Ik vind het knap als je mee durft te doen. Op Fok! kunnen ze genadeloos zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef TBakkert het volgende:
GEFELICITEERD!!![]()
ook hulde aan de andere kandidaten natuurlijk
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef ssebass het volgende:
Gefeliciteerd winnaars! Zaten veel leuke dingen tussen dit jaar. Heb zelf helaas te weinig tijd gehad om alles te beoordelen.Ik herkende je meteen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Daarom heb ik nog geaarzeld om mee te doen. Uiteindelijk viel het me enorm mee trouwensquote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het knap als je mee durft te doen. Op Fok! kunnen ze genadeloos zijn.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb trouwens dit gestemd in de eerste ronde
1. 9 - The a-team ( 3 punten)
2. 1 - Comfortable (2 punten)
3. 15 - Apologize (1 punt)
Haha serieus? Wat grappig. Ik vond het best een onduidelijke opname namelijkquote:
Misschien een clipje posten waarin je de mic gebruiktquote:Op donderdag 6 september 2012 12:23 schreef RecomServ het volgende:
Ladies and Gentlemen ... I've Got him!
De Sennheiser mic is binnen hoor! en hij ziet er prachtig uit.. goed verpakt en kan niet wachten om hem uit te proberen!
Thanxxx Fok! en Sennheiser!
* RecomServ *erg blij is nu*
Feefbeeb, wat zie je er toch goed uit!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt FOK! en Sennheiser! Heb 'm eindelijk in Engeland!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |