Ik zeg ook niet dat je alles opgepoetst hebt, ik kan alleen niet horen (zoals bij de andere 2 inzendingen wel) wat er wel en niet geëdit is. Ik vind het té clean klinken; weliswaar minder dan bij je vorige inzending maar toch is dat nog aanwezig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:06 schreef Kandidaat13 het volgende:
[..]
Yuki, dat je opname apparatuur hebt, wilt niet gelijk zeggen dat je alles verdraaid zodat je 'beter' kunt zingen hoor
Het enige wat ik gedaan heb: de equalizer ingesteld en een galm erbij.
Ik had er voor kunnen kiezen om de galm uit mijn mengpaneel zelf te gebruiken... of deze te laten genereren door mijn opname programma.
Dus ik kan je zeggen dat het 100% eigen verdienste is.
Dat zou wel tot de mogelijkheden kunnen behorenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou wel eens iets van je willen horen zonder galm. Zodat we echt kunnen horen hoe goed je werkeljk zingt. Kun je een youtube plaatsen als deze competitie daadwerkelijk voorbij is?
Dan houd ik me ook aanbevolen!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Kandidaat13 het volgende:
[..]
Dat zou wel tot de mogelijkheden kunnen behoren
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Kandidaat13 het volgende:
[..]
Dat zou wel tot de mogelijkheden kunnen behoren
Ehquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:57 schreef Maanvis het volgende:
kandidaat 13 gaat mijn stem naar toe, en volgens mij heb ik al een CD van hem.
ik denk z'n stem te herkennen van een andere CD die ik heb.quote:
Ik heb nog niet echt geteld nee, wel een beetje gekeken wat de tendens isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
Houden jullie geen tussenstand bij?
Stemmen komen hier binnen, maar ook per mail en per PM.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
Houden jullie geen tussenstand bij?
Dat inderdaad. Ik ben bang dat ik anders in de war raak met welke ik gehad heb en welke nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Stemmen komen hier binnen, maar ook per mail en per PM.
Dus beter alles in één keer tellen en laten checken
Geen twijfel bij mij dat 13 heeft gewonnen.quote:Ik heb nog niet echt geteld nee, wel een beetje gekeken wat de tendens is
Rare stem voor een vrouwquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
maar hoop natuurlijk op mijn nummer 15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |