Wat een faler.quote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef gianni61 het volgende:
de reacties van kattenmensen
Beschoten kat heeft veertien kogels in lijf
heuj, ik mag dat zeggen over mijn moeder, jij niet. jij kent dr nietquote:
sryquote:Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heuj, ik mag dat zeggen over mijn moeder, jij niet. jij kent dr niet
Ja die persoon had ws zelf ook katten.quote:Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een faler.Schiet dat beest dan in zijn kop.
Misschien heeft hij met opzet niet op de kop geschoten zodat het beest mag lijden.quote:Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een faler.Schiet dat beest dan in zijn kop.
Beest hoeft niet de dupe te worden van zijn baasje.quote:Op maandag 3 september 2012 15:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien heeft hij met opzet niet op de kop geschoten zodat het beest mag lijden.
Die 9 was toch bij 1 schietpartij? volgens mij is hij bij meerdere schietpartijen geraakt.quote:Op maandag 3 september 2012 15:13 schreef remi1986 het volgende:
Die kat owned 50 Cent wel, die had maar 9 kogels
Gewoon muizengif in de bosjes rondom je huis en dan hopen dat er een kat zo'n vergiftigde muis op eet.quote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef Fascination het volgende:
Ik strooi zelf altijd kattengif rond m'n huis, veel effectiever.
Wij hebben zo'n kattenstrips. Mooi om zo'n beest te horen krijsen in het donker.quote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef Fascination het volgende:
kan zo snel alleen dit vindenquote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die 9 was toch bij 1 schietpartij? volgens mij is hij bij meerdere schietpartijen geraakt.
quote:After leaving drug dealing to pursue a rap career, he was shot at and struck by nine bullets during an incident in 2000
Die met stroop die aan het plafond hangen?quote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n kattenstrips. Mooi om zo'n beest te horen krijsen in het donker.
Ja, volgens mij nog meer. dacht ik...quote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan zo snel alleen dit vinden
[..]
al veel dode katten opgeruimd?quote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef Fascination het volgende:
Ik moest even googelen wat dat zijn. Ik moest een beetje lachen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n kattenstrips. Mooi om zo'n beest te horen krijsen in het donker.
Nee, iets in deze richting, maar dan scherper.quote:Op maandag 3 september 2012 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die met stroop die aan het plafond hangen?
8 of zo.quote:
wijooooquote:Op maandag 3 september 2012 15:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, iets in deze richting, maar dan scherper.
[ afbeelding ]
De mening van een dom persoonquote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
Zaterdag op Zandvoort nog een kat onder een auto zien komen.Op het circuit dus. Kat overleefde het, het is immers een bazenbeest.
Wtf doet een kat op het circuit.quote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
Zaterdag op Zandvoort nog een kat onder een auto zien komen.Op het circuit dus. Kat overleefde het, want het is immers een bazenbeest.
Nee, de TT is op Assen. Ik was op Zandvoort, zoals ik zei.quote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De mening van een dom persoon
zie TT
de TT is ook een meningquote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De mening van een dom persoon
zie TT
quote:Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, de TT is op Assen. Ik was op Zandvoort, zoals ik zei.
Goede vraag.quote:Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf doet een kat op het circuit.
Nee, nee.. nee.quote:
hihi ;Dquote:Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, de TT is op Assen. Ik was op Zandvoort, zoals ik zei.
welke bron?quote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, nee.. nee.
Zie bron.
[..]
hihi ;D
Verder nog ongelukken gebeurd?quote:
De topictitel.quote:
of spons in stukjes snijden en deze deppen in het vocht van gebakken spek en dan buiten neerleggen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef Fascination het volgende:
Niet noemenswaardig. Ze waren allemaal erg voorzichtig met hun spullen.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 15:25 schreef Potloodvis het volgende:
Daarom komen er ook zoveel letters van kat in het woord kanker voor. Het zijn allebei negatieve dingen in het leven.
wat is ditquote:Op maandag 3 september 2012 15:25 schreef Potloodvis het volgende:
Daarom komen er ook zoveel letters van kat in het woord kanker voor. Het zijn allebei negatieve dingen in het leven.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]![]()
blijf eens stil staan, word er duizelig van
watquote:Op maandag 3 september 2012 15:25 schreef Potloodvis het volgende:
Die gedachte is ontsproten uit jouw brein.quote:
Klopt, alle negatieve dingen beginnen met 'ka'. Zo ook kadaver en kaboem.quote:Op maandag 3 september 2012 15:25 schreef Potloodvis het volgende:
Het kwam ineens in me op.quote:Op maandag 3 september 2012 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gedachte is ontsproten uit jouw brein.
Aparte denkwijze gewoon
en Kadaffiquote:Op maandag 3 september 2012 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt, alle negatieve dingen beginnen met 'ka'. Zo ook kadaver en kaboem.
Ik vond hem wel mooi, en terecht.quote:
Kapotje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |