quote:
Van dat soort gezeik ja.quote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Probeer jij maar eens 30(?) jaar te leven zonder familie en vrienden."
Wtf.
Ja kloptquote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was geloof ik een SC waar hij zichzelf weer in een depressie zat te ouwehoeren, ik geef welgemeend advies, krijg ik alles over mij heen dat ik lieg en dit dat blah blah.
zonder familie zou ik probleemloos 30 jaar volhoudenquote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Probeer jij maar eens 30(?) jaar te leven zonder familie en vrienden."
Wtf.
ook vaak degene die je bestokken met smsjes waar je uit hangt en wat je aan het doen bent.quote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is echt een afknapper. Zo'n aanhankelijke chick.
'Alles', dat klinkt aanhankelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind btw alles voor iemand doen niet hetzelfde als aanhankelijk.
Ja natuurlijk, een relatie is een toevoeging op je leven, niet het leven.quote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze moet zelf ook tijd voor zichzelf en voor haar vriendinnen willen hebben, zodat ik zelf ook mijn eigen ding kan doen ondanks dat ik een relatie heb.
Maar dat doet ze dan toch ook als ze alles voor je wil doen? :Squote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze moet zelf ook tijd voor zichzelf en voor haar vriendinnen willen hebben, zodat ik zelf ook mijn eigen ding kan doen ondanks dat ik een relatie heb.
Ja klopt inderdaad!quote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
toen las ik mee. Op den duur jou zelfs dingen verwijten toch waarom het mis ging in zijn leven ofso
staat mij bij.
Nee, dan kan ze niet meer alles doen. Alles is een groot woord hoorquote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat doet ze dan toch ook als ze alles voor je wil doen? :S
wie dm't dat allemaal dan¿quote:Op maandag 3 september 2012 16:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad!![]()
Toen had ik het ineens gedaan. Ik: "Ok.
? "
Bij Schenk hetzelfde. Uitschelden via DM en zo.
3 dagen regel.quote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef wise het volgende:
[..]
ook vaak degene die je bestokken met smsjes waar je uit hangt en wat je aan het doen bent.
OWEE ALS JE NIKS TERUG STUURT. [ afbeelding ]
Ja klinkt wel zo een beetje, maar ik zie het meer in dat je gewoon veel voor iemand oer hebt en je zelf kan wegcijferen in bepaalde situaties om het voordiegene beter te maken.quote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
'Alles', dat klinkt aanhankelijk.
Dit, ja. Het is toch niet zo gek dat als je verliefd bent, je dat soort gevoelens koestert?quote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind btw alles voor iemand doen niet hetzelfde als aanhankelijk.
Sommige mensen die ik advies probeer te geven.quote:
Huh? als jij zegt dat je dat wilt doen zonder haar en zij wil alles voor je doen dan rot ze op omdat jij dat wilt.quote:Op maandag 3 september 2012 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dan kan ze niet meer alles doen. Alles is een groot woord hoor.
Jaquote:Op maandag 3 september 2012 16:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad!![]()
Toen had ik het ineens gedaan. Ik: "Ok.
? "
Bij Schenk hetzelfde. Uitschelden via DM en zo.
Dat je er iets voor over hebt en voor wilt doen snap ik, maar niet alles.quote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit, ja. Het is toch niet zo gek dat als je verliefd bent, je dat soort gevoelens koestert?
Dat is nog verkeerder dan dat je hem gaat afzeiken of zo denk ik.quote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jarare gast man
wil je helpen is het nog niet goed.
Ja, dat soort chicks bedoelen dat meestal niet. Zijn van zo'n zuignappen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? als jij zegt dat je dat wilt doen zonder haar en zij wil alles voor je doen dan rot ze op omdat jij dat wilt.
Zo ben ik ook hoor. Kan nog best mijn eigen ding doen en hoef haar niet elke dag te zien maar als we samen zijn ben ik ms persoonlijk wel wat overdreven aanwezig voor haarquote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit, ja. Het is toch niet zo gek dat als je verliefd bent, je dat soort gevoelens koestert?
Jaaaa ik wou net zeggen, ook dat soort dingen zeggenquote:Op maandag 3 september 2012 16:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is nog verkeerder dan dat je hem gaat afzeiken of zo denk ik.![]()
Op een gegeven moment ook dat het "mensen zoals ik" zijn die zorgen dat hij in de ellende zit.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor. Kan nog best mijn eigen ding doen en hoef haar niet elke dag te zien maar als we samen zijn ben ik ms persoonlijk wel wat overdreven aanwezig voor haarmaar dat is toch neit aanhankelijk.
Nou ja, dan is het wel een fanatieke troll als hij dat nu al jaren aan het volhouden is.quote:Op maandag 3 september 2012 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaaaa ik wou net zeggen, ook dat soort dingen zeggendat was ook weer een echt twijfel moment over zijn eerlijkheid en of hij ms toch een troll is.
Niks geks aan dacht ik zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |