Mn Spaans is prima na 15 jaar huwelijk met ... Maar niet mn smaakquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, laatste tijd wat minder.
Deze voor jou dan, om jouw Spaans een beetje bij te timmeren![]()
Wil je een bewegende Spaanse clip?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jammer dat die Spaanse clip niet beweegt.
Yep, ik kan bijna geen goede live clips van Pepe & The Bottle Blondes vinden maar ik word er toch vrolijk van op een vrijdagavondquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jammer dat die Spaanse clip niet beweegt.
Nee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je een bewegende Spaanse clip?
Ze zingen in het Spaansquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:05 schreef chufi het volgende:
Volgens mij waren Gypsy Kings niet Spaans (maar zuid frans) anyway
Het oor van Gogh
Ondernemende Europeanenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze trekken wat rond die zigeuners en doen onderweg wat talenkennis op.
Goed het hier kan praat whateverquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:17 schreef chufi het volgende:
Goed het hier niet over muziek.. Daar is ook een ander 40+ topic voor
Die wilde je al posten toen ik heel lomp 'Nee' zei, toch?quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Die wilde je al posten toen ik heel lomp 'Nee' zei, toch?
Ik vind het jaren80-lawaaiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
TuurlijkHeb er nog vele meer maar niet voor hier
alleen af en toe dan,
Linda ziet er volgens mij tegenwoordig niet meer zo fris en fruitig uitquote:
Ja helaas de jaren doen hun ding ....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Linda ziet er volgens mij tegenwoordig niet meer zo fris en fruitig uit
Deze ook niet
Heb jij weer...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas de jaren doen hun ding ....
Imca ligt hoog in onze doelgroepquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij weer...
Om de conversatie lopend te houden
Ah, intrigerend.quote:
Dat is dan ook wel het vaute tijdstip om te vragen aan een vrijgezellige mssquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, intrigerend.
Geloof jij nog in true love in onze doelgroep?
Ik bedoel dat je nu dus single bent en dan toch de ware liefde nog ergens gaat ontmoeten?
Ik ga maar even alle sterren tellenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel het vaute tijdstip om te vragen aan een vrijgezellige mss
Ik was je niet vergeten hoor ! Ik heb nog aan je gedacht !quote:
Hmmmmmmmmmmm van wie ben jij een kloon?quote:
Dat is dus te veel...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 07:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eerst koffie !
Dat publiek is geweldig !er zit er eentje tussen die duidelijk een chromosoompje
te weinig of te veel heeft
Ik alleen morgen nog en dan FERKANSIEquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:17 schreef chufi het volgende:
Hier waren het buien met onweer, gerommel en stortregens.. Zondagmiddag werd het wel wat rustiger m aar niet echt een weekend om er op uit te gaan.
Gelukkig dat het weer voorbij is en ik heerlijk van het zonnetje op mn werk heb mogen genieten.. Morgen weer mag ik hopen ...
9 days @work to go
Wow, zoiets had ik ook in een conf-call en dacht zak door de stront... Nog net niet opgehangen maar het scheelde niet veel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik had een 'ze mogen allemaal in de stront zakken' dag op het werk. Voordat het tot een uitbarsting kwam, heb ik mijn tas gepakt en ben thuis gaan werken.
yep... alles gaat zo een beetje fout wat er fout kan gaan, kunstheup uit de kom, onstoken wonden opquote:
Mja, zeker vervelend, het ergste vind ik bij al die ellende de pijn.quote:
Ik wist niet eens dat dat kon met zo'n kunstdingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:29 schreef Bluezz het volgende:
Oh men uit de kom is nog mogelijk pijnlijker dan iets breken
Ik hoef nog maar een half uurtje af te tellen
en dan Spanje ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:27 schreef chufi het volgende:
Tis hier verder rustig en ben aan het aftellen ... 6 days to go
Ik zat ooit een kopje thee te drinken bij mijn moedertje... daags na een heup OK, en ineens vertrok haar gezicht en (ze klaagde nooit) begon enorm te schreeuwen... ja hoor uit de kom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon met zo'n kunstdingmaar blijkbaar wel dus en ik dacht
nog wel, nah die zit goed voor de komende 100 jaar
Arm mens ...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zat ooit een kopje thee te drinken bij mijn moedertje... daags na een heup OK, en ineens vertrok haar gezicht en (ze klaagde nooit) begon enorm te schreeuwen... ja hoor uit de kom.
Ook een nepheup
Yep 12 dagen of zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan Spanje ?
Lekker...
Toen ik het kwootalarm kreeg verwachtte ik dat je op het onweer zou reagerenquote:
Ja, dat moet wel als het al ''in je slaap'' uit de kom kan schieten, dat verwacht je niet...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef chufi het volgende:
Zo'n kunstheup leuk, maar daar bij zon operatie wanner dan ook .. hebben de spieren rondom clink op hun donder gehad en het blijft altijd maar de vraag hoe dan de spieren moeten hechten aan het metal gewricht, als dat uberhaupt kan... Maar anyway dat maakt zo'n gewricht toch zwak .....
Ja maar ik ga bijna altijd voor hetzelfde en dat is dochter en ex + schoonfamilie .. En dat moet ook niet veel langer duren...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toen ik het kwootalarm kreeg verwachtte ik dat je op het onweer zou reageren![]()
Maar goed,12 dagen is best kort
maar wel lekker natuurlijk.
Zouzou?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef chufi het volgende:
Zo'n kunstheup leuk, maar daar bij zon operatie wanner dan ook .. hebben de spieren rondom clink op hun donder gehad en het blijft altijd maar de vraag hoe dan de spieren moeten hechten aan het metal gewricht, als dat uberhaupt kan... Maar anyway dat maakt zo'n gewricht toch zwak .....
Hier niet......check.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe checken of het nu niet overal inregent
Het dondert hier ook heftig , maar geen overlast op 4 hoogquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe checken of het nu niet overal inregent
Hier een klein beetje het raam iets meer dicht gedaan in de huiskamer, ''voor de zekerheid''quote:
Mja, het lullige is dat ze net was opgekrabbelt vanuit een behoorlijke depressie, ging netquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Wat vervelend van je moeder Fan, ik snap wel dat je liever had gewild dat dit haar bespaard had gebleven, het is ook nogal wat op die leeftijd.
Wat bedoel je dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:44 schreef sacha het volgende:
dooie boel ja!![]()
ze vallen om mij heen met bosjes![]()
en ik bedoel geen rozen
Ik denk dan aan een voetballer en dat zal hem niet zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat Chufi niet eens weet wie zouzou is
Tja, ligt er aan hoe goed ze revalideert, maar eigenlijk is ''het lichaam'' op, van de ene ellende inquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef chufi het volgende:
Wat gaat je moeder nog kunnen mocht ze ontslagen worden.. ?
kan er toch niets aan veranderenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je lacht er wel vrolijk bij !
Live goes on FANN , maar ik vond het ook iets overbodigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je lacht er wel vrolijk bij !
Nou ja, ik ben op het ergste voorbereid, ik hoop alleen niet dat ze constant met pijn hoeft te leven,quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Live goes on FANN , maar ik vond het ook iets overbodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |