ja, gemiddeld een kilometer of 50 per week.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef winterstorm666 het volgende:
en heb je nog veel hardgelopen?
inderdaad, ik kwam uit de winter direkt in de zomerquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef winterstorm666 het volgende:
ja dat geloof ik . dan moet je echt acclimatiseren.
dat zal voor jou helemaal wennen zijn in samenwerking met de temperatuur.
We wachten nog vol spanning af!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
zonder alles terug te lezen, hoe is het TWC vergaan in duitsland?
hardloopzonnebril, 3 tshirts, 3 paar schoenen...de schoenen kostten in de US de helft dan wat ik in NZ betaal dus kon het niet laten...quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:44 schreef winterstorm666 het volgende:
RD on a shopping spree... oh god!
inderdaad, alle sportkleding en schoenen is er 'spotgoedkoop' ten opzichte van NZ.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef winterstorm666 het volgende:
poeh dat scheelt dan wel ja!
dan kun je even vooruit.
Toi toi toiquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:46 schreef mosselmossel het volgende:
WB RD!![]()
Maar ik ga naar bed. Morgen matchday. 10km.
veel succes Mossel!quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:46 schreef mosselmossel het volgende:
WB RD!![]()
Succes!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:46 schreef mosselmossel het volgende:
WB RD!![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
een samoyed, nu nog wat klein om mee te rennen maar dat komt welIT'S SO FLUFFY!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En RD is er weerwelkom terug
♥ || Baby catcher in training || ♥
He's so fluffy I'm gonne diequote:Op zondag 2 september 2012 01:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
IT'S SO FLUFFY!!!!
En RD is er weerwelkom terug
Dankquote:Op zondag 2 september 2012 08:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Succes vandaag voor , slacker_nl, mosselmossel, Drassss, GotC en YUR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |