quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:25 schreef BrandX het volgende:
Ik ben zo vrij geweest een teaser op de fp te plaatsen voor jullie
http://frontpage.fok.nl/ en dan een beetje naar beneden scrollen (onder de 3e intro)
Ja dat.... Ik vind het zo tof hoe je het 'eigen' hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:12 schreef tong80 het volgende:
Kandidaat 15
Wegens de persoonlijke touch aan het nummer. Wilde tot het einde luisteren.
De andere twee waren goed. Maar niet spannend genoeg.
Ach de anderen kiezen een uitgekauwd nummer en maken er een nietszeggend popdeuntje van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:23 schreef ElizabethR het volgende:
Kandidaat 15: Wegens het ongelooflijke kutarrangement voor mij een absolute misser. Hoe kun je nu een rock classic transformeren naar een nietszeggend popdeuntje. Heel jammer.
Gelukkig dat smaken en meningen verschillen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach de anderen kiezen een uitgekauwd nummer en maken er een nietszeggend popdeuntje van.
Nou, je zal ongetwijfeld kunnen zingen. Kan ik ook. Of het ergens naar klinkt is punt 2quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:58 schreef Karina het volgende:
Complimenten aan alledrie de finalisten, heel goed gedaanIk ben jaloers, kon ik maar zingen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, je zal ongetwijfeld kunnen zingen. Kan ik ook. Of het ergens naar klinkt is punt 2
Zelf begeleid!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:37 schreef Kandidaat15 het volgende:
Echt tof dat er zoveel reacties op komen! Ik kwam er gisteren trouwens met de instrumentale versie niet erg uit dus heb mijn gitaar erbij gepakt en kwam hierop uit.Ik vind de reacties echt heel leuk en vooral heel leerzaam. Thnx!
Goedzo. Heeft een eigen geluid.quote:
Qua stem niet zo, legio gelijksoortige zangstemmen, qua vreemd arrangement, inderdaad.quote:
Ik hou van dat soort stemmen. En het arrangement gaf bij mij vooral de doorslag. Verrassende wending.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Qua stem niet zo, legio gelijksoortige zangstemmen, qua vreemd arrangement, inderdaad.
Yuki, dat je opname apparatuur hebt, wilt niet gelijk zeggen dat je alles verdraaid zodat je 'beter' kunt zingen hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:33 schreef Yuki het volgende:
Nummer 13 overtuigt me meer dan de vorige keer. Minder Jeroen-van-der-Boom-gehaltetoch vind ik het moeilijk om te horen wat jouw eigen verdienste is en wat er "opgepoetst" is.
Ik zou wel eens iets van je willen horen zonder galm. Zodat we echt kunnen horen hoe goed je werkeljk zingt. Kun je een youtube plaatsen als deze competitie daadwerkelijk voorbij is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:06 schreef Kandidaat13 het volgende:
[..]
Yuki, dat je opname apparatuur hebt, wilt niet gelijk zeggen dat je alles verdraaid zodat je 'beter' kunt zingen hoor
Het enige wat ik gedaan heb: de equalizer ingesteld en een galm erbij.
Ik had er voor kunnen kiezen om de galm uit mijn mengpaneel zelf te gebruiken... of deze te laten genereren door mijn opname programma.
Dus ik kan je zeggen dat het 100% eigen verdienste is.
Ik zeg ook niet dat je alles opgepoetst hebt, ik kan alleen niet horen (zoals bij de andere 2 inzendingen wel) wat er wel en niet geëdit is. Ik vind het té clean klinken; weliswaar minder dan bij je vorige inzending maar toch is dat nog aanwezig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:06 schreef Kandidaat13 het volgende:
[..]
Yuki, dat je opname apparatuur hebt, wilt niet gelijk zeggen dat je alles verdraaid zodat je 'beter' kunt zingen hoor
Het enige wat ik gedaan heb: de equalizer ingesteld en een galm erbij.
Ik had er voor kunnen kiezen om de galm uit mijn mengpaneel zelf te gebruiken... of deze te laten genereren door mijn opname programma.
Dus ik kan je zeggen dat het 100% eigen verdienste is.
Dat zou wel tot de mogelijkheden kunnen behorenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou wel eens iets van je willen horen zonder galm. Zodat we echt kunnen horen hoe goed je werkeljk zingt. Kun je een youtube plaatsen als deze competitie daadwerkelijk voorbij is?
Dan houd ik me ook aanbevolen!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Kandidaat13 het volgende:
[..]
Dat zou wel tot de mogelijkheden kunnen behoren
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Kandidaat13 het volgende:
[..]
Dat zou wel tot de mogelijkheden kunnen behoren
Ehquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:57 schreef Maanvis het volgende:
kandidaat 13 gaat mijn stem naar toe, en volgens mij heb ik al een CD van hem.
ik denk z'n stem te herkennen van een andere CD die ik heb.quote:
Ik heb nog niet echt geteld nee, wel een beetje gekeken wat de tendens isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
Houden jullie geen tussenstand bij?
Stemmen komen hier binnen, maar ook per mail en per PM.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
Houden jullie geen tussenstand bij?
Dat inderdaad. Ik ben bang dat ik anders in de war raak met welke ik gehad heb en welke nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Stemmen komen hier binnen, maar ook per mail en per PM.
Dus beter alles in één keer tellen en laten checken
Geen twijfel bij mij dat 13 heeft gewonnen.quote:Ik heb nog niet echt geteld nee, wel een beetje gekeken wat de tendens is
Rare stem voor een vrouwquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
maar hoop natuurlijk op mijn nummer 15
Mutsjequote:Op zaterdag 1 september 2012 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
'mijn nummer 15' --> waar mijn stem heen ging.
Nr 4 bekend?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:38 schreef GJonline het volgende:
Ik ben ook benieuwd welke gebruiker er achter welk nummer zit, tot nu toe is alleen nr 4 bekend
Dat mocht na de uitslag toch bekend gemaakt worden?
Ja, tussen de regels door heb ik wel kunnen determineren wie dat is ja.quote:
Het gaat nu allemaal geregeld worden....quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:50 schreef Kandidaat13 het volgende:
*nagelbijtend*![]()
Het is niet uit te houden zo! ..... hoe laat komt de uitslag?
Tussen de regels door? Het stond er nog net niet met grote neonletters johquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, tussen de regels door heb ik wel kunnen determineren wie dat is ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |