Oh welkomquote:
Jumpooowquote:
Onbekend bellen.quote:Op maandag 3 september 2012 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ik vergeet steeds dat mensen niet opnemen als ik onbekend bel
Ja, maar ik heb een geheim nummerquote:
Ja.quote:
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een geheim nummer
Bovendien ben jij ouder dan ik, dus misschien was jij allang van de basisschool af, toen ik er net op kwam.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zeg toch godverdomme nee kutwijf.
Wat zeg jij nou?quote:
Nog ouder?quote:Op maandag 3 september 2012 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bovendien ben jij ouder dan ik, dus misschien was jij allang van de basisschool af, toen ik er net op kwam.
quote:
Ben jij in de gizmo -modus ofzo ?quote:
moet ik je weer komen redden|?quote:Op maandag 3 september 2012 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij in de gizmo -modus ofzo ?
Twee haters kan ik niet aan hoor
dat wat sarcasme, schatquote:
Ow, ik zit op mijn verkeerde account, sorry.quote:Op maandag 3 september 2012 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij in de gizmo -modus ofzo ?
Twee haters kan ik niet aan hoor
Hou je slisnichtsmoel focking pisnichthoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je slisnichtsmoel focking pisnichthoerWat is dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |