Linda ziet er volgens mij tegenwoordig niet meer zo fris en fruitig uitquote:
Ja helaas de jaren doen hun ding ....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Linda ziet er volgens mij tegenwoordig niet meer zo fris en fruitig uit
Deze ook niet
Heb jij weer...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas de jaren doen hun ding ....
Imca ligt hoog in onze doelgroepquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij weer...
Om de conversatie lopend te houden
Ah, intrigerend.quote:
Dat is dan ook wel het vaute tijdstip om te vragen aan een vrijgezellige mssquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, intrigerend.
Geloof jij nog in true love in onze doelgroep?
Ik bedoel dat je nu dus single bent en dan toch de ware liefde nog ergens gaat ontmoeten?
Ik ga maar even alle sterren tellenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel het vaute tijdstip om te vragen aan een vrijgezellige mss
Ik was je niet vergeten hoor ! Ik heb nog aan je gedacht !quote:
Hmmmmmmmmmmm van wie ben jij een kloon?quote:
Dat is dus te veel...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 07:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eerst koffie !
Dat publiek is geweldig !er zit er eentje tussen die duidelijk een chromosoompje
te weinig of te veel heeft
Ik alleen morgen nog en dan FERKANSIEquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:17 schreef chufi het volgende:
Hier waren het buien met onweer, gerommel en stortregens.. Zondagmiddag werd het wel wat rustiger m aar niet echt een weekend om er op uit te gaan.
Gelukkig dat het weer voorbij is en ik heerlijk van het zonnetje op mn werk heb mogen genieten.. Morgen weer mag ik hopen ...
9 days @work to go
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |