Van wie MOET dat dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef sacha het volgende:
en ik vind het nog steeds raar dat je begrafenis met een f moet schrijven
Ah... nooit gewetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Omdat het vroeger begraafnis heette en later is verbasterd naar begrafenis![]()
Google is my best friend
wie zegt dat ik niet in een bejaardenhuis woon?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel veul, vooral voor iemand die niet in een bejaardenhuis woont.
Jij zellufquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet in een bejaardenhuis woon?
kep al 3 keer een nieuwe gekocht want ik hou niet van krassenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Krassen op de kalender, scheelt weer
Moet je daarvoor niet naar het vaste land?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet in een bejaardenhuis woon?
om niet in een bejaardenhuis te wonen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je daarvoor niet naar het vaste land?
Zoiets jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
om niet in een bejaardenhuis te wonen?
Jaren geleden wilde ik ook graag zo kunnen dansenquote:
Dat zou ik NU ook wel willen eigenlijk !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaren geleden wilde ik ook graag zo kunnen dansen
Heeft ze geen euthanasieverklaring? (ik ook niet hoor, moet nog steeds beginnen, maar wil het eigenlijk wel) Ik vind je wel een goeie dochterquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mja, het lullige is dat ze net was opgekrabbelt vanuit een behoorlijke depressie, ging net
beter en nu dit, ze wil soms zelf ook niet meer, dat vind ik nog het ergste, dat ze dan MOET,
niet dat ik haar graag kwijt zou willen, maar ik vind dat ze daar recht op heeft om zelf te
beslissen, maar dat recht heeft ze eigenlijk niet. Ik denk dat uiteindelijk de dokter dat alleen
mag beslissen. toch een rare wereld soms.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaren geleden wilde ik ook graag zo kunnen dansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |