Als we deze nu snel vol maken mag jij een nieuwe titel bedenkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had gehoopt op een wat vrolijker TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Om' een vrolijker TTquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had gehoopt op een wat vrolijker TT
Volgens mij waren ze je spoor bijster .... of het was een dood spoorquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we deze nu snel vol maken mag jij een nieuwe titel bedenkenNee joh, was goed bedoeld, niks sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we deze nu snel vol maken mag jij een nieuwe titel bedenkenIk weet niet of ik nog lang genoeg leef om het volgende topic te openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Slaap ze dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef chufi het volgende:
OK iemand een voorstel ??
Maken we Karina ff wakker
misschien slaapt ze wel voor altijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en hoe weet jij dat ze slaapt?
Of het er niet altijd leuker op wordt natuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien slaapt ze wel voor altijd
Dat zeker niet !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef APK het volgende:
[..]
Of het er niet altijd leuker op wordt natuurlijk!
Take care FANNquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu komt dit wel heeeeel vreemd over allemaal denk ik voor anderen,
maar eh...
/care
Het is gewoon besmettelijk, een dodelijk virus.quote:
Ik ga voorbij de Nederlandse zomerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Jankend de herfst in, behalve Chufi".
Ik weet, jij gaat naar Spanje. Mijn zus zit in Spanje, daar regende het vandaag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga voorbij de Nederlandse zomer
Het was "de regen voorbij" en niet "het onweer voorbij".quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je nog op een begrafenis dan?
Voorlopigquote:
maar liefst 3quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig![]()
Hoeveel heb je er gehad de afgelopen tijd?
Dat is wel veul, vooral voor iemand die niet in een bejaardenhuis woont.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel veul, vooral voor iemand die niet in een bejaardenhuis woont.
Krassen op de kalender, scheelt weerquote:
Van wie MOET dat dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef sacha het volgende:
en ik vind het nog steeds raar dat je begrafenis met een f moet schrijven
Ah... nooit gewetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Omdat het vroeger begraafnis heette en later is verbasterd naar begrafenis![]()
Google is my best friend
wie zegt dat ik niet in een bejaardenhuis woon?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel veul, vooral voor iemand die niet in een bejaardenhuis woont.
Jij zellufquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet in een bejaardenhuis woon?
kep al 3 keer een nieuwe gekocht want ik hou niet van krassenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Krassen op de kalender, scheelt weer
Moet je daarvoor niet naar het vaste land?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet in een bejaardenhuis woon?
om niet in een bejaardenhuis te wonen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je daarvoor niet naar het vaste land?
Zoiets jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
om niet in een bejaardenhuis te wonen?
Jaren geleden wilde ik ook graag zo kunnen dansenquote:
Dat zou ik NU ook wel willen eigenlijk !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaren geleden wilde ik ook graag zo kunnen dansen
Heeft ze geen euthanasieverklaring? (ik ook niet hoor, moet nog steeds beginnen, maar wil het eigenlijk wel) Ik vind je wel een goeie dochterquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mja, het lullige is dat ze net was opgekrabbelt vanuit een behoorlijke depressie, ging net
beter en nu dit, ze wil soms zelf ook niet meer, dat vind ik nog het ergste, dat ze dan MOET,
niet dat ik haar graag kwijt zou willen, maar ik vind dat ze daar recht op heeft om zelf te
beslissen, maar dat recht heeft ze eigenlijk niet. Ik denk dat uiteindelijk de dokter dat alleen
mag beslissen. toch een rare wereld soms.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaren geleden wilde ik ook graag zo kunnen dansen
jawel, die heeft ze, maar toen ze zo depressief was, wilde ze steeds dood, dat wasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft ze geen euthanasieverklaring? (ik ook niet hoor, moet nog steeds beginnen, maar wil het eigenlijk wel) Ik vind je wel een goeie dochter
sorry ik klikte op rapporteerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Even teruggelezen, sorry ik heb vakantie en zit daardoor (gek genoeg) iets minder op FOK!
Heel veel sterkte met je moeder FANN
Geinig, ik kende dat nietquote:
Flikker op zeg die chineesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geinig, ik kende dat niet![]()
Die zanger lijkt op Barry Hay
Dat is je gegundquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Even teruggelezen, sorry ik heb vakantie en zit daardoor (gek genoeg) iets minder op FOK!
Heel veel sterkte met je moeder FANN
Een hit in China dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op zeg die chineesHet is een vette hit man
Ach wat triestquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jawel, die heeft ze, maar toen ze zo depressief was, wilde ze steeds dood, dat was
wel heel verdrietig, zit je met een huilende moeder in je armen, maar zo makkelijk
krijg je geen ''pilletje'' zoals ze dat steeds noemde, ze kreeg antidepressiva en een slaappilletje,
maar ze was net weer vol goede moed, en dan is dit wel zuur....
en dank je welik heb ook een hele lieve goede moeder
Dat is inderdaad heel triest Fann, ik hoop dat als ik die leeftijd heb er inmiddels wel zo'n pilletje is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jawel, die heeft ze, maar toen ze zo depressief was, wilde ze steeds dood, dat was
wel heel verdrietig, zit je met een huilende moeder in je armen, maar zo makkelijk
krijg je geen ''pilletje'' zoals ze dat steeds noemde, ze kreeg antidepressiva en een slaappilletje,
maar ze was net weer vol goede moed, en dan is dit wel zuur....
en dank je welik heb ook een hele lieve goede moeder
Het kan ook japans zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een hit in China dan?
Die Chinees moet wel die zonnebril ophouden anders verraden zijn ogen dat hij Barry Hay niet is.
Echt, ik moest aan Twilight Zone denken, maar dat kan ook komen door dat meisje in de metro
Ja, het moet allemaal vrolijk en optimistisch zijn anders plast er weer een in zijn of haar broekquote:
Okay, zou je het weer terug kunnen veranderen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja ik doe wat er gevraagd wordt
As --> Urnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef sacha het volgende:
denken jullie bij TT ook meteen aan Assen
daar hebben we Tena's voorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, het moet allemaal vrolijk en optimistisch zijn anders plast er weer een in zijn of haar broek
Mocht er ALWEER gepost worden in de FB dan doe ik dat uiteraard, de klant is koningquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, zou je het weer terug kunnen veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |