Nu snap je het wel neem ik aan.quote:Op maandag 3 september 2012 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik houd de taal van de jeugd niet meer bij
Oke, nee dan gewoon hier vragen aan mensen die alleen in kelders en zolders vertoevenquote:Op maandag 3 september 2012 14:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die vinden van zo'n rare kapsels juist leuk. Daarom zijn ze ook kapster geworden.
Wat kun jij kankeren zeg.quote:Op maandag 3 september 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, nee dan gewoon hier vragen aan mensen die alleen in kelders en zolders vertoevengoed alternatief
true, als je die afzichtelijke kapsels ziet somsquote:Op maandag 3 september 2012 14:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die vinden van zo'n rare kapsels juist leuk. Daarom zijn ze ook kapster geworden.
Dat ook, maar dit is gewoon waarheid.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, nee dan gewoon hier vragen aan mensen die alleen in kelders en zolders vertoevengoed alternatief
Ik zeg toch ook niet dat ik dat pak, alleen kijken of die meer plaatjes hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ook, maar dit is gewoon waarheid.
wat zeg jij er van?quote:
Misschien weet Fas nog een goeien kaps0lquote:Op maandag 3 september 2012 14:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik dat pak, alleen kijken of die meer plaatjes hebben.
Als je neger bent wel.quote:Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het een gewaagde combinatie die goed uitpakt.
Nee man gewoon gelijk geel groen rood doenquote:Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Blank, ik doe denk ik wel rood in plaats van groen.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee man gewoon gelijk geel groen rood doen
Ja, vind ik dus nietquote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..].
Zo'n pet in die stijl is wel mooi. Zoals dit, maar dan als pet.
[ afbeelding ]
je best geen Jamaicaan en het is ook niet carnavalquote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..].
[ afbeelding ]
Van die compleet blanke gastjes met van dit spul aanquote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je best geen Jamaicaan en het is ook niet carnaval
Ik zei pet, niet dat jack zelf.quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die compleet blanke gastjes met van dit spul aan
Het klopt gewoon niet.
Ik bedoel ook gewoon alles in die kleuren.quote:Op maandag 3 september 2012 14:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zei pet, niet dat jack zelf.
Prima, maar goed dat jij de perfecte combinatie hebt weten te kiezen voor de foto in jouw fobo.quote:Op maandag 3 september 2012 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bedoel ook gewoon alles in die kleuren.
Dat bedoel ik maarquote:Op maandag 3 september 2012 14:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Prima, maar goed dat jij de perfecte combinatie hebt weten te kiezen voor de foto in jouw fobo.
Nee, ik heb meer stijl. Zei alleen dat een pet een die kleuren wel mooi is.quote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar
Voel je niet aangevallen btw, is mijn smaak/mening. Zelf weten als je die shit wil dragen toch. Als jij het mooi vind, prima.
que?quote:Op maandag 3 september 2012 14:50 schreef Potloodvis het volgende:
Wat een beauty avondje gaat dit worden.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik heb meer stijl. Zei alleen dat een pet een die kleuren wel mooi is.
Ja las ik vanmiddag ook al, erg erg treurigquote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef gianni61 het volgende:
de reacties van kattenmensen
Beschoten kat heeft veertien kogels in lijf
quote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef gianni61 het volgende:
Ik vind het wel leuk. Katten zijn toch mormels.quote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef gianni61 het volgende:
ik ga absoluut niet zeggen dat het goed is om op een kat te schieten, maar de reacties van sommigen zijn echt te triest voor woordenquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga absoluut zeggen dat het goed is om op een kat te schieten, maar de reacties van sommigen zijn echt te triest voor woorden
Het is ook een trieste actie, maar ja, die reacties.quote:Op maandag 3 september 2012 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga absoluut niet zeggen dat het goed is om op een kat te schieten, maar de reacties van sommigen zijn echt te triest voor woorden
door die reacties zou je nog bijna op de baasjes gaan schietenquote:Op maandag 3 september 2012 14:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is ook een trieste actie, maar ja, die reacties.
das toch de vlag van surinamequote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..].
[ afbeelding ]
Mensen slaan nogal door als het over dieren gaat ja.quote:Op maandag 3 september 2012 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door die reacties zou je nog bijna op de baasjes gaan schieten
schieten is ook wel wat overdreven, al kan ik mij best de frustratie indenken bij sommige mensen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga absoluut niet zeggen dat het goed is om op een kat te schieten, maar de reacties van sommigen zijn echt te triest voor woorden
ik veeg mn reet ermee af jaquote:Op maandag 3 september 2012 15:01 schreef Salatrel het volgende:
Je bent zelf de vlag van Suriname wise
Die katten zijn meestal het enige wat ze hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
schieten is ook wel wat overdreven, al kan ik mij best de frustratie indenken bij sommige mensen.
Maar daarom gelijk mensen dood te schieten e.d. compleet irreeel en hypocriet.
Maar goed kattenmensen hebebn over het algemeen ook een laag iq
ja iddquote:Op maandag 3 september 2012 15:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die katten zijn meestal het enige wat ze hebben.
zoals mijn moederquote:Op maandag 3 september 2012 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
schieten is ook wel wat overdreven, al kan ik mij best de frustratie indenken bij sommige mensen.
Maar daarom gelijk mensen dood te schieten e.d. compleet irreeel en hypocriet.
Maar goed kattenmensen hebebn over het algemeen ook een laag iq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |