Wow, zoiets had ik ook in een conf-call en dacht zak door de stront... Nog net niet opgehangen maar het scheelde niet veel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik had een 'ze mogen allemaal in de stront zakken' dag op het werk. Voordat het tot een uitbarsting kwam, heb ik mijn tas gepakt en ben thuis gaan werken.
yep... alles gaat zo een beetje fout wat er fout kan gaan, kunstheup uit de kom, onstoken wonden opquote:
Mja, zeker vervelend, het ergste vind ik bij al die ellende de pijn.quote:
Ik wist niet eens dat dat kon met zo'n kunstdingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:29 schreef Bluezz het volgende:
Oh men uit de kom is nog mogelijk pijnlijker dan iets breken
Ik hoef nog maar een half uurtje af te tellen
en dan Spanje ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:27 schreef chufi het volgende:
Tis hier verder rustig en ben aan het aftellen ... 6 days to go
Ik zat ooit een kopje thee te drinken bij mijn moedertje... daags na een heup OK, en ineens vertrok haar gezicht en (ze klaagde nooit) begon enorm te schreeuwen... ja hoor uit de kom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon met zo'n kunstdingmaar blijkbaar wel dus en ik dacht
nog wel, nah die zit goed voor de komende 100 jaar
Arm mens ...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zat ooit een kopje thee te drinken bij mijn moedertje... daags na een heup OK, en ineens vertrok haar gezicht en (ze klaagde nooit) begon enorm te schreeuwen... ja hoor uit de kom.
Ook een nepheup
Yep 12 dagen of zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan Spanje ?
Lekker...
Toen ik het kwootalarm kreeg verwachtte ik dat je op het onweer zou reagerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |