Echt rennen vliegen etc.. Broodsmeren deed mijn moeder en eten deed ik nooit.quote:Op maandag 3 september 2012 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan je dan ooit wassen, tanden poetsen, aankleden eten, brood smeren of deed je dat allemaal echt rennend? dan slaap ik liever 10 minuten korter, dan hoef ik tenminste niet te haasten.
Mwa, dat varieert. Soms zo gaar als een klamme bunzing, maar dan toch vrolijk en soms niet.quote:Op maandag 3 september 2012 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent ook zo gezellig in de ochtend?
nee, jij bent lekkerderquote:
Ja, dat geloof ik wel..positivoquote:
Ik ben gewoon wat stiller dan normaalquote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, dat varieert. Soms zo gaar als een klamme bunzing, maar dan toch vrolijk en soms niet.
Ik ben daar echt te traag voor. Zelfs als het gewoon op normaal tempo moet kunnen, ik kan mijn schoenen niet vinden, want ik kijk er 10x overheen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt rennen vliegen etc.. Broodsmeren deed mijn moeder en eten deed ik nooit.
Bleef over tandenpoetsen, wassen en aankleden.
Haha, ik legde mijn kleding en schooltas gewoon altijd de avond van te voren klaar en had gewoon zo'n GAS EROP-instelling..quote:Op maandag 3 september 2012 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben daar echt te traag voor. Zelfs als het gewoon op normaal tempo moet kunnen, ik kan mijn schoenen niet vinden, want ik kijk er 10x overheen.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel..positivo
Oh ja, stil ben ik zeker. Soms ook dat ik dan op FOK! zit en er gewoon niks uitkomt.quote:Op maandag 3 september 2012 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat stiller dan normaal![]()
Wordt gelijk uitgelegd als zijnde chagrijnig
Gij ochtendmensquote:
Ik ook.quote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, ik legde mijn kleding en schooltas gewoon altijd de avond van te voren klaar en had gewoon zo'n GAS EROP-instelling..
indd. Lekker je ding doen als heel de wereld nog slaaptquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gij ochtendmens
Mja, ik begin de ochtend wel meer te waarderen
'Nog' kan ook 'al' zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Lekker je ding doen als heel de wereld al slaapt
Lurkerquote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, stil ben ik zeker. Soms ook dat ik dan op FOK! zit en er gewoon niks uitkomt. L:')
Ja inderdaad.In de zon kijken, ogen bijna helemaal dichtknijpen. "Ben je boos?!
" Fuck off.
Ja shit.quote:Op maandag 3 september 2012 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lurker
Ik HAAT dat..."Ben je chagrijnig?"
En dat dan om kwart voor 7 in de bus.
Nee ik ben bijzonder vrolijk, nou goed.?!
MI compleet met pionnen en balen stroquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook.Zo'n parcours met alles wat ik nodig had zodat het in een paar minuten allemaal klaar was.
Voor als ik uit de bocht vloog.quote:Op maandag 3 september 2012 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MI compleet met pionnen en balen stro
Kon ik wel waarderen toen mijn wekker nog op 6.40 stondquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Lekker je ding doen als heel de wereld nog slaapt
quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Chai het volgende:
Lol mensen denken helemaal nooit dat ik chagrijnig ben, ik zie er gewoon dromerig uit dan 's ochtends, wat ik dan ook ben.
Daar heb ik hier in de regio sowieso nooit last van. Één keer in een jaar of drie denk ik.quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon ik wel waarderen toen mijn wekker nog op 6.40 stond![]()
Gewoon geen file
quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor als ik uit de bocht vloog.
Ik ben wel een keer van de trap gelazerd toen, maar gewoon meteen doorlopen en alles.quote:
Daar heb ik een hekel aan, daarom heb ik ook zo'n hekel aan kijkfile's..quote:Op maandag 3 september 2012 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja shit.Als je verdrietig bent of zo dan hoor je ze niet, sensatiezoekers.
Mja.. ik had vanochtend een klein beetje file, dus ik gelijk in de stress schieten of ik nog op tijd zou komen. 20minuten te vroegquote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik hier in de regio sowieso nooit last van. Één keer in een jaar of drie denk ik.
Dat doet zeerquote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer van de trap gelazerd toen, maar gewoon meteen doorlopen en alles.![]()
Ja inderdaad, dan heb je meteen twee files.quote:Op maandag 3 september 2012 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik een hekel aan, daarom heb ik ook zo'n hekel aan kijkfile's.._!
Sowieso opgehouden worden als je ergens op tijd moet zijn. Klotezooi is dat.quote:[..]
Mja.. ik had vanochtend een klein beetje file, dus ik gelijk in de stress schieten of ik nog op tijd zou komen. 20minuten te vroeg_!
Ook een keer slaapwandelend. Arm uit de kom.quote:Op maandag 3 september 2012 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doet zeer![]()
Ik hoop trouwens nooit in de spits van de trap op Utrecht CS te vallen
Dat zou echt beschamend zijn
Zo zinloos en stiekem vind ik dat wel een beetje wat voor sbs6 publiekquote:Op maandag 3 september 2012 17:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan heb je meteen twee files.
[..]
Sowieso opgehouden worden als je ergens op tijd moet zijn. Klotezooi is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je haast hebt, staan alle verkeerslichten op rood
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo zinloos en stiekem vind ik dat wel een beetje wat voor sbs6 publiekDat is ook zo ja. Dat is te zien aan programma's als 'Bonje met de Buren' en dat soort ongein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je haast hebt, staan alle verkeerslichten op roodWith my pack on my back, down the road I will stray.
Hoe krijg je serieus je arm uit de kom?quote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook een keer slaapwandelend. Arm uit de kom.Ik heb het wel een keer meegemaakt dat een vrouw echt vol op haar gezicht ging toen ze op hakken naar de bus ging rennen.
En een aanrijding met een jongen die zo gaar als wat oversteekt, ineens BAM!! Hij werd gelanceerd en valt weer op het asfalt. Staat op zijn gemak op, kijkt rond; "...Sodeju.."
Ik heb me kapot gelachen.![]()
Was dat niet rtl4?quote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Dat is te zien aan programma's als 'Bonje met de Buren' en dat soort ongein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gewoon met zoveel kracht tegen de deur geklapt, en toen was hij eruit.quote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe krijg je serieus je arm uit de kom?![]()
Blijven haken aan iets ofzo?
En voor dat soort dingen ben ik echt bang..
Dat ik echt vol op mn gezicht ga ofzo..
Nou ja, ik ben zelf wel eens onderuit gegaan met de fiets in een tramspoor bij het Spui..
Dat was niet zo heel tof, wel lieve mensen die vroegen of het gingEn dat in 070
quote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat niet rtl4?Ja, maar zij hebben ook zo'n ramptoeristprogramma. Wel meerdere ook. Net zoals Red mijn Vakantie en Wegmisbruikers, waar de presentatoren superheldje mogen spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Auwwwquote:Op maandag 3 september 2012 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon met zoveel kracht tegen de deur geklapt, en toen was hij eruit.Ik werd pas onderaan wakker.
![]()
Als je er bang voor bent gebeurt het eerder. Apart ja, meestal grijpt men meteen naar de telefoon om het op te nemen.
Dat red mijn vakantie is soms ook wel te goor voor woordenquote:Op maandag 3 september 2012 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar zij hebben ook zo'n ramptoeristprogramma. Wel meerdere ook. Net zoals Red mijn Vakantie en Wegmisbruikers, waar de presentatoren superheldje mogen spelen.
Ja, dat deed even zeer.quote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auwww![]()
Ja, gelukkig is het nog nooit gebeurd, maar die tramsporen zijn wel nasty..
Ik denk dat ze het niet deden, omdat ik heel even bleef liggen en de tram er al aan kwam.
Die zat me nog net niet weg te duwen
In het ziekenhuis terug moeten zetten btw?quote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat deed even zeer.
Verraderlijk zijn die ja. Hier hebben ze die niet, dus geen last van.
Oh, dat is wel lijp evengoed.
Ook dat jargon 'hardwerkende Nederlanders!' en zo, ze zeggen echt precies wat de kijkers willen horen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat red mijn vakantie is soms ook wel te goor voor woorden!
Ja.quote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het ziekenhuis terug moeten zetten btw?
Oeh, dat gaat nog leuk worden.quote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef Chai het volgende:
De opgegroeid-in-Nederland-maar-buitenlander-zijn-logica
Krul vs. ziba.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Zodra ik de deur uit ga blijf ik gewoon staan of zitten.
"We- ver- dien- de vakantie."quote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook dat jargon 'hardwerkende Nederlanders!' en zo, ze zeggen echt precies wat de kijkers willen horen.En ja, soms is het ook vrij extreem.
"Het hele jaar hard gewerkt miep miep miep, wij verdienen dit en kunnen maar één jaar! Boehoe!"quote:Op maandag 3 september 2012 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"We- ver- dien- de vakantie."
Meh, peultjes vind ik maar een beetje matig.quote:Op maandag 3 september 2012 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er ontplofte zojuist een peultje in de pan
Die hoort ook bij de Red mijn Vakantie superfriends ja. Met zijn legendarische Engels.quote:Op maandag 3 september 2012 18:03 schreef Fascination het volgende:
Is dat niet met die walgelijke pisvent Rob Geus?
quote:Op maandag 3 september 2012 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er ontplofte zojuist een peultje in de pan
Echt he, standaardquote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Het hele jaar hard gewerkt miep miep miep, wij verdienen dit en kunnen maar één jaar! Boehoe!"
Permanent: "" tijdens dat programma.
[..]
Meh, peultjes vind ik maar een beetje matig.
Hehe, echt een talenwonder, ja.quote:Op maandag 3 september 2012 18:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die hoort ook bij de Red mijn Vakantie superfriends ja. Met zijn legendarische Engels.
quote:
Oh dat is best lekker. Maar ik was voor andere groenten gegaan.quote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he, standaard![]()
Ja, ik ook... maar ik eet teriyaki en ik moet aan mijn groenten komen
"Hey hello?! Why is this machine out?! Why is it out mister?!"quote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, echt een talenwonder, ja.![]()
Bleek ook al tijdens de smaakpolitie.
Zoals ?quote:Op maandag 3 september 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh dat is best lekker. Maar ik was voor andere groenten gegaan.
Hahahahaha.quote:Op maandag 3 september 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Hey hello?! Why is this machine out?! Why is it out mister?!"
Die vent kijkt hem ook aan van wtf lul je toch man?
Die bedoel ik ja.quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohhh ik had bosuitjes kunnen doen
quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohhh ik had bosuitjes kunnen doen
Ja dat dusquote:
Noedelsoepquote:
Ik zal jou eens kopen. :$quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/video/6195/hands-on-sony-84-inch-4k-tv.html
kopen gvd
Compensatiedrang.quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/video/6195/hands-on-sony-84-inch-4k-tv.html
kopen gvd
Lekker.quote:
wait watquote:
eeehquote:
Garpje. Mij lijkt het persoonlijk niet echt wat.quote:
quote:
dat zijn mij grapjes, 4ebe.quote:
Ja weet ik.. ik deed een poging om je te evenaren, maar dat lukte dus nietquote:
Haha, wat zou je willen eten?quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef Fascination het volgende:
Ik zou wel zo'n klein 4EBE'tje in huis willen hebben voor het koken.
ja, maar dies dan wel vet.quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
Net zoals die aso TV in de Media Markt van ¤ 99.999,-.
quote:Op maandag 3 september 2012 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet ik.. ik deed een poging om je te evenaren, maar dat lukte dus niet
[..]
Haha, wat zou je willen eten?
inbefore;quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef Fascination het volgende:
Ik zou wel zo'n klein 4EBE'tje in huis willen hebben voor het koken.
Maakt me niets uit, zolang ik maar niet hoef te koken.quote:Op maandag 3 september 2012 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet ik.. ik deed een poging om je te evenaren, maar dat lukte dus niet
[..]
Kun je die interraciale seks wel handelen?quote:Op maandag 3 september 2012 18:11 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar dies dan wel vet.
vraag me af hoe "my daughter is fucking blackzilla" daar op uit ziet.
Boterham met pindakaasquote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maakt me niets uit, zolang ik maar niet hoef te koken.
Jij staat op het menu, keukenprinses.quote:Op maandag 3 september 2012 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
touche, niet aan gedachtquote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kun je die interraciale seks wel handelen?
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij staat op het menu, keukenprinses.
quote:
Oh voorruit, drie gangen dinerquote:
cup o soep tomaatquote:Op maandag 3 september 2012 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh voorruit, drie gangen diner
quote:Op maandag 3 september 2012 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, jammer.
Wat een lief naamtopic
quote:
ze krijgen die gypsy jurk niet in de auto XDquote:Op maandag 3 september 2012 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, word opgehaald voor een bruiloft, maar ze zijn te laat![]()
Ik wil niet te laat in de kerk zijn [ afbeelding ]
?quote:Op maandag 3 september 2012 18:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ze krijgen die gypsy jurk niet in de auto XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |