Bedankt voor de stemmen en de kritiek! Heb niet veel tijd gehad de afgelopen dagen om te posten, maar sowieso leuk dat er zoveel stemmen binnen komen!
Kritiek is ook voor een deel wel heel terecht: ik weet niets van microfoontechniek, zodra ik hard ga zingen dan is de opname niet meer om aan te horen waardoor en heb dan ook nog eens slechts een directe koppeling aan m'n laptop en een simpel gratis bewerkprogramma. Ik heb dan ook helemaal niet meegedaan met de indruk of wens om zo ver te komen als nu! Wilde vooral een beetje meedoen om het deelnemersaantal wat te spekken wat toch nog lager was dan de voorgaande jaren geloof ik!

Dus sowieso leuk dat ik alsnog doorben naar ronde 2 wat een zeer welkome verrassing was; die koptelefoon kan ik zéér goed gebruiken. Maargoed, ik heb verder geen enkele ambitie om door te gaan en gun de mic dan ook echt wel aan de andere deelnemers, die vond ik ook wel gewoon beter zijn dan ik zelf! Qua gevoel en andere opmerkingen: de één vond dat ik juist wel overtuigend was, de ander was dat niet. Dat is net als veel andere dingen wellicht een stukje smaak en eigen beleving. Ik had het liedje meer in de stijl van de originele zangeres kunnen zingen zodat het wellicht wat meer 'echt' over had gekomen, maar ik houd er niet zo van om in de soundmixshow te staan voor m'n gevoel: doe geen mensen na, ik zing m'n eigen ding. Zeg maar.
Nou ja! Super gaaf dat er zoveel gestemd en gepost wordt! Ga vooral door!!!!