Als we deze nu snel vol maken mag jij een nieuwe titel bedenkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had gehoopt op een wat vrolijker TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Om' een vrolijker TTquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had gehoopt op een wat vrolijker TT
Volgens mij waren ze je spoor bijster .... of het was een dood spoorquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we deze nu snel vol maken mag jij een nieuwe titel bedenkenNee joh, was goed bedoeld, niks sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we deze nu snel vol maken mag jij een nieuwe titel bedenkenIk weet niet of ik nog lang genoeg leef om het volgende topic te openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Slaap ze dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef chufi het volgende:
OK iemand een voorstel ??
Maken we Karina ff wakker
misschien slaapt ze wel voor altijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en hoe weet jij dat ze slaapt?
Of het er niet altijd leuker op wordt natuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien slaapt ze wel voor altijd
Dat zeker niet !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef APK het volgende:
[..]
Of het er niet altijd leuker op wordt natuurlijk!
Take care FANNquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu komt dit wel heeeeel vreemd over allemaal denk ik voor anderen,
maar eh...
/care
Het is gewoon besmettelijk, een dodelijk virus.quote:
Ik ga voorbij de Nederlandse zomerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Jankend de herfst in, behalve Chufi".
Ik weet, jij gaat naar Spanje. Mijn zus zit in Spanje, daar regende het vandaag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga voorbij de Nederlandse zomer
Het was "de regen voorbij" en niet "het onweer voorbij".quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je nog op een begrafenis dan?
Voorlopigquote:
maar liefst 3quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig![]()
Hoeveel heb je er gehad de afgelopen tijd?
Dat is wel veul, vooral voor iemand die niet in een bejaardenhuis woont.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel veul, vooral voor iemand die niet in een bejaardenhuis woont.
Krassen op de kalender, scheelt weerquote:
Van wie MOET dat dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef sacha het volgende:
en ik vind het nog steeds raar dat je begrafenis met een f moet schrijven
Ah... nooit gewetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Omdat het vroeger begraafnis heette en later is verbasterd naar begrafenis![]()
Google is my best friend
wie zegt dat ik niet in een bejaardenhuis woon?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel veul, vooral voor iemand die niet in een bejaardenhuis woont.
Jij zellufquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet in een bejaardenhuis woon?
kep al 3 keer een nieuwe gekocht want ik hou niet van krassenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Krassen op de kalender, scheelt weer
Moet je daarvoor niet naar het vaste land?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet in een bejaardenhuis woon?
om niet in een bejaardenhuis te wonen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je daarvoor niet naar het vaste land?
Zoiets jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
om niet in een bejaardenhuis te wonen?
Jaren geleden wilde ik ook graag zo kunnen dansenquote:
Dat zou ik NU ook wel willen eigenlijk !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaren geleden wilde ik ook graag zo kunnen dansen
Heeft ze geen euthanasieverklaring? (ik ook niet hoor, moet nog steeds beginnen, maar wil het eigenlijk wel) Ik vind je wel een goeie dochterquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mja, het lullige is dat ze net was opgekrabbelt vanuit een behoorlijke depressie, ging net
beter en nu dit, ze wil soms zelf ook niet meer, dat vind ik nog het ergste, dat ze dan MOET,
niet dat ik haar graag kwijt zou willen, maar ik vind dat ze daar recht op heeft om zelf te
beslissen, maar dat recht heeft ze eigenlijk niet. Ik denk dat uiteindelijk de dokter dat alleen
mag beslissen. toch een rare wereld soms.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaren geleden wilde ik ook graag zo kunnen dansen
jawel, die heeft ze, maar toen ze zo depressief was, wilde ze steeds dood, dat wasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft ze geen euthanasieverklaring? (ik ook niet hoor, moet nog steeds beginnen, maar wil het eigenlijk wel) Ik vind je wel een goeie dochter
sorry ik klikte op rapporteerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Even teruggelezen, sorry ik heb vakantie en zit daardoor (gek genoeg) iets minder op FOK!
Heel veel sterkte met je moeder FANN
Geinig, ik kende dat nietquote:
Flikker op zeg die chineesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geinig, ik kende dat niet![]()
Die zanger lijkt op Barry Hay
Dat is je gegundquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Even teruggelezen, sorry ik heb vakantie en zit daardoor (gek genoeg) iets minder op FOK!
Heel veel sterkte met je moeder FANN
Een hit in China dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op zeg die chineesHet is een vette hit man
Ach wat triestquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jawel, die heeft ze, maar toen ze zo depressief was, wilde ze steeds dood, dat was
wel heel verdrietig, zit je met een huilende moeder in je armen, maar zo makkelijk
krijg je geen ''pilletje'' zoals ze dat steeds noemde, ze kreeg antidepressiva en een slaappilletje,
maar ze was net weer vol goede moed, en dan is dit wel zuur....
en dank je welik heb ook een hele lieve goede moeder
Dat is inderdaad heel triest Fann, ik hoop dat als ik die leeftijd heb er inmiddels wel zo'n pilletje is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jawel, die heeft ze, maar toen ze zo depressief was, wilde ze steeds dood, dat was
wel heel verdrietig, zit je met een huilende moeder in je armen, maar zo makkelijk
krijg je geen ''pilletje'' zoals ze dat steeds noemde, ze kreeg antidepressiva en een slaappilletje,
maar ze was net weer vol goede moed, en dan is dit wel zuur....
en dank je welik heb ook een hele lieve goede moeder
Het kan ook japans zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een hit in China dan?
Die Chinees moet wel die zonnebril ophouden anders verraden zijn ogen dat hij Barry Hay niet is.
Echt, ik moest aan Twilight Zone denken, maar dat kan ook komen door dat meisje in de metro
Ja, het moet allemaal vrolijk en optimistisch zijn anders plast er weer een in zijn of haar broekquote:
Okay, zou je het weer terug kunnen veranderen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja ik doe wat er gevraagd wordt
As --> Urnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef sacha het volgende:
denken jullie bij TT ook meteen aan Assen
daar hebben we Tena's voorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, het moet allemaal vrolijk en optimistisch zijn anders plast er weer een in zijn of haar broek
Mocht er ALWEER gepost worden in de FB dan doe ik dat uiteraard, de klant is koningquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, zou je het weer terug kunnen veranderen?
Dat is serieus in FB gevraagd?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mocht er ALWEER gepost worden in de FB dan doe ik dat uiteraard, de klant is koning
Assen altijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef sacha het volgende:
denken jullie bij TT ook meteen aan Assen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben wij hier een FB dan ?
Ik kan ook de TT veranderen, maar dan plast Karina weer in d'r Lady Safequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zorg je toch gewoon dat je hem krijgt !
Je kan goddomme door het slotje heen posten !![]()
ik welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben wij hier een FB dan ?
doe us...?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan ook de TT veranderen, maar dan plast Karina weer in d'r Lady Safe
Wat zou jij er dan van maken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ik ga over een kwartiertje of zo toch slapen, zie ik het toch nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
zijn die al dood?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Assen altijdMarkt 3 woonden mn opa en oma
Thunder and Lightingquote:
En dan ben je vroeg wakker en dan ga je bij ons TT's verneuken zeker?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Oh ik ga over een kwartiertje of zo toch slapen, zie ik het toch niet
Nou! Zeg dat wel, toenstraks gigantisch onweer hier en stromende regen. Keiharde klappen en mooie bliksemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Thunder and Lighting![]()
Ja ja je vroeg het niet aan mij maar dat zou ik ervan maken als ik knoppies had![]()
Morgenochtend ga ik wat doen, beetje schoonmaken, al ben ik dan vrij, af en toe moet je toch eens stofzuigen en zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
En dan ben je vroeg wakker en dan ga je bij ons TT's verneuken zeker?
Ik vond het wel mooiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou! Zeg dat wel, toenstraks gigantisch onweer hier en stromende regen. Keiharde klappen en mooie bliksem
Gelukkig ben ik helemaal niet bang voor onweer, ik vind het prachtig die harde klappen en de flitsen.quote:
Een collega van mij zegt altijd 'als' wanneer ze 'of' bedoelt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij deed hij dat expres, ken niet anders
Zo min mogelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgenochtend ga ik wat doen, beetje schoonmaken, al ben ik dan vrij, af en toe moet je toch eens stofzuigen en zo
doe eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Een collega van mij zegt altijd 'als' wanneer ze 'of' bedoelt.
Heel raar, hoewel het in Engelse vertaling soms kan kloppen.
Neuhquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgenochtend ga ik wat doen, beetje schoonmaken, al ben ik dan vrij, af en toe moet je toch eens stofzuigen en zo
"Ik zal even kijken als hij beschikbaar is"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doe eens een voorbeeld?
Ik had een tjechische collega en die draaide : niet eens ... altijd omquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Een collega van mij zegt altijd 'als' wanneer ze 'of' bedoelt.
Heel raar, hoewel het in Engelse vertaling soms kan kloppen.
Ik doe elke dag 1 kamer, morgen is de computerkamer aan de beurtquote:
Volgens mij was dat net iets later dat dat begon, maar goed .. Ik kijk nooit echt naar TTquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Thunder and Lighting![]()
Ja ja je vroeg het niet aan mij maar dat zou ik ervan maken als ik knoppies had![]()
ah... ik snap !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
"Ik zal even kijken als hij beschikbaar is"
Ik ben al 12 jaar niet meer in nederland geweest met oud en nieuw, dus neequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dacht jij aan Youp van 't Hek oudejaarsconfererantie dinges hoe spel je dat?![]()
Ik wel !
Bij mij rollen inmiddels tumbleweeds door de gangquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe elke dag 1 kamer, morgen is de computerkamer aan de beurtEn nu ben ik zo fanatiek dat ik ook meteen daar de ramen wil lappen EN op de kasten stoffen en daar ligt me toch een stof ben ik bang
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, het moet allemaal vrolijk en optimistisch zijn anders plast er weer een in zijn of haar broek
Ik heb me de laatste tijd ook op het ''huishouden'' gestort, schoner dan dit kan haast nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe elke dag 1 kamer, morgen is de computerkamer aan de beurtEn nu ben ik zo fanatiek dat ik ook meteen daar de ramen wil lappen EN op de kasten stoffen en daar ligt me toch een stof ben ik bang
Oh nee ik ben heel schoon altijd alleen nu heb ik er even geen fut voorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Bij mij rollen inmiddels tumbleweeds door de gang
IN de kasten wil ik ook opruimen, eens kijken wat er nog allemaal ligt qua oude zooi.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb me de laatste tijd ook op het ''huishouden'' gestort, schoner dan dit kan haast niet![]()
En een zooi weggegooid, ook kleding, allemaal ouwe zooi, ik bleef bewaren, ruimt wel
lekker op
Als ik ooit ga schoonmaken dan ga ik waarschijnlijk op de kasten beginnen, maar dat zal wel weer te logisch zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee ik ben heel schoon altijd alleen nu heb ik er even geen fut voorVandaar elke dag 1 kamer. Maar dan heel goed meteen. Op die kasten heb ik een jaar niet meer gekeken
Mhhnnn Dat weet ik eigenlijk niet .... Dat van mn vader die in Assen gecremeerd is ligt over de Noordzee volgens mijquote:
Het is een vrij hoge kast, dus ik moet op een stoel gaan staan om erbij te kunnen, hopelijk donder ik niet naar benedenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik ooit ga schoonmaken dan ga ik waarschijnlijk op de kasten beginnen, maar dat zal wel weer te logisch zijn
Als ik aan Youp denk, denk ik aan een kennisje die hij ooit gedaan heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dacht jij aan Youp van 't Hek oudejaarsconfererantie dinges hoe spel je dat?![]()
Ik wel !
Ik kan dat stukkie niet vinden van ''stofzuigen'' maar deze is ook leuk !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wel !
Lucky Bitch !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik aan Youp denk, denk ik aan een kennisje die hij ooit gedaan heeft
Eerst de stoel schoonmakenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een vrij hoge kast, dus ik moet op een stoel gaan staan om erbij te kunnen, hopelijk donder ik niet naar beneden
Hehe nee dat is mijn vieze ouwe rotstoel die ik gebruik voor klusjes, niet dat ik kan klussen ...quote:
Serieus?quote:
Dat ja, ik kan Youp echt niet uitstaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus?
Alleen Mart Smeets lijkt mij erger
Nou jah... ik vind hem wel errug grappigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus?
Alleen Mart Smeets lijkt mij erger
Misschien moet je eens wat grenzen gaan aanleggen met met wie je het bed in zou willen en wie niet....quote:
Eerst de stoel weggooien -want oude stoelen zijn gevaarlijk om op te staan- en dan een nieuwere stoel schoonmaken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee dat is mijn vieze ouwe rotstoel die ik gebruik voor klusjes, niet dat ik kan klussen ...
Uh Fann is getrouwd he? Dus houd je in alsjeblieft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat grenzen gaan aanleggen met met wie je het bed in zou willen en wie niet....
Dat was ook al zo met Wim Sonneveld !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja, ik kan Youp echt niet uitstaan
Was bedoelt als grapjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh Fann is getrouwd he? Dus houd je in alsjeblieft.
Nee man hij is nog stevig alleen een beetje vies, zit verf op en zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst de stoel weggooien -want oude stoelen zijn gevaarlijk om op te staan- en dan een nieuwere stoel schoonmaken?
Oh dearquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat grenzen gaan aanleggen met met wie je het bed in zou willen en wie niet....
En Gerard Coxquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was ook al zo met Wim Sonneveld !
Ik moet er toch echt niet aan denken, gadverdammequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vond dat ook niet zo genant om het met Youp te hebben geaan
Ik zou het geloof ik niet eens zo'n ramp vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet er toch echt niet aan denken, gadverdamme
Was volbens mij ook nog een een vluggertje op een ijskast of zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet er toch echt niet aan denken, gadverdamme
oh... bah.... half bezopen ook nog zeker, nee laat maar danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Was volbens mij ook nog een een vluggertje op een ijskast of zo
Was ook al een paar jaar terug hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gewoon even ''bij wijze van spreken dan'' ik probeer het me in te beelden, maar het lukt niet erg
Is het zo'n vreemdganger dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook al een paar jaar terug hoor
Ow... is het 30 jaar geleden?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef chufi het volgende:
Niet dat Youp veel veranderd is in 30 jaar
was die ijskast wel schoon?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Was volbens mij ook nog een een vluggertje op een ijskast of zo
Eind 80er jaren of zoietsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... is het 30 jaar geleden?
jij met Youp en niet gęnant?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vond dat ook niet zo genant om het met Youp te hebben geaan
Ik ook maar 20 jaar geleden was hij rete tofquote:
Maar dezelfde ouwe zeikerd als nuquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar 20 jaar geleden was hij rete tof
ik vind het 'wel aardig' maar veel te softquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus ik ben hier weer de enige die Youpie wel leuk vind?
die man is niet leukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
Als Youp als 40+er meeleest hier,, kan het nog leuk worden
Ow... dan zwaai ik even naar hemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
Als Youp als 40+er meeleest hier,, kan het nog leuk worden
ik hou van mijn dubbele Amerikaanse Debbyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
rare naam voor je vent trouwens sacha
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
rare naam voor je vent trouwens sacha
OK nou dan gaan we binnenkort die kant maar eens op als je het goed vindt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het 'wel aardig' maar veel te soft
ik hou meer van hak en breekwerk
is je vent zo dik dan ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hou van mijn dubbele Amerikaanse Debby
Nou toen was hij hipquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dezelfde ouwe zeikerd als nu
Debby from Dallas?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is je vent zo dik dan ?![]()
En een Amerikaan?
ik ook niet maar dat dondert niet !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef sacha het volgende:
ik zei het al eerder, ik snap het niet
zie, ik kan best wel quotenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef sacha het volgende:
ik zei het al eerder, ik snap het niet
welke kant?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
OK nou dan gaan we binnenkort die kant maar eens op als je het goed vindt?
het dondert hier welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ook niet maar dat dondert niet !
Dondert verplaatstquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ook niet maar dat dondert niet !
Ik klik nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe voor de ''sfeer''![]()
klikspaan, boterspaan,quote:
geeft nietquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef APK het volgende:
'Lenen, lenen, betalen, betalen' is volgens mij het laatste dat ik van hem gezien heb en dat is uit de tijd dat hij op een vlekkerige koelkast vrouwen beminde
Krabbelen daar doe ik aan meequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
klikspaan, boterspaan,
je mag niet door m'n straatje gaan,
hondje zal je bijten, poesje zal je krabbelen,
dat komt van al je babbelen.
Ik kan dat 'lenen, lenen, betalen, betalen' niet op youtube vindenquote:
Jij vraagt ook om heel veel dingen, maar ik denk dat sommige mensen zich inhouden.quote:
Waarschijnlijk zit het ie lange conversaties onder een andere naam .... oudejaars xxxx of zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan dat 'lenen, lenen, betalen, betalen' niet op youtube vinden
Ik ook niet !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan dat 'lenen, lenen, betalen, betalen' niet op youtube vinden
Misschien zit hij wel 24/7 te ego searchen en laat hij alles verwijderenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit het ie lange conversaties onder een andere naam .... oudejaars xxxx of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij durft wel, dat is nog eens iets anders dan lekker anoniem bashen op FOK!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. als die vetklep toch meeleest...![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef sacha het volgende:
Bluezz heeft een eekhoorn![]()
*benijdenswaardig kijkt*
Mooiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
geeft niet![]()
Vannacht in m'n slaap word ik plots overvallen
straks komt een auto en die rijdt me kapot
wanneer zal de dood zijn fiets bij mij stallen?
wat zal mijn clou zijn? hoe is mijn plot?
misschien zegt de dokter: “Meneer nog twee maanden”
en word ik door een slepende ziekte gesloopt
men zegt dat dat beter is voor nabestaanden
maar twee maanden pijn is toch niet wat je hoopt
“deze dag is de eerste van de rest van mijn leven”
dat denken er velen bij hun ontbijt
terwijl ik altijd denk: “ik heb nog maar even,
dit wordt de laatste van een prachtige tijd”
dus moeten we dansen en moeten we vrijen
moeten we lachen en drinken vol vuur
lief hou me vast want nu ben ik nog bij je
tijd is toch geld dus het leven is duur
en ik merk elke dag dat ik me vergis
en dat er dan nog een dag over is..
Jij mag niet doodgaan en ik wil niet sterven
laat staan onze liefste, denk niet aan ons kind
haar dood zal ons leven voor altijd bederven
terwijl ze misschien een hemel daar vindt
niemand mag doodgaan, niemand verdwijnen
maar je weet net als ik, er gaat steeds zoveel mis
met auto's en veerboten, vliegtuigen, treinen
niemand weet hoe laat het is
is ‘t vijf voor twaalf of net half zeven?
hoeveel uur heb ik nog of rest mij een kwartier?
hoe lang mag ik doorgaan, nog doorgaan met leven?
ik heb echt geen idee en ik grijp het plezier
dus moeten we dansen en moeten we vrijen
en ik merk elke dag dat ik me vergis
en dat er dan nog een uur over is..
‘k weet als ik later groot ben
en ook bijna dood ben
dan is al die angst niet nodig geweest
maar altijd de bangste, altijd die angsten
maakte mijn leven tot een schitterend feest
want we hebben gedanst en we hebben gevreeën
we hebben gelachen en gespeeld met het vuur
God verbood wat we allemaal deden..
leef toch je leven als je allerlaatste uur..
Vroeger waren ijskasten, hard en onconfortablequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn hele beeld is nu vertroebeld door die vieze ijskast, dat dan weer wel
Je bent niet de enige.quote:
Sterkste stukje en zo leven we hier ook :quote:
quote:dus moeten we dansen en moeten we vrijen
Effe de TT in iets deprimerends veranderen natuurlijkquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Effe de TT in iets deprimerends veranderen natuurlijk
Het is ook nooit goed........quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Effe de TT in iets deprimerends veranderen natuurlijk
ja leuk een naamtopic en dan dubbelop !quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Waar APK uit zijn dak gaat en Fann achterna zit
Nee joh, echt totaal niet!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oi... heb je een pestbui ?
Ja dat zal je bezurenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja leuk een naamtopic en dan dubbelop !
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oi... heb je een pestbui ?
Vroeger zat ik wel eens achter FANN aan en dat vond ze volgens mij niet leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Waar APK uit zijn dak gaat en Fann achterna zit
Ging toen over het spammen van schilderijen, ik wilde niet met je trouwen ofzoquote:
Ach man, ga toch slapen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:22 schreef chufi het volgende:
We beginnen met een slecht TT , toen..
Iets op laten vrolijken na veler verzoek ..
En nu weer terug naar iets depries? Nee sorry
Dan spam je het topic maar vol met zinnige dingen en zorg je dat je het volhende topic mah plaatsen......
jah... datweetiknogwel....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ging toen over het spammen van schilderijen, ik wilde niet met je trouwen ofzo
quote:
OK boomknuffeltjes op een takke niveauquote:
Als je er nu nog geen antwoord op hebt gehad, heb je ook blijkbaar niets gemistquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:06 schreef golfer het volgende:
Heb ik de laatste 5 dagen, zeg maar, nog iets gemist hier?
Samenvatting?
Jepquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik een waterfilterdinges ga kopen, iemand hier ervaring mee?
en van die bobble flesjes met een koolstoffilter, dat lijkt me ook wel wat...
Wat Jep? heb jij ervaring met een waterfiltersysteem?quote:
Goed hoor...quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat Jep? heb jij ervaring met een waterfiltersysteem?
ja hoor, met mij is alles goed, en met jou ?
en smaakt het ook lekkerder enzo?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed hoor...
Ja we hebben zo een ding hier staan...
Water ontkalkt geloof ik aardig....
Ja... Hard water is minder lekker...quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en smaakt het ook lekkerder enzo?
Ja, dat merk ik aan mijn waterkoker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja... Hard water is minder lekker...
Tap maar uit de kraan in katwijk en tap maar uit de kraan in amersfoort... Dat verschil proef je wel..
Amsterdam oid woonde jij? Daar zit denk ik ook wel veel kalk in het water...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |