Effe de TT in iets deprimerends veranderen natuurlijkquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Effe de TT in iets deprimerends veranderen natuurlijk
Het is ook nooit goed........quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Effe de TT in iets deprimerends veranderen natuurlijk
ja leuk een naamtopic en dan dubbelop !quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Waar APK uit zijn dak gaat en Fann achterna zit
Nee joh, echt totaal niet!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oi... heb je een pestbui ?
Ja dat zal je bezurenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja leuk een naamtopic en dan dubbelop !
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oi... heb je een pestbui ?
Vroeger zat ik wel eens achter FANN aan en dat vond ze volgens mij niet leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Waar APK uit zijn dak gaat en Fann achterna zit
Ging toen over het spammen van schilderijen, ik wilde niet met je trouwen ofzoquote:
Ach man, ga toch slapen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:22 schreef chufi het volgende:
We beginnen met een slecht TT , toen..
Iets op laten vrolijken na veler verzoek ..
En nu weer terug naar iets depries? Nee sorry
Dan spam je het topic maar vol met zinnige dingen en zorg je dat je het volhende topic mah plaatsen......
jah... datweetiknogwel....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ging toen over het spammen van schilderijen, ik wilde niet met je trouwen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |