SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Lang leve de loopbandquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel lopen? Niet lopen? 1 blik werpen naar die troosteloze bende buiten, en het antwoord is: nee.
wind en regen mensen, het ziet er onaantrekkelijk uit...![]()
![]()
Oei ik heb er net ook 1 gemaakt![]()
Modjes gooi de mijne maar dicht dan
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Toevallig dat we precies rond dezelfde tijd er ineens allebei 1 openenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Oei ik heb er net ook 1 gemaakt![]()
Modjes gooi de mijne maar dicht danIk dacht dat je niet door had dat je een nieuwe moest openen, aangezien er al een half uur verstreken was
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb in ieder geval het voornemen om te gaan lopen, weer of geen weer ik moet dat schema aanhouden. Dus morgen, ook al blijft het met bakken uit de hemel komen, ik ga!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
![]()
vandaag NIET lopen
de zon schijnt, dus da's mooi
Morgen weer, eens kijken of ik er 8km uit kan krijgen en eens zien waar ik daarvoor dan 'helemaal' heen moet om die extra km erbij te klussen.
Geen spierpijn, geen pijntjes, gewoon helemaal goed! Heerlijk!
Ja doei.![]()
![]()
Vanmorgen compleet pijnvrij wakker. Niet lopen vandaag. Rust voor zondag
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ha! Gister kon ik amper lopen van de spierpijn maar het gaat nu stukken beter. Misschien straks even rustig een rondje wandelen in de regen en de storm
In de regen lopen vind ik trouwens compleet niet erg, als het schema maar door blijft gaan.The remedy is the experience.![]()
Regenmaar nou heb ik gisteren al gelopen...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Regen is okéquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Regenmaar nou heb ik gisteren al gelopen...
Maar de herfst achtige storm wind vind ik wat minder
![]()
![]()
Na mijn eerste les start to run, wel last gehad van stramme spieren en pijn thv mijn scheenbeen, vandaag les 2! Ging best wel goed eigenlijk. Ben trots op mezelf! En heel tevreden dat ik geen andere lopers tegenkwam, is nogal demotiverend voor mij....![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:17 schreef Lessien01 het volgende:
Na mijn eerste les start to run, wel last gehad van stramme spieren en pijn thv mijn scheenbeen, vandaag les 2! Ging best wel goed eigenlijk. Ben trots op mezelf! En heel tevreden dat ik geen andere lopers tegenkwam, is nogal demotiverend voor mij....![]()
Maar die andere lopers zijn ooit net zo begonnen als jij hoor![]()
![]()
Ja dat besef ik ook wel. Maar als ze langs je lopen dan kijken ze altijd zo vrolijk en lijkt het alsof het hun geen moeite kost. Daar sta je dan met je hoofd zo rood als een tomaat... Maar inderdaad, alle begin is moeilijk.![]()
Wacht maar tot je mij tegenkomtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:22 schreef Lessien01 het volgende:
Ja dat besef ik ook wel. Maar als ze langs je lopen dan kijken ze altijd zo vrolijk en lijkt het alsof het hun geen moeite kost. Daar sta je dan met je hoofd zo rood als een tomaat... Maar inderdaad, alle begin is moeilijk.![]()
![]()
Hehe, inderdaad, zelfde hierquote:![]()
Moet je inderdaad niet teveel naar kijken. Hier in het topic zie je ook regelmatig teksten langskomen als lekker 10 kilometer gelopen, etc etc.
Kom je dan zelf aan met maar krap aan 4 kilometer op een slakkegang![]()
Komt vanzelf![]()
Ik liep een jaar geleden ook met moeite mijn eerste lesjes en keek tegen die snelheidsmonsters en kilometervreters op. En over twee weken loop ik mijn eerste halve marathon. Dat kon ik toen echt niet dromen, maar het blijkt maar dat als je gewoon lekker doorgaat, dat je heel ver kunt komen (en dat anderen jou dan als zo'n snelheidsmonster of kilometervreter gaan zienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad, zelfde hier![]()
Moet je inderdaad niet teveel naar kijken. Hier in het topic zie je ook regelmatig teksten langskomen als lekker 10 kilometer gelopen, etc etc.
Kom je dan zelf aan met maar krap aan 4 kilometer op een slakkegang![]()
Komt vanzelf![]()
![]()
Alle begin is moeilijk![]()
Ik wordt ook aan alle kanten ingehaald maar laat me niet ontmoedigen!
Gewoon in mijn eigen tempo blijven lopen en niet proberen anderen bij te houden dat werkt averechts.
Want de dag erna komt de spierpijn...
Goed dat je begonnen bent dat is alvast een pluim waard
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Het viel mij ook al op dat de "beginners" hier in dit topic toch wel erg grote afstanden lopen...
Knap zeg GlenHighland dat je al in een jaar een halve marathon gaat doen! Dat is iets van 21 km zeker? Sorry ben echt een noob in het lopen. Ben je ook begonnen met start to run? Of deed je een ander schema?![]()
Lekker bezig! Niets aantrekken van andere lopers, ik weet hoe het is want ik vond dat ook een lastige confrontatie maar nu (8 maanden later) zie ik 'beginners' naar mij kijken. Even doorzetten, goed je best doen en dan kom jij er ook!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:17 schreef Lessien01 het volgende:
Na mijn eerste les start to run, wel last gehad van stramme spieren en pijn thv mijn scheenbeen, vandaag les 2! Ging best wel goed eigenlijk. Ben trots op mezelf! En heel tevreden dat ik geen andere lopers tegenkwam, is nogal demotiverend voor mij....The remedy is the experience.![]()
No worries, hiero eentje die net voorbij de 2km zit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:53 schreef Lessien01 het volgende:
Het viel mij ook al op dat de "beginners" hier in dit topic toch wel erg grote afstanden lopen...How can I make this topic about me?![]()
Wanneer zijn jullie trouwens gaan investeren in een goeie hartslagmeter? Ik loop nu met een gewone simpele van de decathlon.![]()
Doel je op grote afstanden als in 'tijdens de trainingen' of als in 'een einddoel met grote afstand'quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:53 schreef Lessien01 het volgende:
Het viel mij ook al op dat de "beginners" hier in dit topic toch wel erg grote afstanden lopen...
Knap zeg GlenHighland dat je al in een jaar een halve marathon gaat doen! Dat is iets van 21 km zeker? Sorry ben echt een noob in het lopen. Ben je ook begonnen met start to run? Of deed je een ander schema??
Ik ben in februari dus op 0 begonnen en ga over 3 weken de Dam tot Dam lopen (16 km.)
Hartslagmeter heb ik niet, loop met Endomondo op mijn telefoon.The remedy is the experience.![]()
Ik begin opzettelijk naar rechts te lopen, en kom via de andere kant van de straat weer thuis, zodat buren niet zien dat ik echt in een belachelijk korte tijd mijn hardlooprondje voltooid heb.
How can I make this topic about me?![]()
Gisteren, na nog geen 1,5 km, werd ik ingehaald door een jongen die jaloersmakend soepel en snel liep. Voelde me echt een slak met m'n loden benen.
Maar, toen ik later in de stromende regen m'n tempo kon verhogen, voelde ik me zo'n blije soepele loper
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Klonterpot, ik bedoelde tijdens de trainingen. Knap zeg dat jij dat nu al kan lopen! Ik kan me het niet voorstellen dat ik dat ooit zal kunnen lopen...
Gebrokenglas, leuk dat er iemand is die ongeveer zo ver is al ik. Doe jij ook start to run? Of doe je je eigen schema? Ik herken het wel hoor, dat zorgen dat de buren je niet zien. Zeker omdat ik na mijn belachelijk kort rondje, een knalrood hoofd heb, dat maakt het nog erger.![]()
Binnenkort ben ik de trotse eigenaar van een Garmin Forerunner 210quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:54 schreef Lessien01 het volgende:
Wanneer zijn jullie trouwens gaan investeren in een goeie hartslagmeter? Ik loop nu met een gewone simpele van de decathlon.
Tweedehands trouwens
Ben eind april (weer) begonnen
Dat begreep ik eerst ook niet inderdaad, maar bij Evy gaat de looptijd steeds iets omhoog en dan kom je toch wel rond de 4 of 5 kilometer per training. Zeker naarmate het einde nadert. Die Dam tot Dam ga ik zeker lopen, maar echt soepel wordt het nog niet. Ik zit nu zo'n beetje moeiteloos rond de 10 km. per training en heb 3 keer per week getraind.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:58 schreef Lessien01 het volgende:
Klonterpot, ik bedoelde tijdens de trainingen. Knap zeg dat jij dat nu al kan lopen! Ik kan me het niet voorstellen dat ik dat ooit zal kunnen lopen...
Gebrokenglas, leuk dat er iemand is die ongeveer zo ver is al ik. Doe jij ook start to run? Of doe je je eigen schema? Ik herken het wel hoor, dat zorgen dat de buren je niet zien. Zeker omdat ik na mijn belachelijk kort rondje, een knalrood hoofd heb, dat maakt het nog erger.The remedy is the experience.![]()
Ik voel me zo stom dat ik steeds bij het zelfde huis net een wandelstukje heb. Die mensen denken vast dat ik van al dat wandelen zo'n boei heb![]()
Hier ook een echte beginner hoor!! STR2011 les 8 straks lopen. Kan dus krap 4 minuten achter elkaar nu![]()
![]()
Toen ik mijn nieuwe smartphoen kocht die ANT+ kan ontvangen, toen heb ik mezelf ook een nieuwe sensor cadeau gedaan die ANT+ uitzendquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:54 schreef Lessien01 het volgende:
Wanneer zijn jullie trouwens gaan investeren in een goeie hartslagmeter? Ik loop nu met een gewone simpele van de decathlon.![]()
![]()
Haha, herkenbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik voel me zo stom dat ik steeds bij het zelfde huis net een wandelstukje heb. Die mensen denken vast dat ik van al dat wandelen zo'n boei heb![]()
The remedy is the experience.![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
No worries, hiero eentje die net voorbij de 2km zit.![]()
![]()
Joh, zij zien dat vanaf de bank. Jij bent tenminste in beweging.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier ook een echte beginner hoor!! STR2011 les 8 straks lopen. Kan dus krap 4 minuten achter elkaar nu
Niet druk over maken![]()
Haha ja dat bedenk ik me ook hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Joh, zij zien dat vanaf de bank. Jij bent tenminste in beweging.
Niet druk over maken![]()
En er komt een tijd dan zien ze me maar 1x voorbij hobbelen want dan kan ik ver genoeg om er een rondje van te maken ipv een heen-en-weertje dus dan is het probleem opgelost
![]()
![]()
![]()
Pff, ik ben soms bijna paars, ik denk haast dat ze wel snappen dat dat niet van wandelen komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier ook een echte beginner hoor!! STR2011 les 8 straks lopen. Kan dus krap 4 minuten achter elkaar nu![]()
![]()
Oh, dat weet ik echt nog héél goed. Die eerste keer 4 minuten lopen in het Start to Run-programma duurden een eeuwigheid en daarna strompelde ik verder tijdens de wandelminuten. Met veel dalen en pieken nu moeiteloos 60 minuten op constante snelheid.
Ik ben a-sportief en hing liever op de bank, dus voor iedereen is er hoop!The remedy is the experience.![]()
Inderdaad, 21,1kmquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:53 schreef Lessien01 het volgende:
Knap zeg GlenHighland dat je al in een jaar een halve marathon gaat doen! Dat is iets van 21 km zeker? Sorry ben echt een noob in het lopen. Ben je ook begonnen met start to run? Of deed je een ander schema?
Ik moet toegeven dat dat wel eenbeetje de grens is, hoor en misschien ook wel net teveel. Maar die HM wil ik gewoon heel graag lopen.
Ik heb niet met Evy gelopen (ik loop zonder muziek) maar met een vergelijkbaar schema op papier. Na 4 maanden zat ik op 5km, weer 3 maanden later op 10km en daarna is het (te) snel gegaan naar ruim 18km nu. Kortom als je graag wil (en blessurevrij weet te blijven), dan kan er heel veel.![]()
er zijn altijd mensen die meer, sneller en soepeler lopen, ik loop nu dan wel 16 km maar heb collega's die al diverse marathons hebben gelopen..dan is die 16km weer niets..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Alle begin is moeilijk![]()
Ik wordt ook aan alle kanten ingehaald maar laat me niet ontmoedigen!
Gewoon in mijn eigen tempo blijven lopen en niet proberen anderen bij te houden dat werkt averechts.
Want de dag erna komt de spierpijn...
Goed dat je begonnen bent dat is alvast een pluim waard
Bij de rock 'n run van de week kwamen ze in de eindsprint ook voorbij alsof ik stilstond, ik had echt niet de lucht om nog zo hard te blijven gaan over die laatste 500 meter.. wel een nieuwe max hartslag gescoord overigens.. is die variabel of had ik mezelf niet genoeg gepusht eerder![]()
![]()
Ik herstel wel heel snel merk ik. Na die 4 minuten is het 3 minuten wandelen, maar dat is me eigenlijk al te lang.. Stap ook echt stevig door om niet te veel in te kakken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Klonterpot het volgende:
Oh, dat weet ik echt nog héél goed. Die eerste keer 4 minuten lopen in het Start to Run-programma duurden een eeuwigheid en daarna strompelde ik verder tijdens de wandelminuten. Met veel dalen en pieken nu moeiteloos 60 minuten op constante snelheid.
Ik ben a-sportief en hing liever op de bank, dus voor iedereen is er hoop!![]()
Na verloop van tijd herstel je steeds sneller. Daaraan merk je vooral ook dat je vooruit gaat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik herstel wel heel snel merk ik. Na die 4 minuten is het 3 minuten wandelen, maar dat is me eigenlijk al te lang.. Stap ook echt stevig door om niet te veel in te kakken.![]()
Dat is gunstig! Breng jezelf niet in de verleiding om stappen over te slaan, dat heb ik ook gedaan maar daardoor ben ik bij de fysio terecht gekomen. Die opbouw in dat schema is niet alleen voor je conditie, maar ook voor je spieren en gewrichten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik herstel wel heel snel merk ik. Na die 4 minuten is het 3 minuten wandelen, maar dat is me eigenlijk al te lang.. Stap ook echt stevig door om niet te veel in te kakken.The remedy is the experience.![]()
Goed zo! Hoe actiever je herstel, hoe sneller je conditie vooruit gaat en hoe makkelijker je door je schema heen gaatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik herstel wel heel snel merk ik. Na die 4 minuten is het 3 minuten wandelen, maar dat is me eigenlijk al te lang.. Stap ook echt stevig door om niet te veel in te kakken.
Het is erg motiverend om jullie ervaringen te lezen!
Heeft er iemand ervaring met runkeeper/endomondo op de iphone. Ik krijg echt nooit geen goed signaal. Runkeeper kan mij gewoon niet vinden en endomondo heel erg slecht. Terwijl ik altijd eerst naar buiten ga en lang genoeg probeer te wacht tot hij signaal heeft, maar het komt gewoon echt niet.![]()
Oh nee, doe ik ook niet! Al ben ik bij les 4 ingestapt ipv 1quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:08 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Dat is gunstig! Breng jezelf niet in de verleiding om stappen over te slaan, dat heb ik ook gedaan maar daardoor ben ik bij de fysio terecht gekomen. Die opbouw in dat schema is niet alleen voor je conditie, maar ook voor je spieren en gewrichten.![]()
Mijn basisconditie is best goed. Vooral (berg)wandelen en fietsen kan ik uren volhouden. Rennen is anders, mijn renconditie is bagger, maar het herstellen is dankzij die basisconditie dus wel gemakkelijk. En veel beter dan een paar jaar geleden toen ik ook STR deed.![]()
![]()
Endomondo heeft bij mij wel eens kuren, maar gaat best aardig hier. Ook iPhone.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Lessien01 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met runkeeper/endomondo op de iphone. Ik krijg echt nooit geen goed signaal. Runkeeper kan mij gewoon niet vinden en endomondo heel erg slecht. Terwijl ik altijd eerst naar buiten ga en lang genoeg probeer te wacht tot hij signaal heeft, maar het komt gewoon echt niet.
Woon/loop je toevallig in een dichtbebouwd gebied? Of doorlopend onder bomen? Want dan is die van mij ook niet altijd even nauwkeurig.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb zelf geen iPhone, maar ik heb begrepen dat het helpt om je WiFi uit te zettenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Lessien01 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met runkeeper/endomondo op de iphone. Ik krijg echt nooit geen goed signaal. Runkeeper kan mij gewoon niet vinden en endomondo heel erg slecht. Terwijl ik altijd eerst naar buiten ga en lang genoeg probeer te wacht tot hij signaal heeft, maar het komt gewoon echt niet.![]()
Ahh, oké. Dat scheelt natuurlijk écht een hele hoop. Ik was een aartsluie bankhanger die niet van de voordeur naar de woonkamer kon rennen zonder buiten adem te zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh nee, doe ik ook niet! Al ben ik bij les 4 ingestapt ipv 1![]()
Mijn basisconditie is best goed. Vooral (berg)wandelen en fietsen kan ik uren volhouden. Rennen is anders, mijn renconditie is bagger, maar het herstellen is dankzij die basisconditie dus wel gemakkelijk. En veel beter dan een paar jaar geleden toen ik ook STR deed.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:13 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ahh, oké. Dat scheelt natuurlijk écht een hele hoop. Ik was een aartsluie bankhanger die niet van de voordeur naar de woonkamer kon rennen zonder buiten adem te zijnja dan heb ik wel een klein voorsprongetje denk ik
![]()
Maar goed, ik moet eerst maar eens zien dat ik pijnvrij blijf lopen. Mijn conditie komt wel mee, maar mijn pezen, spieren en gewrichten moeten het ook trekken. Vandaar dat ik idd niet ga smokkelen verder. Denk er zelfs over volgende week nogmaals les 7 en 8 te doen. Gewoon om zeker te weten dat ik niet té snel ga en dat ik die 4 minuten steeds beter ga lopen ipv sjokken..![]()
Ik ga vanavond les 9 doen van start to run en ik gebruik ook endomondo met iphone4. Tot nu toe had ik iedere keer binnen 30 seconden goede GPS ontvangst.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Lessien01 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met runkeeper/endomondo op de iphone. Ik krijg echt nooit geen goed signaal. Runkeeper kan mij gewoon niet vinden en endomondo heel erg slecht. Terwijl ik altijd eerst naar buiten ga en lang genoeg probeer te wacht tot hij signaal heeft, maar het komt gewoon echt niet.
het is trouwens best grappig dat ik nu al merk dat mijn conditie verbeterd is. Alleen de spieren van mijn kuiten moeten nog wat aantrekken![]()
![]()
Achteraf had ik dat ook moeten doen, ja. Ik wilde te snel en heb daardoor mijn kuiten overbelast. Al had ik toen rustiger gedaan had ik nu verder geweest. Ondanks alle waarschuwingen van kennissen en in dit topic.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ja dan heb ik wel een klein voorsprongetje denk ik
![]()
Maar goed, ik moet eerst maar eens zien dat ik pijnvrij blijf lopen. Mijn conditie komt wel mee, maar mijn pezen, spieren en gewrichten moeten het ook trekken. Vandaar dat ik idd niet ga smokkelen verder. Denk er zelfs over volgende week nogmaals les 7 en 8 te doen. Gewoon om zeker te weten dat ik niet té snel ga en dat ik die 4 minuten steeds beter ga lopen ipv sjokken..
Ik loop trouwens met Endomondo, dat gaat eigenlijk altijd goed. In mijn rondje van 15 km. van eergister zitten een paar rare hoeken maar effectief scheelt dat 200 meter (die ik wel gelopen heb maar niet in Endomondo staan).The remedy is the experience.![]()
Ik ga later vanmiddag kijken hoe les 8 gaat en dan beslis ik wat ik doe.zolang het goed voelt en er geen pijntjes zijn ben ik al lang tevreden
![]()
![]()
Goede verhalenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Klonterpot het volgende:
Ik ben a-sportief en hing liever op de bank, dus voor iedereen is er hoop!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik hoor mijn schoonvader 5 jaar geleden nog zeggen " Ik vind dat ik eens wat meer moet gaan bewegen, zit veelsteveel in de auto ".
Schoenen gekocht, begonnen met een trainingsprogramma.
Vorig jaar heeft hij 2x een marathon gelopen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
M'n ma heeft gisteren deze voor me meegenomen bij de Kruidvat, komt toch wel van pas denk ik straks in de donkere maanden
Zijn LEDs die knipperen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
M'n ma heeft gisteren deze voor me meegenomen bij de Kruidvat, komt toch wel van pas denk ik straks in de donkere maanden
[ afbeelding ]
Zijn LEDs die knipperen.
Maar met alleen die LEDjes ben je echt nog niet heel erg zichtbaar...F means you're fucked![]()
Ik ben nog nooit zoveel hijgers tegen gekomen tijdens het rennen, had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:22 schreef Lessien01 het volgende:
Ja dat besef ik ook wel. Maar als ze langs je lopen dan kijken ze altijd zo vrolijk en lijkt het alsof het hun geen moeite kost. Daar sta je dan met je hoofd zo rood als een tomaat... Maar inderdaad, alle begin is moeilijk.
Ben zelf ook net 2 weken geleden begonnen (evy),hijgen wordt wel wat minder, zweten ook.
Succes verder
kap nah![]()
Mijn eerste week met Evy liep (wandelen en hollen) ik totaal 2.4KM, volgens Runkeeper.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:00 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Dat begreep ik eerst ook niet inderdaad, maar bij Evy gaat de looptijd steeds iets omhoog en dan kom je toch wel rond de 4 of 5 kilometer per training. Zeker naarmate het einde nadert. Die Dam tot Dam ga ik zeker lopen, maar echt soepel wordt het nog niet. Ik zit nu zo'n beetje moeiteloos rond de 10 km. per training en heb 3 keer per week getraind.
De 2e week was het 2.7KM.kap nah![]()
Het hijgen wordt wel minder als echt alle pollen uit de lucht zijn bij mij wel tenminste dat hoop ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zoveel hijgers tegen gekomen tijdens het rennen, had ik niet verwacht.
Ben zelf ook net 2 weken geleden begonnen (evy),hijgen wordt wel wat minder, zweten ook.
Succes verder
hijgen, lekkerste wat er is....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het hijgen wordt wel minder als echt alle pollen uit de lucht zijn bij mij wel tenminste dat hoop ikkap nah![]()
Ligt wel een beetje aan de omstandighedenquote:
Inderdaad, het gaat langzaam steeds iets omhoog. Natuurlijk hangt het ook wel iets van je bouw af, als je lang en soepel bent zal het wat vloeiender gaan dan wanneer je (no offense) klein en wat mollig bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:49 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Mijn eerste week met Evy liep (wandelen en hollen) ik totaal 2.4KM, volgens Runkeeper.
De 2e week was het 2.7KM.The remedy is the experience.![]()
Uiteraard, vandaar dat mijn kleding ook reflecterende delen hebben, alsmede de schoenen uiteraardquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Maar met alleen die LEDjes ben je echt nog niet heel erg zichtbaar...
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe "pace" werkt
Heb nu deze week 2 trainingen met Renate gelogd met Mapmyrun/ride, en ik zie daar pace bij staan, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik dat moet aflezen zeg maar.
bij de les van vandaag was het nl 06:24 Avg Pace en bij die van eergisteren was het 07:02. Maar het zegt mij simpelweg niks![]()
De tijd die je gemiddeld over een kilometer doet waarschijnlijk
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Klopt, de tijd die je over één kilometer doet. Vandaag heb je dus gemiddeld 38 seconden sneller gedaan over een kilometer. Als je Endomondo gebruikt en daarbij je rondetijden laat opnoemen hoor je jouw 'laptime', dus de tijd die je over één kilometer doet. 6 min. over een kilometer is 10 kilometer per uur.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:24 schreef GimmeGore het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe "pace" werkt
Heb nu deze week 2 trainingen met Renate gelogd met Mapmyrun/ride, en ik zie daar pace bij staan, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik dat moet aflezen zeg maar.
bij de les van vandaag was het nl 06:24 Avg Pace en bij die van eergisteren was het 07:02. Maar het zegt mij simpelweg niksThe remedy is the experience.![]()
ik ben 180cm en 82 kilo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:19 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat langzaam steeds iets omhoog. Natuurlijk hangt het ook wel iets van je bouw af, als je lang en soepel bent zal het wat vloeiender gaan dan wanneer je (no offense) klein en wat mollig bent.
(jah, heb een buikie en ben er trots op)kap nah![]()
Meh.. Heb ik me net ingeschreven voor de 5 kilometer op zondag 4 november, krijgen we een e-mail dat we op de 3e een personeelsfeest hebben met overnachting.
Nou ja, maar niet te laat maken dan![]()
![]()
![]()
les 8 was appeltje-eitje
Helpt wel dat het iets minder benauwd is buiten en ik voel me een bikkel omdat dit mijn eerste rondje in de regen was
![]()
Merkte dat ik erg ontspannen liep, misschien niet heel snel maar redelijk constant voor mijn gevoel. Alleen het steilste stukje heuvel op blijf ik zwaar vinden (ok, het is maar net iets meer dan vals plat, maar toch). Dat zit ook nog eens op het einde en dan is het even pittig.. Maar.. ook dat ging beter dan woensdag![]()
![]()
Haha, ja ik ook alleen 22 cm. langer en 15 kg zwaarder. Maar wij vallen niet onder de klasse zwaar overgewicht en daar doelde ik een beetje op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:40 schreef zipper4u het volgende:
[..]
ik ben 180cm en 82 kilo.
(jah, heb een buikie en ben er trots op)The remedy is the experience.![]()
Poe, ik heb zojuist 9,5 km gelopen met ongeveer 4x een korte stop. Mooie nieuwe route gevonden, volgende keer wil ik em doen met 3x stoppen. Door de stops is het een slakkenduurloop geworden, maar wel lekker de kms in de benen![]()
Ik ben trouwens helemaal op nu. Ik moest die stops echt inlassen omdat mijn bovenbenen verzuurden ipv conditie. De sprinttraining van dinsdag zit nog flink in mijn benen. Twijfel of ik nu zondag nog een wedstrijdje zal lopen, is wel wat veel van het goede misschien.
En #9 op leaderboard![]()
![]()
Ik ben STUK! Hele dag lesgegeven en daarna naar de sportschool gegaan om daar te lopen. Extensieve interval van 5x6 minuten in zone 3/4 (HS 159-179). Ik kom nu echt de hele avond niet meer van de bank af
http://www.endomondo.com/workouts/87454212![]()
Hmm, hier ook maar eens mee gaan posten de komende tijd.
Ben zelf na een jaar amper cardio gedaan te hebben een maandje geleden weer begonnen met lopen. Rustig op gepakt met 3,5 km onafgebroken lopen en na 15 keer lopen deze maand loop ik nu 9,5 km op 11km per uur.
Doel was eigenlijk om de Singelloop in Breda (10km) binnen 55 minuten te lopen. Ik heb inmiddels mijn doel bijgesteld naar 50 minuten. En daarna hoop ik de winter door te kunnen lopen om zo uiteindelijk volgend jaar aan de City-Pier-City loop mee te kunnen doen.
Ik weet eigenlijk niet of dat te snel is.. Maar tot nu toe gaat het allemaal erg goed.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
M'n vader kondigde net aan dat we een heuveltraining gaan doen morgen
In de polder betekent dat dus tig keer een hoge brug op en af rennen![]()
te lang hier niets gepost.
ben inmiddels 8 weken met Evy bezig en ik heb 1 week dubbel gelopen. de 1e week kreeg ik wat last van m'n rug maar de 2e week nergens last van. Gisteren dus de 10-10-12 gelopen en dat ging best aardig. Ik begin bewust heel traag. Loop liever de les uit dan dat ik te snel loop.
heb nu wel 2 kleine pijntjes. m'n grote teen lijk ik iets verrekt te hebben en mijn linkerknie speelt een beetje op. niet erg dus zondag ga ik voor de 15-15. kan het me bijna niet voorstellen dat ik dat ga lopen. 2 maanden geleden had ik al moeite met 3 minuten![]()
Ik stippel mooi een rondje van ca 5km uit. dat loop ik ongeveer en dan hoef ik niet te ver terug te wandelen naar huis
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Leuk om ieders ervaringen te lezen.
Ik ben een trouwe bodycombat-klant, maar van die 2x per week gaat mn conditie helaas niet vooruit, dus heb ik enkele weken geleden besloten om ook te gaan hardlopen. Vind dat ik altijd wel een matige conditie heb gehad, dus best wel een uitdaging.
Inmiddels aangekomen bij les 9 van Evy die ik morgen ga doen. Vind het nu al knap dat ik de 4 minuten volhou (ja) en vraag me af hoe ik ooit 5 km ga volhouden. Maar goed, de opbouwende lessen zijn er natuurlijk niet voor niets en daarbij vind ik het leuk, dus ook dat scheelt al de helft!
Heb de eerste lessen op gewone sportschoenen geprobeerd, omdat ik niet kon wachten. Sinds 3 lessen heb ik echte hardloopschoenen en wat een verschil zeg! Dat gaf zeker ook weer moed, omdat de scheenpijn en andere spierpijn direct verdween.![]()
Goed bezignu sta je verstelt van 4min, maar over een maand of wat loop je gewoon een half uur aan een stuk! Of dat dan 5km is, zien we dan wel weer, volhouden is het belangrijkste
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb de livestreams maar eens aangeslingerd om te kunnen kijken naar de ParalympicsDat handbiken gaat nog best wel hard
Ja zo denk ik er ook over, dus moet lukken!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed bezignu sta je verstelt van 4min, maar over een maand of wat loop je gewoon een half uur aan een stuk! Of dat dan 5km is, zien we dan wel weer, volhouden is het belangrijkste
![]()
Wauw, de paralympische heren handbiken even 5km in 11min
Oh twee NL'se dames nu op de 100m
Zilver voor Amy Siemons![]()
![]()
Trust me, over een tijdje wordt je de pauzes (en de muziek) van Evy zo zat, dat je serieus gaat denken: 'Fuck it, ik loop gewoon door..'quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:58 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook over, dus moet lukken!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik heb ook zo'n armband met lichtjes, van twee jaar terug toen ik liep, maar ik zie dat ik er komende week even een nieuw batterijtje in moet zetten!
En een reflecterend hesje voor over m'n kleding, die's gelukkig zonder batterijen of iets dus is gewoon zo van de kapstok te plukken![]()
![]()
ik niet...en ik begin zondag aan week 8.... hooguit de herhaling van muziek, maar ik vind het wel lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Trust me, over een tijdje wordt je de pauzes (en de muziek) van Evy zo zat, dat je serieus gaat denken: 'Fuck it, ik loop gewoon door..'
Mijn lief komt thuis met een zwart oranje Asics hardloopjack
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Zo ik word even verlept wakker uit mijn migraine-coma![]()
Heb de neiging om mijn hardloopschoenen te pakken en te gaan, maar laat ik voor eens een keer verstandig doen en uit''zieken''.![]()
Beterschapquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
Zo ik word even verlept wakker uit mijn migraine-coma![]()
Heb de neiging om mijn hardloopschoenen te pakken en te gaan, maar laat ik voor eens een keer verstandig doen en uit''zieken''.
Ik had het idee om te gaan zwemmen, maar ik denk dat ik iets anders ga doen! Gisteren zag ik in de berging m'n skates liggen, misschien dat ik die weer eens paknu kan het nog, het is lekker weer vandaag!
Maar eerst even zaterdagochtend-rommelen in m'n pyjama
![]()
De zon schijnt!
Het is volgens mij niet heel erg warm, dus ik ga zometeen wel een poging wagen. Eerst even wakker worden.![]()
![]()
Ik heb warempel een ietsiepietsie spierpijnVast omdat ik iets sneller heb gelopen dan eerder? Nja, best lekker stiekem
![]()
![]()
Succes TWC vandaar op de Nürburgring
zo dan... wakker worden met een flinke kater nodigt niet echt uit tot lopen.
Ben maar wel een flinke wandeling gaan maken.![]()
Wat een heerlijk loopweer
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Ik was gisteren veel te moe, zware benen, geen zin, dus heb gespijbeld..
vandaag dan maar tempo-duurloop geprobeerd om het goed te maken
http://www.endomondo.com/workouts/87595814
Zou het nou slim zijn om nu al rustiger aan te gaan doen voor de dam tot dam of helpt dat alleen in de laatste week ervoor?![]()
M'n benen!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Je moet niet bang zijn. Je moet ze juist op gaan vreten![]()
Tadaa!
http://www.endomondo.com/workouts/87598003
Voor de eerste beklimming even stilgestaan, door m'n verkoudheid wel erg benauwddus wilde even op adem zijn voor het klimmen.
Uiteindelijk 2 "grote" klimmetjes gedaan en 3,5 kleintje. M'n vader koos natuurlijk een route met zoveel mogelijk tunneltjes
Nu ff bijkomen in de tuin, kreeg net een stuk ontbijtkoek om m'n suikers aan te vullen
Ja! Hier moet ik zijn. Wil graag (weer) beginnen met hardlopen. In mijn jeugd altijd veel gesport (ben nu 22), maar mijn basisconditie is nu niet meer zo geweldig. Door reguliere training zou dat hopelijk snel verbeterd kunnen worden.
Ik dacht 2x per week zo'n 5 km om mee te beginnen. Dan langzaam langere afstanden, en misschien richting 3x per week.
Succes iedereenMooi weertje erbij vandaag!
![]()
Nu op dit kanaal http://nos.nl/ps2012/live/4/ hardlopen met begeleiding. Zo cool! Iemand ren dan dus met de atleet mee en is op die manier de ogen. De atleet is dus blind.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ga eerst eens een paar keer 3-4 km lopen ipv meteen 5km. Ik heb daarna heel snel uit kunnen bouwen van 4 naar 5 naar 7 en nu inmiddels al 9,5km. Luisteren naar je lichaam en de pijntjes is wel erg belangrijk. Na mijn snelle 9,5km donderdag heb ik nu echt een dag langer nodig om te herstellen (normaal loop ik om de dag).quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:57 schreef Vexter het volgende:
Ja! Hier moet ik zijn. Wil graag (weer) beginnen met hardlopen. In mijn jeugd altijd veel gesport (ben nu 22), maar mijn basisconditie is nu niet meer zo geweldig. Door reguliere training zou dat hopelijk snel verbeterd kunnen worden.
Ik dacht 2x per week zo'n 5 km om mee te beginnen. Dan langzaam langere afstanden, en misschien richting 3x per week.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
Welkom! Ik zou, als ik jou was, een beginnersschema oppakken (zie de OP). Dan duurt het opbouwen misschien wat langer, maar je botten, pezen en spieren wennen op die manier veel beter aan de impact van het hardlopen. Op die manier is de kans dat je blessures oploopt veel kleiner!quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:57 schreef Vexter het volgende:
Of je hiervoor opgeven: https://starttorun.atletiekunie.nl/ heb ik ook gedaan aan het begin van het jaar en ik heb er echt veel aan gehad. En het is maar 6 zaterdagen
Thanks voor de tips. Wellicht verstandiger om het heel langzaam op te bouwen idd. Het laatste wat je wel wilt zijn blessures...
Btw, er is een kleine kans dat ik meedoe met de 4 mijl van Groningen, maar die is al best wel snel (14 okt.) - alleen nog maar meer motivatie!![]()
Heb je nog een plekje kunnen regelen dan? Want die loop zit al eeuwen vol!
Als je echt mee wil doen is het volgende denk ik de beste optie. Gewoon starten met een beginnersschema en dat lopen zoals het schema aangeeft. Niet meer doen dan dat. En dan op 14 okt. gewoon die 4EM lopen. Van één keer relatief ongetraind een 4EM ga je natuurlijk niet dood. Maar dan kun je na die 4EM lekker doorlopen met het schema waar je mee bezig was en zo lekker opbouwen
Ik had vandaag 10km willen lopen, maar met dit weer (benauwd) durfde ik dat niet aan. Dan maar 5km.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:34 schreef sylvesterrr het volgende:
De zon schijnt!
Het is volgens mij niet heel erg warm, dus ik ga zometeen wel een poging wagen. Eerst even wakker worden.Ik heb duidelijk een andere definitie van "heerlijk loopweer" dan jij.quote:Met dit benauwde weer kan ik niet goed lopen. Na 2km was m'n gezicht al zeiknat van de transpiratie.
![]()
![]()
Vriend van mij heeft een plek, maar zit met een lichte blessure. En vertelde dat ik eventueel zijn startbewijs mocht hebben mocht het nog niet hersteld zijn![]()
Ik ga beginnen met het schema! Zin in wel maar wel confronterend ook in het begin![]()
![]()
Geeft niets, zo zijn wij hier allemaal begonnen! En het helpt echt hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:27 schreef Vexter het volgende:
Vriend van mij heeft een plek, maar zit met een lichte blessure. En vertelde dat ik eventueel zijn startbewijs mocht hebben mocht het nog niet hersteld zijn![]()
Ik ga beginnen met het schema! Zin in wel maar wel confronterend ook in het begin
*wijst naar topictitel* Allemaal lotgenootjes hier.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:27 schreef Vexter het volgende:
Ik ga beginnen met het schema! Zin in wel maar wel confronterend ook in het begin
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Benauwd? Waar heb je de afgelopen weken gezeten dan? Het is eindelijk juist een beetje afgekoeld! Maarja, ieder zijn eigen voorkeur idd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had vandaag 10km willen lopen, maar met dit weer (benauwd) durfde ik dat niet aan. Dan maar 5km.
[..]
Ik heb duidelijk een andere definitie van "heerlijk loopweer" dan jij.Met dit benauwde weer kan ik niet goed lopen. Na 2km was m'n gezicht al zeiknat van de transpiratie.
Ik houd tot dinsdag rust heb ik besloten. Strakke bovenbenen van sprinttraining afg dinsdag en duurloop gister. Morgen ga ik wel kijken bij wedstrijdjes![]()
![]()
Ik zie dat de registratie van mijn hartslag weer niet goed is gegaan. De hartslag lijkt wel omgekeerd evenredig met m'n snelheid te zijn.
http://www.endomondo.com/workouts/87610222
Kijk naar de laatste kilometer. Bij het stukje dat ik wat versnel gaat m'n hartslag omlaag, wanneer ik m'n tempo verlaag gaat m'n hartslag weer omhoog.![]()
![]()
Toegegeven, het is minder benauwd dan de afgelopen weken. Het is echter nog steeds te benauwd. Afgelopen zondag was het pas prachtig loopweer (regen). Dat was ook de eerste (en laatste keer) dat ik 10km heb gelopen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
Benauwd? Waar heb je de afgelopen weken gezeten dan? Het is eindelijk juist een beetje afgekoeld! Maarja, ieder zijn eigen voorkeur idd.
Ik houd tot dinsdag rust heb ik besloten. Strakke bovenbenen van sprinttraining afg dinsdag en duurloop gister. Morgen ga ik wel kijken bij wedstrijdjes![]()
![]()
Rust kan ook geen kwaadquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
Benauwd? Waar heb je de afgelopen weken gezeten dan? Het is eindelijk juist een beetje afgekoeld! Maarja, ieder zijn eigen voorkeur idd.
Ik houd tot dinsdag rust heb ik besloten. Strakke bovenbenen van sprinttraining afg dinsdag en duurloop gister. Morgen ga ik wel kijken bij wedstrijdjessoms is dat juist wel goed. En anders zou je iets anders kunnen doen zwemmen bijvoorbeeld. Of grondoefeningen doen, a la Jillian. Of een klein rondje hobbelen, zoals ik het altijd noem
gewoon een beetje los joggen van de spieren, niks niet op snelheid.
Exact wat ik van plan ben morgen tijdens de wedstrijd van de mannen wat vriendjes die 14k gaan lopen, eventjes zelf hobbelenquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Rust kan ook geen kwaadsoms is dat juist wel goed. En anders zou je iets anders kunnen doen zwemmen bijvoorbeeld. Of grondoefeningen doen, a la Jillian. Of een klein rondje hobbelen, zoals ik het altijd noem
gewoon een beetje los joggen van de spieren, niks niet op snelheid.
![]()
![]()
Zoek een beginnersschema (bijv Evy) en loop die van begin tot eind. Je spieren en gewrichten zullen je dankbaar zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:57 schreef Vexter het volgende:
Leuk! En kijken naar wedstrijden vind ik ook altijd al superleukquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Exact wat ik van plan ben morgen tijdens de wedstrijd van de mannen wat vriendjes die 14k gaan lopen, eventjes zelf hobbelen
Ikke ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leuk! En kijken naar wedstrijden vind ik ook altijd al superleukSoms lichtelijk frustrerend dat je niet mee kunt doen, maar soit.
U nog lopen?![]()
Oh, en ik ben spuit 8736
Ik vond het juist lekker lopen vanochtend, qua weer niet benauwd.
Qua neus, holtes en longen wel maar dat ligt aan m'n verkoudheid
Morgenquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ikke ookSoms lichtelijk frustrerend dat je niet mee kunt doen, maar soit.
U nog lopen?![]()
Ik houd op het moment even twee rustdagen tussen elke training. Gewoon, omdat het kan. En omdat ik twee weken geleden een wat geirriteerd scheenbeen had. Even wat meer rust kan geen kwaad. Op rendagen loop ik gewoon de trainingen zoals ik ze altijd loop.
De BtB en de Posbankloop komen er nog aan, en die wil ik natuurlijk heel graag lopen. Toptijden hoeft niet voor mij, maar gewoon lekker lopen, zonder irritaties aan scheenbenen en zo.
Afgelopen donderdag heb ik super-lekker gelopen, en dus zou ik eigenlijk vandaag ook alweer willen. Maar eigenlijk komt het wel mooi uit als ik zondag ga. Want dan ga ik woensdag nog, en dan zondag de BtB
@Gup: klinkt ook erg verstandig.
Overigens, voor de koopjesjagers: o.a. trainingsjasjes in de aanbieding vanaf dinsdag![]()
Hmmm toch maar weer eens naar de Marko gaan dus
Lopen op die dingen lijkt me al supermoeilijk, laat staan op deze manier starten
[ Bericht 2% gewijzigd door Guppy op 01-09-2012 13:18:56 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hatsjiekiedee, 8x2 minuten met minuut tussenpoos gedaan vanmorgen.
Ik ga niet zeggen dat het makkelijk wasMaar het was wel leuk!
Bijna 3 km gelopen, op 8.58 min/km, niet slecht met 30 kilo bepakking
Potver. Gisteren voelde ik mijn lies helemaal niet, nu weer lichtjes wel. Raar ding hoor. Morgen voel ik hem lekker niet. Puh!
Ow, en Yuki, goed gedaan met je tunnels!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanmorgen was het hier heerlijk fris, met een langzaam opwarmend zonnetjequote:Op zaterdag 1 september 2012 12:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had vandaag 10km willen lopen, maar met dit weer (benauwd) durfde ik dat niet aan. Dan maar 5km.
[..]
Ik heb duidelijk een andere definitie van "heerlijk loopweer" dan jij.Met dit benauwde weer kan ik niet goed lopen. Na 2km was m'n gezicht al zeiknat van de transpiratie.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
De beruchte les 8quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Bijna 3 km gelopen, op 8.58 min/km, niet slecht met 30 kilo bepakkinggoed gedaan!
30 kilo bepakking?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Bijna 3 km gelopen, op 8.58 min/km, niet slecht met 30 kilo bepakkingZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klopt, het was vanochtend fris. Ik ben gewoon te laat naar buiten gegaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:19 schreef GDPP het volgende:
[..]
Vanmorgen was het hier heerlijk fris, met een langzaam opwarmend zonnetjeIk loop ook met een kg of 15 bepakking.quote:![]()
![]()
Goed om te zien dat er meer mensen zoals ik zijn die moeite hadden met de eerste lessen van Evy. Ik ben vorige week weer begonnen na 4 jaar vrijwel niks (lees: helemaal niks) heb gedaan op sportgebied. Daarvoor liep ik regelmatig halve marathons, maar het studentenleven gooide roet in het eten.
Vorige week dus de eerste 3 lessen van Evy gedaan en wat kunnen 2 minuten hardlopen lang duren zeg!!. Deze week les 4 t/m 6 gelopen en ik heb nu echt het gevoel dat het beter begint te gaan. In les 6 ook voor het eerst over het "dode punt" heen gekomen en mn tweede adem gevonden
.
Nu op weg naar die 5 kilometer die ik na al die jaren toch weer eens onder de 30 minuten wil gaan lopen. (over een week of 8)![]()
't is inderdaad prachtig hardloopweer geworden. 't zou toch enorm gaan regenen dit weekend? Je kunt er geen pijl op trekken.How can I make this topic about me?![]()
Volgens mij was dat juist voor donderdag en vrijdag? Don't jinx it!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
't is inderdaad prachtig hardloopweer geworden. 't zou toch enorm gaan regenen dit weekend? Je kunt er geen pijl op trekken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik loop geen Evy of muziek, mijn schema heeft het over week 3 (en week 4 is hetzelfde) . Maar was erg fier op mijzelfquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De beruchte les 8goed gedaan!
![]()
Moest mijn route nog verlengen want moest nog 4 minuten door.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik tors ook mijn overgewicht meequote:
Ah, in ieder geval is 8x2 minuten bij Evy dus les 8, waar iedereen zich haast in versliktquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik loop geen Evy of muziek, mijn schema heeft het over week 3 (en week 4 is hetzelfde) . Maar was erg fier op mijzelf![]()
Moest mijn route nog verlengen want moest nog 4 minuten door.
Ik had hem ook laag ingeschat, maar het is eigenlijk een constante rustige loop aanhouden.. even uitblazen en net als je dan weer rustig gaat ademen weer 2 minuten. Best slopend eigenlijk wel, in ieder geval de meest intensieve les voor mij tot nu toe, shirt nat!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ah, in ieder geval is 8x2 minuten bij Evy dus les 8, waar iedereen zich haast in versliktIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat wordt inderdaad vaak over het hoofd gezien door mensen zonder overgewicht. Het lopen zou steeds makkelijker moeten gaan (betere conditie & minder bepakking).quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik tors ook mijn overgewicht mee![]()
Ja precies, het word steeds lichter lopen met een betere conditie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad vaak over het hoofd gezien door mensen zonder overgewicht. Het lopen zou steeds makkelijker moeten gaan (betere conditie & minder bepakking).
Ga maar eens lopen met 6 aardappelzakken van 5 kilo om je nek!
30 juli serieus begonnen met lopen (goeie schoenen), nog wel 3 weken vakantie tussendoor gehad maar inmiddels 4 kilo lichter. Doel is om 12 Oktober de eerste 10 kilo kwijt te zijn. Komt goed
Strak weer lopen, les 12.
Net weer gewogen en nu in 5 weken dankzij jullie stimulans en tips en het rennen 8,3 kilo kwijt![]()
Helden!R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Ik denk dat jij de grootste held zelf bent !
Ik zag vanmorgen dat het stralend mooi weer was en ik las dat er in de loop van de middag de wind iets ging aanwakkeren vanuit het noordwesten. Voor het eerst dus op zaterdagmorgen een rennetje gedaan. Het verschil met in de namiddag rennen is ongeveer een viervoud aan medelopers dat je tegenkomt. Zeker op zaterdag lijkt iedereen lekker te gaan lopen !
http://www.endomondo.com/workouts/87586056
A.![]()
Goed bezig!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:58 schreef junkiexp het volgende:
Strak weer lopen, les 12.
Net weer gewogen en nu in 5 weken dankzij jullie stimulans en tips en het rennen 8,3 kilo kwijt![]()
[ afbeelding ]
Helden!
Houd er overigens rekening mee dat je in het begin snel wat kilo's kwijtraakt, niet schrikken als het zometeen wat langzamer gaat.![]()
Ik ben er zelf bij uiteraard maar de stimulans in dit topic en de gezelligheid hier zijn voor mij wel een goede stok achter de deur.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:03 schreef AlexN het volgende:
Ik denk dat jij de grootste held zelf bent !
Ik zag vanmorgen dat het stralend mooi weer was en ik las dat er in de loop van de middag de wind iets ging aanwakkeren vanuit het noordwesten. Voor het eerst dus op zaterdagmorgen een rennetje gedaan. Het verschil met in de namiddag rennen is ongeveer een viervoud aan medelopers dat je tegenkomt. Zeker op zaterdag lijkt iedereen lekker te gaan lopen !
http://www.endomondo.com/workouts/87586056
A.
Ik heb een keer op zaterdagochtend gelopen maar ik ben 's ochtends niet op mijn best qua energie dus dat doe ik niet meer.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Jep i know.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed bezig!
Houd er overigens rekening mee dat je in het begin snel wat kilo's kwijtraakt, niet schrikken als het zometeen wat langzamer gaat.
Maar ik denk dat 0.8-0.9 kilo per week wel realistisch is.
Zeker als ik op mijn eten blijf letten en 3-4 x per week sport.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Goed bezig hoor!
Ik ga straks ook weer even op pad. Ga wel proberen wat rustiger/langzamer te lopenwant wil ook een eindje verder dit keer. Eens zien waar het me gaat brengen!
Ja doei.![]()
Dit is niet het schema van Evy (2011), maar van Mieke Boeckx)--> Start To Run.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ah, in ieder geval is 8x2 minuten bij Evy dus les 8, waar iedereen zich haast in verslikt
Ben blij dat ik gekozen heb voor Evy ipv Mieke.kap nah![]()
Vanochtend gesproken met een man die in de jaren 90 2x de New York Marathon heeft gelopen. Inspirerend moet ik zeggen en zeker een doel waar ik in het komende jaar naartoe wil gaan werken.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Morgen loop jij als een zonnetjequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:16 schreef mosselmossel het volgende:
Potver. Gisteren voelde ik mijn lies helemaal niet, nu weer lichtjes wel. Raar ding hoor. Morgen voel ik hem lekker niet. Puh!
Ow, en Yuki, goed gedaan met je tunnels!
En thanks!![]()
Brigde to Bridge mail
quote:Je startnummer is: 1073[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mooi, kan ik aan de hand van jullie startnummers die ubercharmante verhitte foto's tracken na afloop![]()
![]()
na een uitgebreide analyse schoenen aangeschaft!
tis wel erg confronterend om je eigen lompe lijf heen en weer te zien hobbelen..ik hou me er aan vast dat t er over en tijdje heeeeel anders uitziet..![]()
Dat is de lol natuurlijk, elkaar opzoekenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:11 schreef Quoi het volgende:
Mooi, kan ik aan de hand van jullie startnummers die ubercharmante verhitte foto's tracken na afloop
Heb ik ook. Schijt aan hebben!quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:12 schreef JaneDoe het volgende:
tis wel erg confronterend om je eigen lompe lijf heen en weer te zien hobbelen..ik hou me er aan vast dat t er over en tijdje heeeeel anders uitziet..Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nu kan ik niet meedoen met de startnummer show off
Nou ja, dan ga ik zo toch maar sjokkenWilde het eigenlijk uitstellen tot morgen, maar dan schijnt 't weer warmer te worden inclusief zon enzo.. dus dan nu maar.. eens zien waar 't me gaat brengen!
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, dan ga ik zo toch maar sjokkenWilde het eigenlijk uitstellen tot morgen, maar dan schijnt 't weer warmer te worden inclusief zon enzo.. dus dan nu maar.. eens zien waar 't me gaat brengen!
![]()
Plan eens gauw een loopje dan! Kun jij ook showen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jij kan vandaag al pochen met je koptelefoonquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben blij dat ik vanochtend gegaan ben. Nu is het best warm
Toen ik me liet filmen, leek het alsof ik aan het olympisch spelen meedeed. Maar toen ik mezelf terug zag, zat ik heel lomp te lopen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:12 schreef JaneDoe het volgende:
tis wel erg confronterend om je eigen lompe lijf heen en weer te zien hobbelen..ik hou me er aan vast dat t er over en tijdje heeeeel anders uitziet..
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Wahaha ja valt tegen he.. Dacht dat ik lekker soepel liep, maar op de film leek ik net een olifantquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Toen ik me liet filmen, leek het alsof ik aan het olympisch spelen meedeed. Maar toen ik mezelf terug zag, zat ik heel lomp te lopen.![]()
![]()
Dit ja. Damn, wat een aanfluiting om jezelf dan terug te zien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wahaha ja valt tegen he.. Dacht dat ik lekker soepel liep, maar op de film leek ik net een olifant
Ik kijk ook zo moeilijk tijdens het lopen
Nou doet ie het weer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:52 schreef GotC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ur-langer-over.dhtml.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Dacht ie nou echt dat niemand dat zou checken?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:52 schreef GotC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ur-langer-over.dhtml.
Dan hier maar mee pochen!
http://www.endomondo.com/workouts/ufvcukuJCHg
7,7km gelopen10% erbij ten opzichte van eergisteren. En nog steeds in (voor mij) flink tempo (5.46min/km), maar het ging gewoon erg lekker zo. Nieuwe rondje is ook fijn. Had eigenlijk stiekem de 300 meter nog wel bij kunnen rennen voor de 8, maar kwam nu net precies fijn uit!
Ben tevreden!
Ja doei.![]()
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
7,7km gelopen10% erbij ten opzichte van eergisteren. En nog steeds in (voor mij) flink tempo (5.46min/km), maar het ging gewoon erg lekker zo. Nieuwe rondje is ook fijn. Had eigenlijk stiekem de 300 meter nog wel bij kunnen rennen voor de 8, maar kwam nu net precies fijn uit!
Ben tevreden!![]()
Netjes!quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ben tevreden!
Vanochtend even een rondje van 5 km. gedaan met gem. snelheid van 5,38 km/min.
http://www.endomondo.com/workouts/iCIqW0XNQy8The remedy is the experience.![]()
Met bekertjes!quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Netjes!
Vanochtend even een rondje van 5 km. gedaan met gem. snelheid van 5,38 km/min.
http://www.endomondo.com/workouts/iCIqW0XNQy8
Ja doei.![]()
Jaquote:Het ging me een beetje om die Coopertest, omdat ik die steeds vrij beroerd scoorde maar ik zit nu in het segment 'Redelijk' volgens Wikipedia. In de grafiek zie je ook een lichte versnelling op dat moment.
Ach, trek je niet veel aan van wat wikipedia vindt![]()
Boh, wat ga ik lekker de laatste tijd. Die periode van rust voor m'n heup heeft echt veel goed gedaan en heb er nu ook echt weer zin in. Nou ja, soms is de deur uit gaan even wat schoppen, máár eenmaal onderweg vind ik 't heerlijk
Zo maar eens aan avondeten / hapjes beginnen
En ben bijna uit de - bij de challenge!
Ja doei.![]()
Meh m'n kop stond er niet naar vandaag.
Toch nog 20 minuten gerend + push/sit ups + dag 1 van tacfit, dat dan weer wel.
Voor de rest, iedereen die hardgelopen heeft, ik ben fier op u.
![]()
Ik heb net 8 km gefietst naar de supermarkt.
Er zijn er nog een stuk of 6 dichterbij maar dit leek me wel zo sportief.
Veel wind dus ben wel een beetje gaar eigenlijk.
Nu lekkere pasta eten en dan in principe weer rennen zo.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Hoppa. Pasta naar binnen. Hopen dat het morgen allemaal lekker gaat. Ik geloof dat ik een avondje op de bank heb vanavond. Lekker rustig, serietje kijken. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat morgen. Zin an.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/114460686
whoppa 10 km bostraining erop zitten.
het ging lekker in een rustig tempo.
wel even een stop van 2 minuten omdat een jong paard niet wilde passeren en ik besloot de bosjes in te gaan om hun te laten passeren.
pas de laatste km voelde ik mijn knie weer opkomen. maar het ging buitengewoon lekker.
en wat is het genot om in het bos met mijn beste maatje te lopen! echt genieten!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:28 schreef winterstorm666 het volgende:
wel even een stop van 2 minuten omdat een jong paard niet wilde passeren en ik besloot de bosjes in te gaan om hun te laten passeren.
pas de laatste km voelde ik mijn knie weer opkomen. maar het ging buitengewoon lekker.
en wat is het genot om in het bos met mijn beste maatje te lopen! echt genieten!Lekker bezig hoor
![]()
Yeahahhquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Nu 100m voor dames, met 3 NL'se dames![]()
http://nos.nl/ps2012/live/2/![]()
![]()
Whoah Marlou![]()
![]()
Anders loop je even een wereldrecord
Zag het ja, jezus wat een snelheidquote:
Blijft toch apart om te zien, maar wat een prestatie als je 20% van je lichaam mist![]()
![]()
Hoe ze aan het einde ook moest afremmen
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ja echtquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe ze aan het einde ook moest afremmen
Olaquote:![]()
![]()
Dat wordt nog wat morgen, hopelijk kan ik het zien!
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nachttopics!!quote:home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Weet je wat ze zouden moeten doen, die hele para tegelijk met de normale OS laten draaien. Niks geen aparte OS.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat wordt nog wat morgen, hopelijk kan ik het zien!![]()
Dat heeft minister Schippers ook al voorgesteld ja. Gewoon twee weken langer laten duren en alles tegelijkertijd doen. Doen ze met de London Marathon ook altijd, daar doen de handbikers ook gewoon meequote:Op zaterdag 1 september 2012 20:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Weet je wat ze zouden moeten doen, die hele para tegelijk met de normale OS laten draaien. Niks geen aparte OS.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kut, zonder na te denken wijn opengetrokken.
Dan maar morgenochtend.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Ik vind dit best nog een aardig tempo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:28 schreef winterstorm666 het volgende:
en wat is het genot om in het bos met mijn beste maatje te lopen! echt genieten!
Of is dit rustig aan voor jou doen?R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
7,7 km-boks!quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ben tevreden!
Goed bezig!!
Ach joh dat ene glaasjequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:05 schreef junkiexp het volgende:
Kut, zonder na te denken wijn opengetrokken.
Dan maar morgenochtend.Enjoy!
Winter loopt al wat langer hequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik vind dit best nog een aardig tempo.
Of is dit rustig aan voor jou doen?Bovendien trekt die grote hond ook wel behoorlijk
![]()
![]()
Mooie afstanden/tijden mensenkan ik voorlopig alleen nog maar van dromen
![]()
Zijn hier trouwens meer mensen die met een hond lopen? Ik heb er wel een, maar zéker nu in opbouwfase lijkt het me totaal niet handig om samen te gaan lopen. Heb een Engelse Cocker en die gaat het liefst zijn eigen neus achterna
Vraag me wel af hoe anderen dat doen, hebben ze daar voor geoefend of ging dat meteen goed?![]()
dit is voor mij redelijk rustig aan. normaal loop ik boven de 10km per uur. op tempo van 5.30/5.45quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik vind dit best nog een aardig tempo.
Of is dit rustig aan voor jou doen?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
nope sexy doggy loopt continue los mee. helaas hahaha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Haha lekker genieten, ga morgen lekker lopen en dan heb ik 3 x gelopen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ach joh dat ene glaasjeEnjoy!
[..]
Winter loopt al wat langer heBovendien trekt die grote hond ook wel behoorlijk
Volgende week weer 4 x
Netjes hoor, respectquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:18 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
dit is voor mij redelijk rustig aan. normaal loop ik boven de 10km per uur. op tempo van 5.30/5.45
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef winterstorm666 het volgende:
nope sexy doggy loopt continue los mee. helaas hahaha!Wel handig als dat kan. Dan zou ik het zelfs aandurven met mijn monster..
![]()
het is wel oefenen hoor sunny en waarom zou je hem niet in de opbouwfase een keertje meenemen.
hondje moet meestal ook km opbouwen en je kunt hem dan gelijk leren naast je te lopen.
yuno heeft ook de neiging om zijn neus achterna te gaan.
yuno loopt niet continue los mee hoor nu in de bostrainingen wel en ik probeer zo veel mogenlijk los te laten maar langs de weg zit hij vast aan mijhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Grapje tochquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef winterstorm666 het volgende:
nope sexy doggy loopt continue los mee. helaas hahaha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga het morgen weer eens proberen. Ik krijg gewoon lichtelijk het gevoel dat ik te zwaar ben voor een bepaalde snelheid. Dus ik ga weer ietsje gezonder leven, blij dat de vakantie bijna over is![]()
![]()
Nou, ik zie dat niet zo zitten omdat ik me nog erg op het rennen moet concentreren. Als ik dan tegelijkertijd een hond moet corrigeren ben ik bang dat het totaal de mist in gaatquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:22 schreef winterstorm666 het volgende:
het is wel oefenen hoor sunny en waarom zou je hem niet in de opbouwfase een keertje meenemen.
hondje moet meestal ook km opbouwen en je kunt hem dan gelijk leren naast je te lopen.
yuno heeft ook de neiging om zijn neus achterna te gaan.Als ik eenmaal wat langer kan lopen wil ik het wel eens gaan proberen hoor.. Met de fiets rennen vind hij helemaal te gek en dat gaat meestal ook goed.
![]()
en hardloophondentopics want mijn stiefzoon heeft ons een een nieuw hardloopmaatje gegevenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:48 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nachttopics!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
een samoyed, nu nog wat klein om mee te rennen maar dat komt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moest het even googelen, maar moooooiquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
een samoyed, nu nog wat klein om mee te rennen maar dat komt welVandaag nog 2 van tegen gekomen. Sam had geen interesse
awww @ foto![]()
![]()
Hoe heet ie?
Cooper, named after Dr.S.Cooperquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ow wat een mooie!!!!
wel even uitkijken met warmte omdat het een poolhond is maar ze zijn zo gaaf!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Toffe naamquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Cooper, named after Dr.S.Cooper![]()
Ik heb m'n trainingen voor morgen en woensdag in m'n Garmin gezet, ik ben er klaar voor
zonder alles terug te lezen, hoe is het TWC vergaan in duitsland?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
een samoyed, nu nog wat klein om mee te rennen maar dat komt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk beestje, wat voor karakter heeft het ?
![]()
op dit moment het karakter van de terminator...hij is 11 weken oud en wil op dit moment overal zijn tanden in zetten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuk beestje, wat voor karakter heeft het ?
Maar over het algemeen zijn Samoyeds hele vriendelijke en zachtaardige honden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
op dit moment het karakter van de terminator...hij is 11 weken oud en wil op dit moment overal zijn tanden in zetten.![]()
herkenbaar.. die fase hebben ze allemaal volgens mij.. En als je dan net denkt dat je opvoeding zijn vruchten af begint te werpen.. pubertijd! Zijn ze alles ineens zomaar 'vergeten'
![]()
![]()
![]()
lekker om zelfverzekerd van start te gaan!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Toffe naam![]()
Ik heb m'n trainingen voor morgen en woensdag in m'n Garmin gezet, ik ben er klaar voor'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
herkenbaar.. die fase hebben ze allemaal volgens mij.. En als je dan net denkt dat je opvoeding zijn vruchten af begint te werpen.. pubertijd! Zijn ze alles ineens zomaar 'vergeten'
![]()
![]()
Dat is met katten niet anders.
![]()
zo direkt mijn koffer uitpakken en vanmiddag mijn nieuw schoenen uitproberen voor een rondje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja, gemiddeld een kilometer of 50 per week.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef winterstorm666 het volgende:
en heb je nog veel hardgelopen?
Ben nu bezig alles even op mijn laptop te organiseren.
Lopen was niet altijd even makkelijk, vooral het op grote hoogte lopen viel me vies tegen, je denkt fit te zijn totdat je op 1900mtr loop, dan kom je bij het minste of geringste heuveltje als een hijgend paard boven.
Las Vegas was leuk om te lopen alleen was het om 6 uur 's ochtends al zo'n 26 graden....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja dat geloof ik . dan moet je echt acclimatiseren.
dat zal voor jou helemaal wennen zijn in samenwerking met de temperatuur.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
inderdaad, ik kwam uit de winter direkt in de zomerquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef winterstorm666 het volgende:
ja dat geloof ik . dan moet je echt acclimatiseren.
dat zal voor jou helemaal wennen zijn in samenwerking met de temperatuur.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
We wachten nog vol spanning af!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
zonder alles terug te lezen, hoe is het TWC vergaan in duitsland?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
het enige wat ik op mijn 'shopping list' had staan om in Amerika aan te schaffen en wat ik niet kon vinden waren hardlooopsokken van de bepaald merk, verder me helemaal te buiten gegaan aan hardloopshopping'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hardloopzonnebril, 3 tshirts, 3 paar schoenen...de schoenen kostten in de US de helft dan wat ik in NZ betaal dus kon het niet laten...quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:44 schreef winterstorm666 het volgende:
RD on a shopping spree... oh god!
maar zoals tijdens elke vakantie....te veel geld uitgegeven'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
poeh dat scheelt dan wel ja!
dan kun je even vooruit.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
inderdaad, alle sportkleding en schoenen is er 'spotgoedkoop' ten opzichte van NZ.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef winterstorm666 het volgende:
poeh dat scheelt dan wel ja!
dan kun je even vooruit.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Toi toi toiquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:46 schreef mosselmossel het volgende:
WB RD!![]()
Maar ik ga naar bed. Morgen matchday. 10km.![]()
![]()
veel succes Mossel!quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:46 schreef mosselmossel het volgende:
WB RD!![]()
Maar ik ga naar bed. Morgen matchday. 10km.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
succes mosselmans dat gaat je lukken.
ik ga ook over niet al te lange tijd de lakens opzoeken.
nog 1 vroege dienst en dan vakantie!!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Succes!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:46 schreef mosselmossel het volgende:
WB RD!![]()
Maar ik ga naar bed. Morgen matchday. 10km.
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
een samoyed, nu nog wat klein om mee te rennen maar dat komt welIT'S SO FLUFFY!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En RD is er weerwelkom terug
dank je Yuki...!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zo, eerste rondje thuis zit er weer op maar ging niet echt van harte na een behoorlijke reis.... eerste 10km in een te hoog tempo en daardoor moest ik me echt door de laatste 4km heen slepen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou heb ik gisteren die les gedaan met 8x2 minuten, zie ik dat ik morgen een les heb met 2x4 en 1x5 er in verwerkt
Qua hardloop minuten is het vergelijkbaar met die serie van steeds 2 minuten maar ze gooien het er wel meteen in zeg. Ben erg benieuwd of dat vol te houden is voor mij, gewoon rustig constant tempo aanhouden is de truc denk ik.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
![]()
net terug van een rondje.
Je kunt dat hoor, Kluizenaargewoon gaan lopen, rustig aan en niet voor snelheid gaan, maar voor volhouden!
He's so fluffy I'm gonne diequote:Op zondag 2 september 2012 01:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
IT'S SO FLUFFY!!!!
En RD is er weerwelkom terug
Succes vandaag voor , slacker_nl, mosselmossel, Drassss, GotC en YUR
Bleegh zit nu op mijn werk laatste dag dan vakantie. Lekker veel sporten en uitslapen...home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dankquote:Op zondag 2 september 2012 08:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Weet jij trouwens nog een leuk, beetje betaalbaar hotel in Arnhem?
[ Bericht 1% gewijzigd door GotC op 02-09-2012 09:10:39 ]![]()
in een notendop:quote:Op zondag 2 september 2012 08:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Welkom terug RD. Waar ben je allemaal geweest?
LA-SF-Lake Tahoe-Bryce National Park- Zion National Park- Las Vegas- Grand Canyon National Park-San Diego-LA.
http://www.endomondo.com/workouts/jjhhBrT97ag
dit rondje was het mooiste rondje wat ik gelopen heb daar, via een mountain bike trail'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker rondgereden dus.quote:Op zondag 2 september 2012 09:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in een notendop:
LA-SF-Lake Tahoe-Bryce National Park- Zion National Park- Las Vegas- Grand Canyon National Park-San Diego-LA.
Wow. Ik zie dat je in LV op de Las Vegas Blvd hebt gelopen, was dat op het stuk met al die hotels naast elkaar? Zoja, dan moest je wel lekker vroeg in de ochtend lopen om naast de warmte ook de drukte te vermijden.quote:http://www.endomondo.com/workouts/jjhhBrT97ag
dit rondje was het mooiste rondje wat ik gelopen heb daar, via een mountain bike trail![]()
![]()
inderdaad Sylvester, dat was "The Strip" ...the street which never sleeps....
het was alleen bloedheet in Las Vegas, ongeveer 26 graden om 6 uur 's morgens.
wel grappig om in je hardloopkleren door het casino te banjeren, dit omdat het hotel boven het casino is en iedereen die dus in en uit het hotel wil eerst door het casino moet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lijkt wel alsof je op mars hebt gelopenquote:Op zondag 2 september 2012 09:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/workouts/jjhhBrT97ag
dit rondje was het mooiste rondje wat ik gelopen heb daar, via een mountain bike trail
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
zo ziet de Grand Canyon er ook een beetje uit, alleen het rondje wat ik daar gelopen heb was door het bosquote:Op zondag 2 september 2012 09:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof je op mars hebt gelopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je kon dus in het hotel al warmlopen begrijp ik?quote:Op zondag 2 september 2012 09:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
inderdaad Sylvester, dat was "The Strip" ...the street which never sleeps....
het was alleen bloedheet in Las Vegas, ongeveer 26 graden om 6 uur 's morgens.
wel grappig om in je hardloopkleren door het casino te banjeren, dit omdat het hotel boven het casino is en iedereen die dus in en uit het hotel wil eerst door het casino moet
Toen ik er vorig jaar klaagde ik ook over de hitte daar. Zelfs de rijwind als je daar met 70 mi/h rijdt is warm.![]()
![]()
Dank je wel! En inderdaad, slacker, Drass, GotC en Yur ook veel succes!quote:Op zondag 2 september 2012 08:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Succes vandaag voor , slacker_nl, mosselmossel, Drassss, GotC en YURZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dit dus!quote:
begin van een drukke maand op de loopkalender'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nogal ja, was net aan het kijken en er staan weer veel evenementen op de planning de komende tijdquote:Op zondag 2 september 2012 09:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus!
begin van een drukke maand op de loopkalender
Dit dus.quote:Op zondag 2 september 2012 08:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Even zo (zit op mijn mobiel, sorry)
Maar ook heel veel plezier!!!![]()
Net weer heerlijk gelopen, 9km!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/vbMaL9TQeN0
Op het eind nog een klein sprintje omdat ik mijn ouders zag lopenBen klaar voor de Pierloop volgende week!
Helaas deed de hartslagmeter weer raar dus webshop maar even mailen![]()
Iedereen die vandaag gaat lopen, succes en veel plezier!![]()
Succes voor de lopers, en jullie hebben wat mij betreft prachtig loopweer
Hoe is jullie ervaring met het bijhouden van het lopen? As in, stel je voor je ligt er even 2 weken uit en dan begin je weer, ga je dan gewoon weer door met het schema waarmee je tot dan toe gekomen was?
Ik kan me van mijn vroegere sport nog wel herinneren, als ik 2 weken niet speelde moest ik voor mijn gevoel weer helemaal opnieuw beginnen![]()
![]()
Hangt ervan af hoe ver je bent. Ben je bezig met opbouwen met bijv. Evy en mis je 2 weken, dan zou ik niet verder gaan waar ik gebleven was want dan is het ongetwijfeld heel zwaar.quote:Op zondag 2 september 2012 12:06 schreef Vexter het volgende:
Hoe is jullie ervaring met het bijhouden van het lopen? As in, stel je voor je ligt er even 2 weken uit en dan begin je weer, ga je dan gewoon weer door met het schema waarmee je tot dan toe gekomen was?
Ik kan me van mijn vroegere sport nog wel herinneren, als ik 2 weken niet speelde moest ik voor mijn gevoel weer helemaal opnieuw beginnen
Loop je al maanden, dan gaat het een stukje makkelijker. Het zal wel weer even wennen zijn, maar niet dat je na 2 weken alweer vanaf 0 moet beginnen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
die ga ik vandaag ook doenquote:Op zondag 2 september 2012 11:57 schreef LieLie het volgende:
Zometeen 2x 15 op het programma, best warm weer erbij denk ik!![]()
![]()
En dan week 8 of 9? Zie dat dit schema twee weken achter elkaar is. Voor mij is het 8-1 zeg maar.quote:![]()
Dik dik PR gelopen bij een 10km wedstrijdje
Oude PR: 48.19
Nieuw PR: 45:59
http://www.endomondo.com/workouts/hGjhoykCiuA
F means you're fucked![]()
Yeuh, PR gelopen op de 5km bij 1 v/d 4 wedstrijd
Oude PR: 31:20
Nieuwe: 30:45
http://www.endomondo.com/workouts/t6cCX3o_7Es![]()
Goed gedaan!! Je oude PR stond nog niet zo lang toch? Knap dat je er in korte tijd zoveel minuten af hebt gekregenquote:Op zondag 2 september 2012 13:25 schreef YUR het volgende:
Dik dik PR gelopen bij een 10km wedstrijdje
Oude PR: 48.19
Nieuw PR: 45:59
http://www.endomondo.com/workouts/hGjhoykCiuASuper gedaan! Lekker gelopen?quote:Op zondag 2 september 2012 13:25 schreef GotC het volgende:
Yeuh, PR gelopen op de 5km bij 1 v/d 4 wedstrijd
Oude PR: 31:20
Nieuwe: 30:45
http://www.endomondo.com/workouts/t6cCX3o_7Es![]()
Mn oude PR was van 3 weken geleden.quote:Op zondag 2 september 2012 13:28 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Goed gedaan!! Je oude PR stond nog niet zo lang toch? Knap dat je er in korte tijd zoveel minuten af hebt gekregen
[..]
Super gedaan! Lekker gelopen?
Nu sinds maart 12 minuten van mn tijd af gehaald
F means you're fucked![]()
Nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 2 september 2012 13:28 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Goed gedaan!! Je oude PR stond nog niet zo lang toch? Knap dat je er in korte tijd zoveel minuten af hebt gekregen
[..]
Super gedaan! Lekker gelopen?. 5 km lang vechten..
![]()
Bizar goed! Ben benieuwd wanneer je op je top zit. Als je er al zoveel uit hebt gehaald in zo'n korte tijd zit er vast nog veel meer in! Op naar de 10 in het halve uurquote:Op zondag 2 september 2012 13:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Mn oude PR was van 3 weken geleden.
Nu sinds maart 12 minuten van mn tijd af gehaaldWat balen, hoe kwam het? On the bright side: kan je nagaan hoe goed je nu al gelopen hebt. Hoe hard loop je dan wel niet als het wel lekker gaatquote:Op zondag 2 september 2012 13:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. 5 km lang vechten..
![]()
![]()
Mmm vanallesquote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Bizar goed! Ben benieuwd wanneer je op je top zit. Als je er al zoveel uit hebt gehaald in zo'n korte tijd zit er vast nog veel meer in! Op naar de 10 in het halve uur
[..]
Wat balen, hoe kwam het? On the bright side: kan je nagaan hoe goed je nu al gelopen hebt. Hoe hard loop je dan wel niet als het wel lekker gaatVoornamelijk de benauwdheid, geen waterpost en geen controle over m'n ademhaling
Die open wond dankzij een kapotte blaar hielp ook niet
![]()
![]()
Ja is het zo benauwd? Ben nog niet buiten geweest, ben al de hele ochtend aan het schoonmakenquote:Op zondag 2 september 2012 13:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Mmm vanallesVoornamelijk de benauwdheid, geen waterpost en geen controle over m'n ademhaling
Die open wond dankzij een kapotte blaar hielp ook niet
Waterpost is wel lekker (en hoort ook vind ik) tijdens een wedstrijd ja! Hoe deden ze dat voor de 10 dan? En open wond, au au au! Waar zit ie? Hoop dat ie snel dicht is. Had je al die voetcreme gehaald van Gehwol? Dat werkt echt als een tierelier (preventief, dat dan weer wel)
![]()
Tussen de 4,5 en 5 km in 37 minuten (incl 5 min wandelen als warmingup). Onze telefoons zijn het er niet over eens![]()
![]()
![]()
Hier aan de kust wel ja..quote:Op zondag 2 september 2012 13:36 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ja is het zo benauwd? Ben nog niet buiten geweest, ben al de hele ochtend aan het schoonmakenWaterpost is wel lekker (en hoort ook vind ik) tijdens een wedstrijd ja! Hoe deden ze dat voor de 10 dan? En open wond, au au au! Waar zit ie? Hoop dat ie snel dicht is. Had je al die voetcreme gehaald van Gehwol? Dat werkt echt als een tierelier (preventief, dat dan weer wel)
Waterpost vond ik echt belachelijk, hoe kunnen ze dat nou niet hebben?Bij de 10 was er dus ook geen..
En die wond zit op m'n hielLekkere plek. Komt niet door m'n hardloopschoenen maar door m'n hakken.. Mja, kon er niks op plakken want pleisters schuiven etc..
![]()
Goed gedaan beide!
Ik zit van het ene op het andere moment compleet vast. Als in VAST. M'n schouders en nek zijn echt helemaal stijf en elke houding doet pijn![]()
Zo maar even een eindje fietsen met was en boodschappen om te zien of het dan wat minder wordt
Ja doei.![]()
YUR
GotC
Wel balen van het gebrek aan water en die blaar, maar ondanks dat: top gedaan!!
Gefeliciteerd allebei![]()
Week 9, dag 1. Gister ging zo klote dat ik het straks nog maar eens ga proberen.quote:Op zondag 2 september 2012 12:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
En dan week 8 of 9? Zie dat dit schema twee weken achter elkaar is. Voor mij is het 8-1 zeg maar.
http://run2day.nl/lopen/loopschema/absolute-beginner![]()
Officiele tijd weet ik nog niet. Horloge geeft 58.26 aan. Daar ben ik dik en dik tevreden mee!
Lekker!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klinkt goed!!quote:Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Officiele tijd weet ik nog niet. Horloge geeft 58.26 aan. Daar ben ik dik en dik tevreden mee!
Lekker!Toch nog binnen het uur
Hoe ging het lopen zelf? Hoe is het met je lies?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oke, ik dacht dat jij ook de start to run deed.quote:Op zondag 2 september 2012 14:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Week 9, dag 1. Gister ging zo klote dat ik het straks nog maar eens ga proberen.
http://run2day.nl/lopen/loopschema/absolute-beginner![]()
Nee ik heb iets tegen die muzieksmaak van Evyquote:Op zondag 2 september 2012 14:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat jij ook de start to run deed.![]()
En Junkie jij hebt een geweldig lieve vriendinNou moet dat ding nog een loopdoop krijgen
![]()
![]()
Zeker, maar vanavond ga ik gewoon nog in korte mouwen hoorquote:Op zondag 2 september 2012 14:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En Junkie jij hebt een geweldig lieve vriendinNou moet dat ding nog een loopdoop krijgen
vandaag de 2x15min gelopen. ging lekker. ruim 4.5km afgelegd. had meer kunnen zijn, had aan het eind nog over
en dat met mijn nieuwe hardloopkleren van 6euro bij Action![]()
Bij de Lidl binnenkort ook weer hardloopkleding en reflectorbandjes, reflecterend vest.
http://www.lidl-pageflip.com/nl.html?kid=6guEcP pagina 24![]()
thnx! maar ff heenlopen danquote:Op zondag 2 september 2012 14:51 schreef VKV het volgende:
Bij de Lidl binnenkort ook weer hardloopkleding en reflectorbandjes, reflecterend vest.
http://www.lidl-pageflip.com/nl.html?kid=6guEcP pagina 24
Ik luister ook niet de muziek hoor, maar zet dat schema zelf in runkeeper.quote:Op zondag 2 september 2012 14:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee ik heb iets tegen die muzieksmaak van Evy![]()
![]()
Ah dat kan ook werken natuurlijkquote:Op zondag 2 september 2012 14:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik luister ook niet de muziek hoor, maar zet dat schema zelf in runkeeper.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: