Ik ga vanavond les 9 doen van start to run en ik gebruik ook endomondo met iphone4. Tot nu toe had ik iedere keer binnen 30 seconden goede GPS ontvangst.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Lessien01 het volgende:
Het is erg motiverend om jullie ervaringen te lezen!
Heeft er iemand ervaring met runkeeper/endomondo op de iphone. Ik krijg echt nooit geen goed signaal. Runkeeper kan mij gewoon niet vinden en endomondo heel erg slecht. Terwijl ik altijd eerst naar buiten ga en lang genoeg probeer te wacht tot hij signaal heeft, maar het komt gewoon echt niet.
Achteraf had ik dat ook moeten doen, ja. Ik wilde te snel en heb daardoor mijn kuiten overbelast. Al had ik toen rustiger gedaan had ik nu verder geweest. Ondanks alle waarschuwingen van kennissen en in dit topic.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ja dan heb ik wel een klein voorsprongetje denk ik
![]()
Maar goed, ik moet eerst maar eens zien dat ik pijnvrij blijf lopen. Mijn conditie komt wel mee, maar mijn pezen, spieren en gewrichten moeten het ook trekken. Vandaar dat ik idd niet ga smokkelen verder. Denk er zelfs over volgende week nogmaals les 7 en 8 te doen. Gewoon om zeker te weten dat ik niet té snel ga en dat ik die 4 minuten steeds beter ga lopen ipv sjokken..
Goede verhalenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Klonterpot het volgende:
Oh, dat weet ik echt nog héél goed. Die eerste keer 4 minuten lopen in het Start to Run-programma duurden een eeuwigheid en daarna strompelde ik verder tijdens de wandelminuten. Met veel dalen en pieken nu moeiteloos 60 minuten op constante snelheid.
Ik ben a-sportief en hing liever op de bank, dus voor iedereen is er hoop!
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
M'n ma heeft gisteren deze voor me meegenomen bij de Kruidvat, komt toch wel van pas denk ik straks in de donkere maanden
[ afbeelding ]
Zijn LEDs die knipperen.
Ik ben nog nooit zoveel hijgers tegen gekomen tijdens het rennen, had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:22 schreef Lessien01 het volgende:
Ja dat besef ik ook wel. Maar als ze langs je lopen dan kijken ze altijd zo vrolijk en lijkt het alsof het hun geen moeite kost. Daar sta je dan met je hoofd zo rood als een tomaat... Maar inderdaad, alle begin is moeilijk.
Mijn eerste week met Evy liep (wandelen en hollen) ik totaal 2.4KM, volgens Runkeeper.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:00 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Dat begreep ik eerst ook niet inderdaad, maar bij Evy gaat de looptijd steeds iets omhoog en dan kom je toch wel rond de 4 of 5 kilometer per training. Zeker naarmate het einde nadert. Die Dam tot Dam ga ik zeker lopen, maar echt soepel wordt het nog niet. Ik zit nu zo'n beetje moeiteloos rond de 10 km. per training en heb 3 keer per week getraind.
Het hijgen wordt wel minder als echt alle pollen uit de lucht zijn bij mij wel tenminste dat hoop ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zoveel hijgers tegen gekomen tijdens het rennen, had ik niet verwacht.
Ben zelf ook net 2 weken geleden begonnen (evy),hijgen wordt wel wat minder, zweten ook.
Succes verder
hijgen, lekkerste wat er is....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het hijgen wordt wel minder als echt alle pollen uit de lucht zijn bij mij wel tenminste dat hoop ik
Ligt wel een beetje aan de omstandighedenquote:
Inderdaad, het gaat langzaam steeds iets omhoog. Natuurlijk hangt het ook wel iets van je bouw af, als je lang en soepel bent zal het wat vloeiender gaan dan wanneer je (no offense) klein en wat mollig bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:49 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Mijn eerste week met Evy liep (wandelen en hollen) ik totaal 2.4KM, volgens Runkeeper.
De 2e week was het 2.7KM.
Uiteraard, vandaar dat mijn kleding ook reflecterende delen hebben, alsmede de schoenen uiteraardquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Maar met alleen die LEDjes ben je echt nog niet heel erg zichtbaar...
Klopt, de tijd die je over één kilometer doet. Vandaag heb je dus gemiddeld 38 seconden sneller gedaan over een kilometer. Als je Endomondo gebruikt en daarbij je rondetijden laat opnoemen hoor je jouw 'laptime', dus de tijd die je over één kilometer doet. 6 min. over een kilometer is 10 kilometer per uur.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:24 schreef GimmeGore het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe "pace" werkt
Heb nu deze week 2 trainingen met Renate gelogd met Mapmyrun/ride, en ik zie daar pace bij staan, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik dat moet aflezen zeg maar.
bij de les van vandaag was het nl 06:24 Avg Pace en bij die van eergisteren was het 07:02. Maar het zegt mij simpelweg niks
ik ben 180cm en 82 kilo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:19 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat langzaam steeds iets omhoog. Natuurlijk hangt het ook wel iets van je bouw af, als je lang en soepel bent zal het wat vloeiender gaan dan wanneer je (no offense) klein en wat mollig bent.
Haha, ja ik ook alleen 22 cm. langer en 15 kg zwaarder. Maar wij vallen niet onder de klasse zwaar overgewicht en daar doelde ik een beetje op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:40 schreef zipper4u het volgende:
[..]
ik ben 180cm en 82 kilo.
(jah, heb een buikie en ben er trots op)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |