jawel, die heeft ze, maar toen ze zo depressief was, wilde ze steeds dood, dat wasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft ze geen euthanasieverklaring? (ik ook niet hoor, moet nog steeds beginnen, maar wil het eigenlijk wel) Ik vind je wel een goeie dochter
sorry ik klikte op rapporteerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Even teruggelezen, sorry ik heb vakantie en zit daardoor (gek genoeg) iets minder op FOK!
Heel veel sterkte met je moeder FANN
Geinig, ik kende dat nietquote:
Flikker op zeg die chineesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geinig, ik kende dat niet![]()
Die zanger lijkt op Barry Hay
Dat is je gegundquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Even teruggelezen, sorry ik heb vakantie en zit daardoor (gek genoeg) iets minder op FOK!
Heel veel sterkte met je moeder FANN
Een hit in China dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op zeg die chineesHet is een vette hit man
Ach wat triestquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jawel, die heeft ze, maar toen ze zo depressief was, wilde ze steeds dood, dat was
wel heel verdrietig, zit je met een huilende moeder in je armen, maar zo makkelijk
krijg je geen ''pilletje'' zoals ze dat steeds noemde, ze kreeg antidepressiva en een slaappilletje,
maar ze was net weer vol goede moed, en dan is dit wel zuur....
en dank je welik heb ook een hele lieve goede moeder
Dat is inderdaad heel triest Fann, ik hoop dat als ik die leeftijd heb er inmiddels wel zo'n pilletje is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jawel, die heeft ze, maar toen ze zo depressief was, wilde ze steeds dood, dat was
wel heel verdrietig, zit je met een huilende moeder in je armen, maar zo makkelijk
krijg je geen ''pilletje'' zoals ze dat steeds noemde, ze kreeg antidepressiva en een slaappilletje,
maar ze was net weer vol goede moed, en dan is dit wel zuur....
en dank je welik heb ook een hele lieve goede moeder
Het kan ook japans zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een hit in China dan?
Die Chinees moet wel die zonnebril ophouden anders verraden zijn ogen dat hij Barry Hay niet is.
Echt, ik moest aan Twilight Zone denken, maar dat kan ook komen door dat meisje in de metro
Ja, het moet allemaal vrolijk en optimistisch zijn anders plast er weer een in zijn of haar broekquote:
Okay, zou je het weer terug kunnen veranderen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja ik doe wat er gevraagd wordt
As --> Urnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef sacha het volgende:
denken jullie bij TT ook meteen aan Assen
daar hebben we Tena's voorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, het moet allemaal vrolijk en optimistisch zijn anders plast er weer een in zijn of haar broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |