Dat is gewoon terecht. Het leven was veel mooier voordat vrouwen een stem kregen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef Id_do_her het volgende:
Laatst ook iemand van echt van alles de schuld aan 'de feministen!!' gaf.
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:
En ook van die uitspraken als "jij hebt het toch makkelijk".
ja dat kan eigenlijk niet toch? zo lang trollen? dan spoor je ook nietquote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het wel een fanatieke troll als hij dat nu al jaren aan het volhouden is.
Nee, vind ik ook niet.quote:
Was je daar bij?quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht. Het leven was veel mooier voordat vrouwen een stem kregen.
Het is ook de schuld van de feministen dat de vrouw niet meer per definitie elke avond het eten maakt.quote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het wel een fanatieke troll als hij dat nu al jaren aan het volhouden is.
In welke context?quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:
En ook van die uitspraken als "jij hebt het toch makkelijk".
Dan is de persoon die erachter zit nog geschifter dan het karakter wat hij neerzet.quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja dat kan eigenlijk niet toch? zo lang trollen? dan spoor je ook niet
Dat is ook vervelend. Dan moet je gebarentaal toepassen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht. Het leven was veel mooier voordat vrouwen een stem kregen.
Met liefdesrelaties. Ja, ik heb het heel makkelijk.quote:
is dat niet iets wat je een paradox noemt ofso?quote:Op maandag 3 september 2012 16:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan is de persoon die erachter zit nog geschifter dan het karakter wat hij neerzet.
Waarom zou jij het makkelijk hebben dan?quote:Op maandag 3 september 2012 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met liefdesrelaties. Ja, ik heb het heel makkelijk.
Als ze dat zeggen weten ze dan dat je op vrouwen valt of niet?quote:Op maandag 3 september 2012 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met liefdesrelaties. Ja, ik heb het heel makkelijk.
Ja, zoiets.quote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is dat niet iets wat je een paradox noemt ofso?![]()
quote:
nee hoor, dat is omdat mensen ook wel eens lekker willen etenquote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is ook de schuld van de feministen dat de vrouw niet meer per definitie elke avond het eten maakt.
Nou, wat erg.quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is ook de schuld van de feministen dat de vrouw niet meer per definitie elke avond het eten maakt.
Dus je moeder is dom en kan niet koken?quote:Op maandag 3 september 2012 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, dat is omdat mensen ook wel eens lekker willen eten
Volgens mij niet, maar als ze dat wisten zouden ze het alsnog zeggen denk ik. Maar dat is ook een beetje het punt. Ze hebben zo snel hun oordeel klaar, zonder de situatie te kennen. Iedereen heeft bepaalde problemen, niet alleen jij.quote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze dat zeggen weten ze dan dat je op vrouwen valt of niet?
of juist daarom?
Kan me er niks bij voorstellen dat jij problemen hebt, beetje moeilijk doen hier maar wel elke weekend een andere chick meebrengen hequote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar als ze dat wisten zouden ze het alsnog zeggen denk ik. Maar dat is ook een beetje het punt. Ze hebben zo snel hun oordeel klaar, zonder de situatie te kennen. Iedereen heeft bepaalde problemen, niet alleen jij.
Maar je eigen problemen zijn toch altijd het allerverschrikkelijkst.quote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar als ze dat wisten zouden ze het alsnog zeggen denk ik. Maar dat is ook een beetje het punt. Ze hebben zo snel hun oordeel klaar, zonder de situatie te kennen. Iedereen heeft bepaalde problemen, niet alleen jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |