Wat een faler.quote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef gianni61 het volgende:
de reacties van kattenmensen
Beschoten kat heeft veertien kogels in lijf
heuj, ik mag dat zeggen over mijn moeder, jij niet. jij kent dr nietquote:
sryquote:Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heuj, ik mag dat zeggen over mijn moeder, jij niet. jij kent dr niet
Ja die persoon had ws zelf ook katten.quote:Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een faler.Schiet dat beest dan in zijn kop.
Misschien heeft hij met opzet niet op de kop geschoten zodat het beest mag lijden.quote:Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een faler.Schiet dat beest dan in zijn kop.
Beest hoeft niet de dupe te worden van zijn baasje.quote:Op maandag 3 september 2012 15:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien heeft hij met opzet niet op de kop geschoten zodat het beest mag lijden.
Die 9 was toch bij 1 schietpartij? volgens mij is hij bij meerdere schietpartijen geraakt.quote:Op maandag 3 september 2012 15:13 schreef remi1986 het volgende:
Die kat owned 50 Cent wel, die had maar 9 kogels
Gewoon muizengif in de bosjes rondom je huis en dan hopen dat er een kat zo'n vergiftigde muis op eet.quote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef Fascination het volgende:
Ik strooi zelf altijd kattengif rond m'n huis, veel effectiever.
Wij hebben zo'n kattenstrips. Mooi om zo'n beest te horen krijsen in het donker.quote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef Fascination het volgende:
kan zo snel alleen dit vindenquote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die 9 was toch bij 1 schietpartij? volgens mij is hij bij meerdere schietpartijen geraakt.
quote:After leaving drug dealing to pursue a rap career, he was shot at and struck by nine bullets during an incident in 2000
Die met stroop die aan het plafond hangen?quote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n kattenstrips. Mooi om zo'n beest te horen krijsen in het donker.
Ja, volgens mij nog meer. dacht ik...quote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan zo snel alleen dit vinden
[..]
al veel dode katten opgeruimd?quote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef Fascination het volgende:
Ik moest even googelen wat dat zijn. Ik moest een beetje lachen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n kattenstrips. Mooi om zo'n beest te horen krijsen in het donker.
Nee, iets in deze richting, maar dan scherper.quote:Op maandag 3 september 2012 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die met stroop die aan het plafond hangen?
8 of zo.quote:
wijooooquote:Op maandag 3 september 2012 15:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, iets in deze richting, maar dan scherper.
[ afbeelding ]
De mening van een dom persoonquote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
Zaterdag op Zandvoort nog een kat onder een auto zien komen.Op het circuit dus. Kat overleefde het, het is immers een bazenbeest.
Wtf doet een kat op het circuit.quote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
Zaterdag op Zandvoort nog een kat onder een auto zien komen.Op het circuit dus. Kat overleefde het, want het is immers een bazenbeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |