Delven jullie je eigen voedselquote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan dat bijna niet doen, dan raakt mijn moeder van de leg.We hebben ook nooit zoveel in huis, dus met een beetje pech pak ik net het verkeerde wat eigenlijk de volgende dag bij iets anders had gemoeten...
En ook totaal niet doorhebben dat al het andere personeel hem niet mocht.quote:
inddquote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whaha! Ja dat was daar dus ook. Andere collega's ook: "Hij heeft die al 15 keer verteld, en elke keer weer details erbij verzonnen."_
Ja, inderdaad. Meteen gezeik met zulke mensen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
zelfs al is de kritiek juist positief
Ook gelijk stem verheffen in groepjes, of niet?quote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En ook totaal niet doorhebben dat al het andere personeel hem niet mocht.
Sinds een paar jaar wel vlees, want dat wordt deels aan huis verkocht, dus dat ligt toch al hier in de vriezer.quote:
Opdat ook echt iedereen zijn zegetochten, prestaties en wat dan ook kan horen ja.quote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook gelijk stem verheffen in groepjes, of niet?
best stoerquote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar wel vlees, want dat wordt deels aan huis verkocht, dus dat ligt toch al hier in de vriezer.
hahahahaquote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Opdat ook echt iedereen zijn zegetochten, prestaties en wat dan ook kan horen ja.
"Wij moesten vroeger naar school lopen!quote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef Fascination het volgende:
Bejaarden vallen daar ook wel een beetje onder. "Och, meid, dat is nog niets, ik moest in de winter van '73 met blote voeten 10 kilometer over het ijs lopen."
En er later ook achter komen dat hij thuis echt totaal de broek niet aan had.quote:
ach ja, het huishouden liep prima zo.quote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan dat bijna niet doen, dan raakt mijn moeder van de leg.We hebben ook nooit zoveel in huis, dus met een beetje pech pak ik net het verkeerde wat eigenlijk de volgende dag bij iets anders had gemoeten...
versturen jullie ook vlees als zo'n webshops?quote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar wel vlees, want dat wordt deels aan huis verkocht, dus dat ligt toch al hier in de vriezer.
Prachtig, prachtig.quote:Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En er later ook achter komen dat hij thuis echt totaal de broek niet aan had.Een collega was er geweest en hij was schijnbaar echt pussywhipped op epische schaal terwijl die vrouw op de bank zat en bevelen zat uit te delen.
Zo gaat dat vaak ja, compensatiegedrag ten top.quote:Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En er later ook achter komen dat hij thuis echt totaal de broek niet aan had.Een collega was er geweest en hij was schijnbaar echt pussywhipped op epische schaal terwijl die vrouw op de bank zat en bevelen zat uit te delen.
Toen begreep ik ook een beetje waar het vandaan kwam dat hij zich op het werk als een halve achterlijke gedroeg.quote:Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo gaat dat vaak ja, compensatiegedrag ten top.
Linkje?quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Wijo die hietweef modje zit gewoon een 15 jarige te hosselendie is 30 ofso lol
zon dik sheq-wijf zekerquote:Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
wie¿ linkquote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Doetie wel vaker geloof ik, kan geen kwaad verder.quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
De opgegroeid-in-Nederland-maar-buitenlander-zijn-logicaquote:
Nou er zijn al vaker 14/15 jarigen verdwenen van FOK! die bij nader onderzoek voor het laatst geDM't hebben met hem.quote:Op maandag 3 september 2012 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doetie wel vaker geloof ik, kan geen kwaad verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |