Overtuigend.quote:Op zondag 2 september 2012 13:34 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik had niks te klagen
Maar ook wel is beter gehad ja.
Praatjes vullen geen gaatjes blijkt maar weer.quote:
Mijn penis in jouw sterretje wel hihiquote:Op zondag 2 september 2012 13:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes blijkt maar weer.
+1quote:Op zondag 2 september 2012 13:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is sowieso een vervelende gozer, die kop alleen al.
quote:Op zondag 2 september 2012 13:36 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Mijn penis in jouw sterretje wel hihi
quote:
Cherso is sowieso al een dom iets.quote:Op zondag 2 september 2012 13:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is sowieso een vervelende gozer, die kop alleen al.
Hij heeft wel een kop als een kontgat.quote:Op zondag 2 september 2012 13:37 schreef mymoodfentje het volgende:
Bij sterretje denk ik altijd aan iets anders.
Wel is altijd beter.quote:Op zondag 2 september 2012 13:34 schreef SilentHunterNL het volgende:
Maar ook wel is beter gehad ja.
Lijkt me sterk dat ze elkaar kenden. Maar ik kan er geen antwoord op gevenquote:Op zondag 2 september 2012 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe weet je of ze elkaar niet kennen en dat dat een gedragsnorm is tussen hen? Hè?
Maar met lullen kun je gaten vullenquote:
Maak er werk van.quote:Op zondag 2 september 2012 13:43 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Maar met lullen kun je gaten vullen
Neen, ik zal me dan heel slecht gaan voelen omdat ik dat onzekere meisje dan gebruik terwijl zij denkt dat ze echt alleen de enige is als ik dat zeg,.quote:Op zondag 2 september 2012 13:47 schreef Mortaxx het volgende:
Als jij ermee weg zou komen deed je het zelf ook
Nou ik zal je is vertellen, paar maanden geleden ging ik ook stappen. Die avond zat ik toevallig aan de XTC maar in een andere club zag ik dus al die tjappies bij elkaar. Eerst dacht ik dat ik veel te hard aan het spacen was maar het waren ze dus echtquote:Op zondag 2 september 2012 13:50 schreef Mortaxx het volgende:
Maar wel cool dat je een BN-er in het echt hebt gezien. Ik ben wel eens in de supermarkt waar Jokertje werkt geweest, maar hij was er toen niet
Dus eigenlijk hebben de producers hem gewoon uit medeleiden gekozenquote:Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef Iwanius het volgende:
@SilentHunterNL
Begrijp je nu waarom types zoals hij een reality-programma nodig hebben om iets voor te stellen?
In het echte leven lukt het allemaal niet.
Van de beveiliger moest ik mij gedragen, eerst al moeite om naar binnen te komen, toen ik eenmaal een paar uur binnen was had ik met een glas gegooid en toen werd ik er uit gegooid maar had de uitsmijter voor 10 euro omgekochtquote:Op zondag 2 september 2012 14:29 schreef Barbapapamama het volgende:
Kutventje dat het is.
Waarom heb je hem niet geklapt?
quote:Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef MonteCristo het volgende:
VROUWENLOGICA.
"oh my god hij is zo'n lul maar zo zeker van zijn zaak daarom laat ik me door hem neuken dan een of andere goedzakje zoals TS![]()
![]()
"
Nadat ze gedumpt is:
"Ik voel me gebruikt! Alle mannen zijn hetzelfde!"![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als die stomme wijven nou eens zouden inzien hoe gelukkig ze zouden zijn bij iemand als MonteCristo.quote:
itsallbadquote:Op maandag 3 september 2012 11:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als die stomme wijven nou eens zouden inzien hoe gelukkig ze zouden zijn bij iemand als MonteCristo.
Je snapt mijn punt niet en daar gaat het mij niet eens om. Het gaat om de oerdomme logica van de gemiddelde vrouw.quote:Op maandag 3 september 2012 11:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als die stomme wijven nou eens zouden inzien hoe gelukkig ze zouden zijn bij iemand als MonteCristo.
Ik zie jokertje zo vaakquote:Op zondag 2 september 2012 13:50 schreef Mortaxx het volgende:
Maar wel cool dat je een BN-er in het echt hebt gezien. Ik ben wel eens in de supermarkt waar Jokertje werkt geweest, maar hij was er toen niet
Ik doe altijd gewoon lullig en denigrerend tegen alle wijven.quote:Op maandag 3 september 2012 11:59 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet en daar gaat het mij niet eens om. Het gaat om de oerdomme logica van de gemiddelde vrouw.
Ja dat wil je ons doen geloven, maar in werkelijkheid komt zo'n reactie altijd voort uit de...quote:Op maandag 3 september 2012 11:59 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet en daar gaat het mij niet eens om. Het gaat om de oerdomme logica van de gemiddelde vrouw.
Werkt jokertje daar in de catering ofzo? Kan me niet voorstellen dat die neukfout op school zitquote:Op maandag 3 september 2012 12:00 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik zie jokertje zo vaakhij zit op de HHS, en ik ook, ik voel me nu een pauper.
Oh, en sterretje____!! kansloze papzak die denkt dat hij het helemaal heeft gemaakt. Arme stumpert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |