Dat is ook zo ja. Totaal in paniek als het even niet gaat volgens het riedeltje wat ze in hun hoofd hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor autisten wel. Lekker veel continuïteit is fijner voor ze.
eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je moeder is dom en kan niet koken?
Je hebt ook weleens mensen die een 'wedstrijdje wie het het moeilijkst heeft' doen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar je eigen problemen zijn toch altijd het allerverschrikkelijkst.
Dat is dan wel een voordeelquote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja.
vandaar kan ik ook vanaf mn 12de koken
Dat is omdat je dat moest van je moeder onder het mom van 'gianni leert koken' , maar eigenlijk was ze gewoon lui.quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja.
vandaar kan ik ook vanaf mn 12de koken
vrouwen kunnen dan ook gewoon niet koken. Alleen maar hetzelfde..beetje autistisch gedragquote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is ook de schuld van de feministen dat de vrouw niet meer per definitie elke avond het eten maakt.
"ohhh dat is niksquote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt ook weleens mensen die een 'wedstrijdje wie het het moeilijkst heeft' doen.
Elkaar overtroeven met ellende jaquote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Id_do_her het volgende:
Je hebt ook weleens mensen die een 'wedstrijdje wie het het moeilijkst heeft' doen.
Dat is me laatst ook wel opgevallen, moest ik een meid leren hoe je vlees bakt en zo.quote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef wise het volgende:
[..]
vrouwen kunnen dan ook gewoon niet koken. Alleen maar hetzelfde..beetje autistisch gedrag
Ja precies dat!quote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"ohhh dat is niks, bij mij....."
altijd overtreffen he
quote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"ohhh dat is niks, bij mij....."
altijd overtreffen he
Inderdaad ja.quote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Elkaar overtroeven met ellende ja
of altijd iets meegemaakt wat net wat erger is...of toevallig vorige week ook meegemaakt te hebbenquote:
eigenlijk werkte ze fulltime net als mn vader en waren ze blij als ze om half 7 thuiskwamen dat ze niet nog aan het eten moesten beginnen maar ik of mn zus al gekookt haddenquote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is omdat je dat moest van je moeder onder het mom van 'gianni leert koken' , maar eigenlijk was ze gewoon lui.
Ik had eens een collega die dat echt standaard deed. Dan vertelde je iets en dan altijd overtreffen met wat dan ook.quote:Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
of altijd iets meegemaakt wat net wat erger is...of toevallig vorige week ook meegemaakt te hebben
God, wat een aandachtshoer.quote:Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eens een collega die dat echt standaard deed. Dan vertelde je iets en dan altijd overtreffen met wat dan ook.Volgens mij loog hij ook nog eens alles bij elkaar.
En arrogant tot en met. Als je ook maar iets zei wat ook maar in de verste verte als kritiek gezien kon worden vloog hij erop met zijn ego.quote:
ook leuk als je dan collegas hebt die het doorhebben dat 1 collega alles overdrijft, en je zelf dan in de groep met een bullshit verhaal komt...dat de betreffende collega hier dan op "hapt" en het overtreftquote:Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eens een collega die dat echt standaard deed. Dan vertelde je iets en dan altijd overtreffen met wat dan ook.Volgens mij loog hij ook nog eens alles bij elkaar.
Klinkt als een flikker.quote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En arrogant tot en met. Als je ook maar iets zei wat ook maar in de verste verte als kritiek gezien kon worden vloog hij erop met zijn ego.
Ik kan dat bijna niet doen, dan raakt mijn moeder van de leg.quote:Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk werkte ze fulltime net als mn vader en waren ze blij als ze om half 7 thuiskwamen dat ze niet nog aan het eten moesten beginnen maar ik of mn zus al gekookt hadden
zelfs al is de kritiek juist positiefquote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En arrogant tot en met. Als je ook maar iets zei wat ook maar in de verste verte als kritiek gezien kon worden vloog hij erop met zijn ego.
Whaha! Ja dat was daar dus ook. Andere collega's ook: "Hij heeft die al 15 keer verteld, en elke keer weer details erbij verzonnen."quote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef wise het volgende:
[..]
ook leuk als je dan collegas hebt die het doorhebben dat 1 collega alles overdrijft, en je zelf dan in de groep met een bullshit verhaal komt...dat de betreffende collega hier dan op "hapt" en het overtreftĦĦĦ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |