Nu snap je het wel neem ik aan.quote:Op maandag 3 september 2012 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik houd de taal van de jeugd niet meer bij
Oke, nee dan gewoon hier vragen aan mensen die alleen in kelders en zolders vertoevenquote:Op maandag 3 september 2012 14:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die vinden van zo'n rare kapsels juist leuk. Daarom zijn ze ook kapster geworden.
Wat kun jij kankeren zeg.quote:Op maandag 3 september 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, nee dan gewoon hier vragen aan mensen die alleen in kelders en zolders vertoevengoed alternatief
true, als je die afzichtelijke kapsels ziet somsquote:Op maandag 3 september 2012 14:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die vinden van zo'n rare kapsels juist leuk. Daarom zijn ze ook kapster geworden.
Dat ook, maar dit is gewoon waarheid.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, nee dan gewoon hier vragen aan mensen die alleen in kelders en zolders vertoevengoed alternatief
Ik zeg toch ook niet dat ik dat pak, alleen kijken of die meer plaatjes hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ook, maar dit is gewoon waarheid.
wat zeg jij er van?quote:
Misschien weet Fas nog een goeien kaps0lquote:Op maandag 3 september 2012 14:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik dat pak, alleen kijken of die meer plaatjes hebben.
Als je neger bent wel.quote:Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het een gewaagde combinatie die goed uitpakt.
Nee man gewoon gelijk geel groen rood doenquote:Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Blank, ik doe denk ik wel rood in plaats van groen.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee man gewoon gelijk geel groen rood doen
Ja, vind ik dus nietquote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..].
Zo'n pet in die stijl is wel mooi. Zoals dit, maar dan als pet.
[ afbeelding ]
je best geen Jamaicaan en het is ook niet carnavalquote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..].
Zo'n pet in die stijl is wel mooi. Zoals dit, maar dan als pet.
[ afbeelding ]
Van die compleet blanke gastjes met van dit spul aanquote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je best geen Jamaicaan en het is ook niet carnaval
Ik zei pet, niet dat jack zelf.quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die compleet blanke gastjes met van dit spul aan
Het klopt gewoon niet.
Ik bedoel ook gewoon alles in die kleuren.quote:Op maandag 3 september 2012 14:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zei pet, niet dat jack zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |