hem neuken dan een of andere goedzakje zoals TS :9~ :9~ :9~ "

Nadat ze gedumpt is:
"Ik voel me gebruikt! Alle mannen zijn hetzelfde!" :'( :'( :'( :'(

[ afbeelding ]
Zo'n goedzak die rozenblaadjes op bed heeft neergelegd en kaarsjes heeft aangestoken voor een nacht waarin hij talloze gevoelige gedichten voorleest.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 3 september 2012 @ 12:07:36 #55
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_116340963
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Het geeft aan dat een pauper als jokertje ook op de school zit waar ik een bepaalde opleiding volg. het lijkt nu alsof ik dom ben, omdat ik wordt geassocieerd met jokertje (dom), en de hhs (school). snappie, GAST.
Boeiend wat mensen hier over je denken :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 3 september 2012 @ 12:08:09 #56
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_116340977
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Boeiend wat mensen hier over je denken :)
altijd oppassen voor je reputaie 2nutz, zelfs op FOK! moet je daarvoor waken, jeweetzelf.
pi_116340981
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Het geeft aan dat een pauper als jokertje ook op de school zit waar ik een bepaalde opleiding volg. het lijkt nu alsof ik dom ben, omdat ik wordt geassocieerd met jokertje (dom), en de hhs (school). snappie, GAST.
:').
  maandag 3 september 2012 @ 12:08:45 #58
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_116340997
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 12:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

:').
Wtf loop jij fouten toe te voegen , wat is deze.
  maandag 3 september 2012 @ 12:09:20 #59
64831 2NutZ
pi_116341016
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:08 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

altijd oppassen voor je reputaie 2nutz, zelfs op FOK! moet je daarvoor waken, jeweetzelf.
Nah, je weet zelf dat je shined en de boss bent naast FOK!, althans dat geldt uiteraard voor mij :) , dus fuck het wat al deze accoutns hier over mijn denken jatog
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 3 september 2012 @ 12:12:13 #60
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_116341097
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nah, je weet zelf dat je shined en de boss bent naast FOK!, althans dat geldt uiteraard voor mij :) , dus fuck het wat al deze accoutns hier over mijn denken jatog
KLopt, ik lach ook altijd maar alles weg hier. Prima vermaak binnen KLb wel altijd.
  maandag 3 september 2012 @ 12:13:34 #61
64831 2NutZ
pi_116341133
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:12 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

KLopt, ik lach ook altijd maar alles weg hier. Prima vermaak binnen KLb wel altijd.
Klopt en dan die mensen maar denken neeee dat kan niet echt zijn toch ik post gewoon verzonnen neer om het voor mij goed te praten zodat ik geen zorgen hoef te maken over mijn lege bestaan :)
  maandag 3 september 2012 @ 12:32:50 #62
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_116341645
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 11:59 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Je snapt mijn punt niet en daar gaat het mij niet eens om. Het gaat om de oerdomme logica van de gemiddelde vrouw.
Pas je dan daarop aan. Simpel zat.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_116341718
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:48 schreef Robophatt het volgende:
Die kerel is zo ontzettend lelijk, ik snap echt niet waar dat enorme ego van hem vandaan komt. Wat een mongool is dat zeg.
Hij ligt toch nog best goed in de markt, die ouwe papzak.

maandag 3 september 2012 @ 12:37:23 #64
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_116341760
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 12:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn van die starfuckertjes. Die geilen enkel en alleen op zijn bekendheid in de hoop er op mee te liften. Dat hij een rotkop heeft nemen ze dan maar voor lief.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_116341914
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:37 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn van die starfuckertjes. Die geilen enkel en alleen op zijn bekendheid in de hoop er op mee te liften. Dat hij een rotkop heeft nemen ze dan maar voor lief.
Dit was voordat hij bekend werd met Oh Oh Cherso.. :') Nja, zelfvertrouwen en kleding maken de man..
  maandag 3 september 2012 @ 12:46:19 #66
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_116341953
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef MonteCristo het volgende:
VROUWENLOGICA.

"oh my god hij is zo'n lul maar zo zeker van zijn zaak daarom laat ik me door hem neuken dan een of andere goedzakje zoals TS :9~ :9~ :9~ "

Nadat ze gedumpt is:
"Ik voel me gebruikt! Alle mannen zijn hetzelfde!" :'( :'( :'( :'(

[ afbeelding ]
Alsof alle vrouwen zo zijn :') .
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:01 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Ik doe altijd gewoon lullig en denigrerend tegen alle wijven.
Dat heb ik gemerkt ja :{ .
pi_116342023
Ik ben ooit die Vincent tegengekomen, wat een pauper zeg :r
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  maandag 3 september 2012 @ 13:09:44 #68
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_116342486
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 12:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

echt een lelijke gozer, hoewel z'n uitstraling best wat teweeg kan brengen denk ik bij de vrouwkes. En een mooi gebit, maar verder echt een tyfuskop.

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Dit was voordat hij bekend werd met Oh Oh Cherso.. :') Nja, zelfvertrouwen en kleding maken de man..
goed overhemd ook wel had ie aan.

Ondanks alles neemt ie toch nog een chickie mee waar ik het ook wel op zou kunnen doen. Die heeft daarna z'n pik helemaal leeggezogen waarschijnlijk, tot de laatste druppel.
pi_116346135
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zo'n goedzak die rozenblaadjes op bed heeft neergelegd en kaarsjes heeft aangestoken voor een nacht waarin hij talloze gevoelige gedichten voorleest. [ afbeelding ]
Je overdrijft en dat weet je best.

Jij wilt liever elke dag in elkaar geslagen worden, voor hoer worden uitgemaakt, elke keer door hem in het bijzijn van je vrienden worden gekleineerd en als klap op de vuurpijl geneukt worden alsof je enkel een accessoire bent voor zijn leven in plaats van dat je als mens wordt behandeld?

Nee joh tuurlijk, ga vooral zo door. :)
pi_116346718
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Jij wilt liever elke dag in elkaar geslagen worden, voor hoer worden uitgemaakt, elke keer door hem in het bijzijn van je vrienden worden gekleineerd en als klap op de vuurpijl geneukt worden alsof je enkel een accessoire bent voor zijn leven in plaats van dat je als mens wordt behandeld?

Ja, ik overdreef. Niettemin zijn de goedzakken vaak van die slappe mannen zonder eigen mening. Geen wonder dat vrouwen daar niet voor vallen. De klootzakken gedragen zich natuurlijk niet als klootzak wanneer ze een vrouw versieren. De vrouw valt op die zelfverzekerde, charmante man. Later komt ze er pas achter dat hij een klootzak is. Het is dan voor haar moeilijk om het uit te maken, omdat ze inmiddels gevoelens voor hem heeft ontwikkeld en hoopt dat hij weer wordt zoals vroeger. Iedereen weet dat je je niet altijd even rationeel gedraagt wanneer je verliefd bent. Als goedhartige man met zelfvertrouwen doe je het erg goed. Vrouwen willen geen klootzak, maar willen ook geen slap ventje dat alles wel goed vindt. Als vrouwen zeggen dat een man te lief is, bedoelen ze dus meestal te zeggen: hij is een slappe vent zonder ruggengraat.
  maandag 3 september 2012 @ 15:44:28 #71
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_116346812
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

:')

Er zit wel meer tussen een sjapjanus en wat je hier nu post.
  maandag 3 september 2012 @ 15:46:14 #72
64831 2NutZ
pi_116346873
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, ik overdreef. Niettemin zijn de goedzakken vaak van die slappe mannen zonder eigen mening. Geen wonder dat vrouwen daar niet voor vallen. De klootzakken gedragen zich natuurlijk niet als klootzak wanneer ze een vrouw versieren. De vrouw valt op die zelfverzekerde, charmante man. Later komt ze er pas achter dat hij een klootzak is. Het is dan voor haar moeilijk om het uit te maken, omdat ze inmiddels gevoelens voor hem heeft ontwikkeld en hoopt dat hij weer wordt zoals vroeger. Iedereen weet dat je je niet altijd even rationeel gedraagt wanneer je verliefd bent. Als goedhartige man met zelfvertrouwen doe je het erg goed. Vrouwen willen geen klootzak, maar willen ook geen slap ventje dat alles wel goed vindt. Als vrouwen zeggen dat een man te lief is, bedoelen ze dus meestal te zeggen: hij is een slappe vent zonder ruggengraat.
Veel wijsheid voor een 'carpetcleaner' :)
pi_116346949
Tony :') die gast is klachtwaardig.
''The root of suffering is attachment''
pi_116346951
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:37 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Volgens mij was die uitzending opgenomen voordat Oh Oh Cherso begon.
pi_116346955
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Er zijn ook goedzakken die wel een ruggengraat hebben. Je moet ze alleen wel een kans geven zodat ze dat ook daadwerkelijk kunnen aantonen in plaats van bij de minst geringste issue het maar gelijk uitmaken/dumpen/of vreemd gaan.

Maar je bent een vrouw dus waarschijnlijk probeer je nu toch wel weer met een of ander feministische penisnijdige overacting te reageren met een tegenargument wat alleen vrouwen begrijpen.

ZO. Gaan we nou neuken? Want dit vinden vrouwen blijkbaar toch zo geil? Ontzettend seksistisch zijn maar ach, "in ieder geval is ie zeker van zijn zaak wat vrouwen betreft".

Bullshit. I don't buy it. Een reëel denkend mens WEET hoe je met relaties moet omgaan. Iemand die alleen maar roept "dat je te lief bent" terwijl ze eigenlijk iets anders bedoeld, is pas de slappeling.

Kutwijf.

[ Bericht 3% gewijzigd door MonteCristo op 03-09-2012 15:55:01 ]
pi_116346977
De enige Oh Oh-baas is trouwens Matsoe Matsoe, de professioneel droogkloot _O_.

maandag 3 september 2012 @ 15:49:46 #77
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_116346995
quote:
11s.gif Op maandag 3 september 2012 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Volgens mij was die uitzending opgenomen voordat Oh Oh Cherso begon.
Klopt, dat zei Feyenoord fan al. Dan valt ze kennelijk gewoon op mannen met rotkoppen en is het geen starfuckertje.
pi_116347098
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 15:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Veel wijsheid voor een 'carpetcleaner' :)
jammer
  maandag 3 september 2012 @ 15:56:13 #79
64831 2NutZ
pi_116347189
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[ afbeelding ]
Matsoe Matsoe _O_
  maandag 3 september 2012 @ 15:56:19 #80
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_116347193
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 15:48 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Er zijn ook goedzakken die wel een ruggengraat hebben. Je moet ze alleen wel een kans geven zodat ze dat ook daadwerkelijk kunnen aantonen in plaats van bij de minst geringste issue het maar gelijk uitmaken/dumpen/of vreemd gaan.

Maar je bent een vrouw dus waarschijnlijk probeer je nu toch wel weer met een of ander feministische penisnijdige overacting te reageren met een tegenargument wat alleen vrouwen begrijpen.

ZO. Gaan we nou neuken? Want dit vinden vrouwen blijkbaar toch zo geil? Ontzettend seksistisch zijn maar ach, "in ieder geval is ie zeker van zijn zaak wat vrouwen betreft".

Bullshit. I don't buy it. Een reëel denkend mens WEET hoe je met relaties moet omgaan. Iemand die alleen maar roept "dat je te lief bent" terwijl ze eigenlijk iets anders bedoeld, is pas de slappeling.

Kutwijf.
Beetje gefrustreerd?
  maandag 3 september 2012 @ 15:56:35 #81
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116347202
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef lol_wut het volgende:
Nou en.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_116347225
quote:

[..]

Kutwijf.
Wow. Gefrustreerd ? :')

Je weet zeker niet dat ze op vrouwen valt, dus ze vind mannen sowieso niet geil, lol.
pi_116347226
Haha, TS, je bent gewoon jaloers. Want als jij dat flikt krijg je een pomp op je kanis. Tony is trouwens een baas, heeft gediend dus kan bij mij niet meer stuk. Sowieso de minst achterlijke van die randdebielen uit OOC.
  maandag 3 september 2012 @ 15:57:33 #84
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_116347243
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:56 schreef wise het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn middageten kwam omhoog en ligt nu op het toetsenbord.
  maandag 3 september 2012 @ 15:57:58 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116347258
quote:
11s.gif Op maandag 3 september 2012 15:57 schreef VMSDKR het volgende:
Haha, TS, je bent gewoon jaloers. Want als jij dat flikt krijg je een pomp op je kanis. Tony is trouwens een baas, heeft gediend dus kan bij mij niet meer stuk. Sowieso de minst achterlijke van die randdebielen uit OOC.
Oh ja, als je in het leger hebt gezeten ben je idd een topmens :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 3 september 2012 @ 16:00:41 #86
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116347366
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Mijn middageten kwam omhoog en ligt nu op het toetsenbord.
ik poste het ook zonder te kijken ;)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_116347550
quote:
11s.gif Op maandag 3 september 2012 15:57 schreef VMSDKR het volgende:
Jaloers omdat ie onzekere meisjes probeert te hosselen zonder gevogen?
Ik hou alleen van die chicks die lekker tegen spartelen.
  maandag 3 september 2012 @ 16:07:30 #88
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116347604
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik hou alleen van die chicks die lekker tegen spartelen.
slaat silenthunter op een verkrachter¿ :')
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 3 september 2012 @ 16:08:06 #89
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_116347635
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[ afbeelding ]
epische baas _O_

de enige ook trouwens.

wel tof dat die mongool sterretje 4.5 jaar in Afghanistan heeft gezeten, dat verdient toch zeker wel een dikke respect. De kogels vliegen je daar soms letterlijk om je oren, geen geintje (zelf gelukkig nooit geweest). Dus dat verdient wel een pluim. Dat is dan ook het enige waarvoor ik respect heb voor Tony het sterretje, voor de rset blijft het een sukkeltje.
pi_116347756
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

epische baas _O_

de enige ook trouwens.

wel tof dat die mongool sterretje 4.5 jaar in Afghanistan heeft gezeten, dat verdient toch zeker wel een dikke respect. De kogels vliegen je daar soms letterlijk om je oren, geen geintje (zelf gelukkig nooit geweest). Dus dat verdient wel een pluim. Dat is dan ook het enige waarvoor ik respect heb voor Tony het sterretje, voor de rset blijft het een sukkeltje.
Respect voor die kerel. Hoeveel bruinen zou ie omgelegd hebben?
pi_116348504
quote:

[..]

Kutwijf.
:D _O_!
pi_116348680
Hij stond helemaal uit zijn dak te zijn op Mystery Land bij de Q-Stage, viel me nog mee dat hij bleef staan :D
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 3 september 2012 @ 16:36:41 #93
64831 2NutZ
pi_116348771
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Hij stond helemaal uit zijn dak te zijn op Mystery Land bij de Q-Stage, viel me nog mee dat hij bleef staan :D
Nou... zijn omvang is die van een blok beton, dus :')
pi_116349144
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 16:07 schreef wise het volgende:

[..]

slaat silenthunter op een verkrachter¿ :')
Ja
  maandag 3 september 2012 @ 17:14:46 #95
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_116350400
En toen heb hem ff met ze bek over de bar heen geramd? Onee dat durf je niet.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_116350890
Ik vind Sterretje best een baas, helemaal niet onsympathiek of zo. Jokertje, dat was een kneus. Maar Matsoe en Sterretje vond ik nog vrij normaal.
pi_116350987
quote:

[..]

epische baas _O_

de enige ook trouwens.

Misschien was hij kok of iets dergelijks.
  maandag 3 september 2012 @ 17:30:19 #98
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_116351011
quote:

[..]

epische baas _O_

de enige ook trouwens.

Was hij niet het kneusje van het peloton? :') Ik herinner me daar een bericht over.
pi_116351066
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:30 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Was hij niet het kneusje van het peloton? :') Ik herinner me daar een bericht over.
Volgens mij moest hij eten bezorgen daar
  maandag 3 september 2012 @ 17:32:07 #100
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_116351080
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:31 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Volgens mij moest hij eten bezorgen daar
Zoiets was het ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')